foto!Mark Nauta schreef:Oke, dan zal ik moeten kijken wat er bij mij in zit. (iemand een idee hoe ik dat kan zien). Ik denk dat ik geen origineel facelift front heb, althans dat zegt mijn gevoel.

heb al ff gekeken in je topic..Mark Nauta schreef:Oke, dan zal ik moeten kijken wat er bij mij in zit. (iemand een idee hoe ik dat kan zien). Ik denk dat ik geen origineel facelift front heb, althans dat zegt mijn gevoel.
Dus heb ik wel het goede front om de oude nieren er weer in te zettenjeremy M3 schreef:heb al ff gekeken in je topic..Mark Nauta schreef:Oke, dan zal ik moeten kijken wat er bij mij in zit. (iemand een idee hoe ik dat kan zien). Ik denk dat ik geen origineel facelift front heb, althans dat zegt mijn gevoel.
maar zo te zien niet goede front, gezien je zijknipperlichten ook van voor de facelift zijn..
Al gebeld, Niels?jeremy M3 schreef:dit is wel een aanrader, die jongen werkt zelf bij ekris in arnhem,Niels schreef:Mooie originele: http://link.marktplaats.nl/154573638 zal wat kosten
en alles wat vervangen is, is ook allemaal orgrineel bmw.
heeft toen ook helemaal overgespoten i.v.m. gebruik schade, krasjes deukjes steenslag, maar geen schade gehad, zelf's binnen folie's portieren waren nooit losgeweest, een echte eerlijke M3.
Nee en ik ga ook niet bellenArthur schreef:Al gebeld, Niels?
het gaat denk niet om mooi of lelijk, maar hoort het wel of niet..Steven Nauta schreef:Nee daar zijn ze lelijk!Jochem Vaartjes schreef:Ik vind op een rode M de facelift nieren prima staan. Maar op de auto van Mark juist weer niet.Maar oranje lichten is wel een optie, maar eerst witten proberen. Is dat niet geweldig, dan neem ik die wel in m'n milieu vriendelijke (groene
) e36
Gebruikers op dit forum: Gus, Ti-Tourist (Erik) en 12 gasten