Specs:
Peter
24 jaar
Al vanaf geboortte compleet autogek en daarna alleen maar erger geworden.
Rijdt:
147GTA
Impreza GTT
E30 knutselsmurf edition (S38B36 motor, M3 onderstel en remmen (samenraapsel van E30 en E36 onderdelen)
De laatste circuitdag vorig jaar was de E30 niet zo gunstig gezind met dit als resultaat:
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,1870364,page=1
(paar posts naar beneden staat ook nog een filmpje, verklaring van dit nogal suffe ongelukje op de tweede pagina)
Schade viel alleszins mee (beetje plaatwerk, daaronder niks kapot), maar n.a.v. de wens iets bredere banden kwijt te kunnen is de jacht op (polyester) M3 bodypanels geopend. Het meeste ligt inmiddels bij de buurman in de schuur stof te vangen totdat de laatste paar delen gevonden zijn en dan kan het opbouwen beginnen.
Naast de ombouw tot M3-nepperd staan op de wishlist:
- Rolkooi
- Twee Sparco EVO's
- Twee Sabelt zespuntsgordels
- Sparco 383 stuurtje met snap-off systeem en naafverlenger
- Allerhande klein grut overal in de auto
In tegenstelling tot de meeste andere circuithokken blijft de isolatie in deze wel gewoon zitten, is toch wat fijner op lange ritten zoals naar Papenburg of de Ring.
De 147 staat op de nominatie om vervangen te worden door (waarschijnlijk toch) een M Coupé en als dat achter de rug is moet er ook nog maar weer eens gespaard worden om de Impreza te kunnen vervangen door een EVO VI.
Een hoop wensen weer, maar voorlopig gebeurt er weinig want ik ben ook nog bezig met het opknappen van een Golf II crash-edition samen met een vriend en ondertussen probeer ik stiekem en met zo weinig mogelijk moeite ook nog een scriptie in elkaar te copy pasten.

Wat ik hoop is dat dit forum een mooie verzamelplek kan worden voor mensen met RON98 in het bloed en dat er vooral maar veel meetings mogen komen, want uiteindelijk is zelf rijden toch nog mooier dan erover praten op een forum.