De veren/schokdempers van mijn S4 (B5, bj. '99) zijn aan vervanging toe.
Nu ben ik aan het orienteren, wil niet (veel) harder/stugger gaan, maar wel het onderstuur (zoveel mogelijk) eruit kunnen halen.
Zoekfunctie op schokdempers audi s4 of veren audi s4 levert niet zoveel op. Algemene search ook niet echt.
Ik ben wel gecharmeerd van Intrax (van horen zeggen, en ze moeten maatwerk leveren want voor de S4 B5 hebben ze nog niets), maar heb ook heel erg goede ervaringen met Bilstein (icm. Eibach).
Suggesties?
Optioneel zie ik een stabilisatorset (bv. H&R heeft er één voor de S4) als aanvulling voor erbij.
P.S. Budget is uiteraard ook belangrijk, zo rond de € 1.500,=.
Audi S4 (B5) Schokdempers/Veren vraag
- wjn
- MartijnGizmo
Volgens mij moet je bij Stasis shoppen daarvoor: http://www.youtube.com/watch?v=mtMR-cqiiDw 8)
- Jan Visser
- wjn
Misschien wel goed met de huidige koersMartijn Koevoets schreef:Volgens mij moet je bij Stasis shoppen daarvoor: http://www.youtube.com/watch?v=mtMR-cqiiDw 8)

- Bert ///M3
Idd.Jan Visser schreef:Voor die 1500 red je het niet bij Intrax. Ik zou gewoon voor een Bilstein en Eibach combo setje gaan en die stabi lekker links laten liggen.
Niet duur en rijd prima.
Intrax op maat systeem heb je niet voor 1500 euro, doe dat keer 2 en dan nog wat erbij dan heb je een op maat systeem. Voor 1500 euro kan je iets ala een KW straatsetje van de plank kopen oid maar dat is ook niet je van het.
Als jij met AWD rijd denk ik dat je altijd wel wat onderstuur houd.
Dikke voorstabi heeft als voordeel dat het op McPherson poten meestal wel redelijk tegen onderstuur werkt. Maar je demping tijdens overhellen word minder dus dat voelt minder precies aan. MAW op hoge snelheden word je gek van de bumps en in bochten wanneer je het nodig hebt is het spul dan te soft