M-bitious schreef:Zou trouwens wel eens willen weten van de heren die pittig commentaar geven of ze ook zo hoppa cash de flappen hebben voor dit soort auto's? Beslist toch anders dan wanneer de auto's toch onbereikbaar zijn.
Een miljoen weggeven van de staatsloterij hoofdprijs aan vrienden is ook gemakkelijk, totdat je hem echt wint.
Frank, ik ben het volkomen met je eens en Andre's commentaar moet je in een ander perspectief zetten dan die van anderen. Waar jij en ik onze M3's voor gebruiken, daar valt een GT3 gewoon door de mand. Ik denk ook dat niemand hier probeert te beweren dat het een waardeloze kar is. Als iemand daar wel op wilt aansturen moet ie dit draadje de volgende keer maar overslaan want respect door zo'n negatieve commentaar te geven krijg je niet.
Andre is gewoon rechtoe rechtaan maar langs de andere kant heeft hij meters lange oogkleppen op. Prestaties op het circuit, meer telt voor hem niet. En op dat vlak doet zijn gemodde 135 voor 20k minder het bijna net zo goed dan een M3. Snap je waar ik naaroe wil.
Ik merk trouwens op dat "M3 tje haten" de algemene trend van de laatste jaren is. Mensen die zulke negatieve commentaar geven hebben het punt van een M3 gewoon niet gesnapt!
Een tijdje terug petrolheads leren kennen die een M3 de uber patserbak vonden. All show no go, "mijn opgekalefaterd 200sxje pakt je dikkenekken M3 met 2 vingers in de neus", etc...
Nou, niet 1 is me tot nu toe voorbij gegaan. En hoe langer hoe meer ooh's en aah's voor de M3 vanwege zijn ALL ROUND(!!!!) performance.
Desalniettemin vind ik je quote hierboven ook een klein beetje erop en erover. Ik heb het geld niet voor een nieuwe M3, ik heb het geld niet voor een IS-F, ik heb het geld al helemaal niet voor een LF-A. En toch moet ik de wagen beoordelen. Maakt mijn bankrekening mijn mening minder gerechtvaardigd? Dat denk niet. Het is trouwens een forum voor iets en iedereen mag van mij zijn ongezouten mening over iets of iemand geven MITS onderbouwde redenering. De subjectieve, met vooroordelen gevulde en waardeloze quotes haal je er zo uit en die moet je gewoon negeren.
Daarom, voel je aub niet persoonlijk aangevallen door quotes die negatief spreken over de M3. Zoveel mensen, zoveel meningen. Voor jou is de M3 perfect en dat is wat telt!
Laat ze maar bashen op een M3, de meesten willen er stiekem toch eentje