Welke GSM
-
M@rcel
Waanzin die 8mp
Telefoneer sinds begin dit jaar met de Nokia 6500 Classic (zwart). Net zoals mijn vorige Samsung een superplat ding. De nokia voelt robuust aan, mooie materialen en een redelijke 2mp camera.
Nadeel van deze platte toestellen blijft de accuduur. Als ik BT aan heb staan voor mijn carkit (zonder lader), dan moet het toestel toch echt elke nacht aan de lader.
[img:480:297]http://www.gadgetgarden.nl/beeld/Nokia_ ... -thumb.jpg[/img]
Telefoneer sinds begin dit jaar met de Nokia 6500 Classic (zwart). Net zoals mijn vorige Samsung een superplat ding. De nokia voelt robuust aan, mooie materialen en een redelijke 2mp camera.
Nadeel van deze platte toestellen blijft de accuduur. Als ik BT aan heb staan voor mijn carkit (zonder lader), dan moet het toestel toch echt elke nacht aan de lader.
[img:480:297]http://www.gadgetgarden.nl/beeld/Nokia_ ... -thumb.jpg[/img]
- Macboy
- Tom V
-
Andre
ik heb over de iphone nagedacht. Maar ik het liever een normale handzame telefoon en dan itouch ernaast.
Itouch heb ik als mp3 speler en gadget. Bellen blijf ik te onhandig vinden met een iphone. Tis net een pizza doos die ja naast je oor hebt. Maar als gadget ultiem daarom heb ik ook een itouch. Als telefoon heb ik nu g600 en dat bevalt me zeer goed. Makkelijk toestel en de handsfree speaker bevalt ook goed. Ik heb wat films erop staan ook voor als de kleine vervelend doet. Oordoppen in en cars erop je hoort hem niet meer. Heb je iphone dan ben je meteen je telefoon kwijt en als iemand belt is de kleine over de pis. Zelfde geld als je mp3 luistert en iemand belt. Nee de combinatie itouch met g600 heerlijk.
Itouch heb ik als mp3 speler en gadget. Bellen blijf ik te onhandig vinden met een iphone. Tis net een pizza doos die ja naast je oor hebt. Maar als gadget ultiem daarom heb ik ook een itouch. Als telefoon heb ik nu g600 en dat bevalt me zeer goed. Makkelijk toestel en de handsfree speaker bevalt ook goed. Ik heb wat films erop staan ook voor als de kleine vervelend doet. Oordoppen in en cars erop je hoort hem niet meer. Heb je iphone dan ben je meteen je telefoon kwijt en als iemand belt is de kleine over de pis. Zelfde geld als je mp3 luistert en iemand belt. Nee de combinatie itouch met g600 heerlijk.
-
Christoph
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik gebruik nog altijd deze.
Hopeloos ouderwets wellicht.
Maar super standby en spreektijd en ligt gewoon lekker in de hand.
Mijn handen wel eens gezien
[img:400:300]http://www.handys-mobile.de/img/nokia_6310i.jpg[/img]
Mijn handen wel eens gezien
[img:400:300]http://www.handys-mobile.de/img/nokia_6310i.jpg[/img]
-
m@rco
- RVV
Andre die kleine van mij kijkt ook altijd filmpjes op de i touch. Ik heb dat ding volgepompt met youtube tekenfilmpjes (tom en Jerry, donald duck ed) en je hebt er geen kind meer aan
Betreffende die K850i daar hoor je meer verhalen over dat die erg slecht bevalt. Andre jij verkocht hem toch ook al ?
Mijn N73 bevalt me prima. Alleskunner.. van Word tot google maps.. nu niet gelijk de behoefte om een ander toestel te nemen, of hij moet heel veel meer kunnen..
Betreffende die K850i daar hoor je meer verhalen over dat die erg slecht bevalt. Andre jij verkocht hem toch ook al ?
Mijn N73 bevalt me prima. Alleskunner.. van Word tot google maps.. nu niet gelijk de behoefte om een ander toestel te nemen, of hij moet heel veel meer kunnen..
- Kazimir
Nou ik vind het nog steeds de beste telefoon!Arthur schreef:Ik gebruik nog altijd deze.
Mijn handen wel eens gezien![]()
... img...
Ik heb naast m'n E90, een E70 en natuurlijk een onverwoestbare 6310i!
Met die 6310i heb ik dingen meegemaakt.. Telefoon op het dashboard neerleggen ramen open.. bochtje.. met een gangetje van 50km/h... telefoon over het dashboard.. en zo uit het raam!
Toestel vloog uit elkaar, dat kon ik nog net zien in m'n spiegel.. Alles opgeraapt.. in elkaar geklikt.. aanknop in .. en whalla! .. Aan
Niets aan de hand.. frontje was wel erg beschadigd dus dat vervangen.. maar wonderlijk.. en een standby tijd.. waar hedendaagse telefoons van dromen! zelfs als je heeel veel belt.. nog 2-3 dagen
En hoe een 6310i.. in jou hand ligt.. geen idee.. nooit gezien die handen
- Hubert D
-
m@rco
De Camera van de K850i is gewoon zeer goed te noemen voor mobile cam.. Maar verder heb ik op 1 of ander manier iedere keer problemen met dat ding.. vorige telefoon 2 jaar mee uitgehouden maar deze begon na 1 week al te flippen. Beeldscherm wat zomaar uitvalt, telefoon die zomaar uitvalt en ga zo maar door allemaal software matige fouten zitten er in. Jammer de looks vind ik prima verder en beeldscherm + Camera is erg goed.. Helaas nu beeldscherm aan gort maar dat kwam door mezelf..
Denk dat ik weer terug ga na Samsung die ik hiervoor 2 keer gehad heb. of ik kies gewoon voor een simpele slanke Nokia en zoek er wel een leuke gadget bij.
Denk dat ik weer terug ga na Samsung die ik hiervoor 2 keer gehad heb. of ik kies gewoon voor een simpele slanke Nokia en zoek er wel een leuke gadget bij.
- duifjes.com
- Roel