Je reed nog voor onze neus langs

Thommy schreef:ben weer weizer geworden wat een prutser mijn DEAL weer niet is... sta ik naast een andere corsa OPC en zie dat die van hem veel lager ligt.... ik vragen wat ie gedaan heeft....... niets...... :S zitten er bij mij nog transport blokken onder!!!! godver de godver wat een stelletje tering prutsers bij mijn dealerom te janken...
grt thommy
Ruzie? Heb je het petje van zijn kop geslagen?Thommy schreef:was een leuke dag... lekker gekeken en nog ruzie gehad ook... zewt al weer genoeg over het IQ wat daar voornamelijk rond loopt....en ben weer weizer geworden wat een prutser mijn DEAL weer niet is... sta ik naast een andere corsa OPC en zie dat die van hem veel lager ligt.... ik vragen wat ie gedaan heeft....... niets...... :S zitten er bij mij nog transport blokken onder!!!! godver de godver wat een stelletje tering prutsers bij mijn dealer
om te janken... maja al met al een gezellig dag alleen jammer van de regen
grt thommy
ps: heb toch liever een DF dag
Maar niet als een gek onder het viaduct doorgekomen,want mijn motor was ondertussen aardig afgekoeld na drie sprintjes in de regen.Paul schreef:Ik heb je wel zien rijden in de Ralley met je wintervelgen eronder....
heb je nog een beetje knappe tijd neer kunnen zetten? mn beste tijd op de 200mtr was 8.89 en toen was het droog..
Ohjee weer op de gevoelige plaat vast gelegd...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten