Elise MK1 vs Elise MK2

Van keiharde Radicals tot zachte ronde Aston Martins, dit is het forum voor Engelse automobielen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15827
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Bericht door Dennis Cavallino » 06 feb 2008, 15:08

Ik vond de standaard S1 speels, leuk en onpraktisch (qua in en uitstappen). Ik heb ook in S1's gereden met ander onderstel, camber op voorwielen en nog wat aanpassingen voor circuitwerk, maar die waren minder speels. Wel qua gevoel meer een S2.
De S2 vond ik strakker, sneller, maar niet per sé leuker. Wel even onpraktisch. En qua rijden merk je niet zo heel veel tussen een aangepaste S1 en standaard S2. Maar ik heb er alleen meer op Assen gereden, en in iedere auto maar maximaal 5 rondjes. Om maar even aan tegeven dat het een vrij beperkt referentiekader is.

Gebruikersavatar
Hans R
Berichten: 5236
Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
Auto: Jeep Rubicon
Locatie: Paradijs

Bericht door Hans R » 06 feb 2008, 15:26

Thanks, Rene. Binnenkort toch even gaan kijken in Amsterdam 8)

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Bericht door GTRene » 06 feb 2008, 15:58

Hans GP1630 schreef:Thanks, Rene. Binnenkort toch even gaan kijken in Amsterdam 8)
graag gedaan, trouwens bij ReVerie kun je zelfs een hardtop met vleugeldeuren krijgen en heel veel andere carbon delen... :wink:

http://www.reverie.ltd.uk/en/about/340r_dev.php

[img:600:450]http://www.reverie.ltd.uk/en/gallery/34 ... vent6b.jpg[/img]

En nee deze dame krijg je er dan niet bij :wink:
[img:600:450]http://www.reverie.ltd.uk/en/gallery/34 ... vent8b.jpg[/img]

[img:600:450]http://www.reverie.ltd.uk/en/gallery/34 ... vent7b.jpg[/img]

[img:600:450]http://www.reverie.ltd.uk/en/gallery/34 ... vent4b.jpg[/img]

GTRene

Gebruikersavatar
RobS
Berichten: 3560
Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:11
Locatie: Brabant

Bericht door RobS » 06 feb 2008, 16:08

Dennis Cavallino schreef:Ik vond de standaard S1 speels, leuk en onpraktisch (qua in en uitstappen). Ik heb ook in S1's gereden met ander onderstel, camber op voorwielen en nog wat aanpassingen voor circuitwerk, maar die waren minder speels. Wel qua gevoel meer een S2.
De S2 vond ik strakker, sneller, maar niet per sé leuker. Wel even onpraktisch. En qua rijden merk je niet zo heel veel tussen een aangepaste S1 en standaard S2. Maar ik heb er alleen meer op Assen gereden, en in iedere auto maar maximaal 5 rondjes. Om maar even aan tegeven dat het een vrij beperkt referentiekader is.
Een standaard S1 is voorzien van rode Koni's van zeer bedenkelijke kwaliteit. ;) De een vindt het speels, de ander vindt het onveilig/onverantwoord ;)

Gebruikersavatar
HJ
Berichten: 263
Lid geworden op: 08 feb 2008, 10:54
Locatie: Paleis 't Loo, Lotus Elise Type 25

Bericht door HJ » 08 feb 2008, 11:01

Geel is inderdaad mooi :oops:

Gebruikersavatar
Maik
Berichten: 3435
Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik » 08 feb 2008, 11:02

Ja, aanmelden jij met je gele engelse hok en we zien je donderdag op het circuit wel!

Gebruikersavatar
RobS
Berichten: 3560
Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:11
Locatie: Brabant

Bericht door RobS » 14 mar 2008, 14:21

Stéphane schreef:
Wim te Riet schreef:Maar 'mijn' Elise is al gebouwd en staat al heel lang te koop. Het is een S1 in Gold Leaf livery. Nou nog even de benodigde pecunia bij elkaar sprokkelen! ;)
Deze staat er inderdaad al een tijdje :D

[img:666:500]http://www.lotuscars.nl/site/fotos/A_1172220655_783.jpg[/img]
Is verkocht..!

Gebruikersavatar
Wim te Riet
Berichten: 1628
Lid geworden op: 21 feb 2007, 22:04
Auto: Saab 9-3
Locatie: Winterswijk

Bericht door Wim te Riet » 14 mar 2008, 21:27

Rob Schouten schreef:Is verkocht..!
Damn! :(
Nou ja, ik heb nog tijd... ;)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten