Er was eens..........................
- Mathieu
Er was eens..........................
een mooi rood sportwagentje van Britse makelij.
Gewoon Indisch rood, iniedergeval zo zag hij er uit in het donker.
Vier wieltjes, klein stuurtje, een opengesperde bek, potente motor die schreeuwt om gepijnigd te worden, een lekkere kont.
Kortom mijn ding.
Een wegligging waar je U tegen zegt, als op rails, alsof ze de uitdrukking zelf hebben verzonnen daar in het britse. Remmetjes die bijten als een adder in een muis. Halleluja 8). Bij 8000 toeren per minuut netjes een rood lampje dat het tijd is voor een verzetje hoger en dan dat lekkere pookje met een klik, klik, klik versnellingsbak. Hoe mooi kan het leven zijn.
Thieu, heb je ook een nadeel ontdekt van dit pracht machientje? Ja, die lelijke stickers van de eigenaar, maar een kniesoor die daar op let!
Kortom een karretje zoals ik hem graag heb.
Gewoon Indisch rood, iniedergeval zo zag hij er uit in het donker.
Vier wieltjes, klein stuurtje, een opengesperde bek, potente motor die schreeuwt om gepijnigd te worden, een lekkere kont.
Kortom mijn ding.
Een wegligging waar je U tegen zegt, als op rails, alsof ze de uitdrukking zelf hebben verzonnen daar in het britse. Remmetjes die bijten als een adder in een muis. Halleluja 8). Bij 8000 toeren per minuut netjes een rood lampje dat het tijd is voor een verzetje hoger en dan dat lekkere pookje met een klik, klik, klik versnellingsbak. Hoe mooi kan het leven zijn.
Thieu, heb je ook een nadeel ontdekt van dit pracht machientje? Ja, die lelijke stickers van de eigenaar, maar een kniesoor die daar op let!
Kortom een karretje zoals ik hem graag heb.
- Wim te Riet
- Auto: Saab 9-3
-
OnlineFabian
Ik ben toch blij dat ik hem vanmorgen, na 750km, heb ingeleverd. Ben bont en blauw van het instappen en van die harde kuipenMathieu schreef:Lotus Elise 111R Sport-Rider edition
Komt in de buurt van een Seven.

En mijn auto voelt nu echt aan als een Boeing 747, goeie god. Want went zo'n Lotus snel. En wat heb ik een groot stuur in mn QP, en ow ow ow wat een slap ondirect vaag onderstel

Maar idd, stuureigenschappen zijn WERELD! Het is gewoon karten, maar dan in het groot. Maar ik zou deze auto nooit met deze Toyota motor nemen. Alleen boven de 6000tpm gebeurd er iets, daaronder gewoon helemaal dood. Leuk voor het circuit misschien, maar zelfs dan zou ik liever voor een gewone motor gaan, eventueel met turbo of compressor als het dan echt sneller moet.
Ik heb alleen maar deze slechte foto gemaakt met mn GSM, t ging om het rijden niet waar 8)
[img:640:512]http://img406.imageshack.us/img406/3394 ... 057nx0.jpg[/img]
- Mathieu
En dat uit de mond van een hardcore motorrijder.
Foei, ga je schamen in de hoek, Fabian.
Bont en blauw, daar moet je juist trots op zijn.
Dit is autorijden zoals autorijden ooit bedoeld is door Colin.
Maar inderdaad wat is mijn WRX dan toch een vrachtwagen zeg, met zo'n vaag standaard onderstelletje
Foei, ga je schamen in de hoek, Fabian.
Bont en blauw, daar moet je juist trots op zijn.
Dit is autorijden zoals autorijden ooit bedoeld is door Colin.
Maar inderdaad wat is mijn WRX dan toch een vrachtwagen zeg, met zo'n vaag standaard onderstelletje

Nee, hoor, mijn spaarvarken is leeg helaas en een stalling heb ik ook al niet en dat is toch essentieel voor zulke auto's.Ga je vreemd!! Elise...
Nee hoor, gave bak! Foto's? Ben je serieus ermee bezig..
- Mathieu
-
-
OnlineFabian
Nee, dat krijgen we niet. Eigen casco-pot, dus ons verlies.allen schreef:Mwoah, dat zou me niet eens kunnen boeien. Leuk ding, maar het blijft uiteindelijk een vervangbaar lichtgewicht koekblik op wielen. ING krijgt dan waarschijnlijkj z'n centjes voor een groot gedeelte terug in tegenstelling tot de familie van de overledenen. Mensen zijn nu eenmaal onvervangbaar...
Maar dat valt in het niet bij het leed wat hier heeft plaatsgevonden inderdaad.

Het was eigenlijk sowieso het laatste weekend voor deze Lotus bij ons, hij zou meteen na dit weeekend verkocht worden. De nieuwe Cayman S stond al klaar.......
-
OnlineFabian