N.
rijbewijs kwijt
-
Tom
Dit is echt triester dan triest. De gestapo bestaat weer, wat een dieptepunt dit. Zeker een scorelijst aan de muur wie jou het eerst op de trein zet.. eh langs de kant zet, die is medewerker van de maand.... dat het nog zo lang moest duren... zeker teveel aan het staken geweestEdwin van der Velden schreef:Het is gewoon een razzia geweest op mij en die auto.
Ze waren echt al weken opzoek en nu hadden ze me. Ze zullen zich wel flink vermaakt hebben in de kantine.
Dit heb ik via mijn zus gehoord, die een agent kent.
- Kasteel
-
OnlineHielke
Joy Jolliffe schreef:Dan zitten die pk's er toch wel in. Een achtervolging van een paar weken is toch wel knap![]()
Succes verder met de afwikkeling.
Scorelijst qua opgeloste misdrijven ligt in Nederland op 1/3 van dat van Duitsland.
In de tijd dat die struikrovers achter Edwin hebben aangezeten zijn er in die regio 24 fietsen en 3 auto's gestolen, is er 5 keer ingebroken, zijn er 4 illegale wietkwekerijen bijgekomen, en zijn er 3 mensen op straat beroofd. Oplossingspercentage van die misdrijven ligt hier op 11% voor zover ik weet.
Is het een wonder!
Blijft een zware baan, politie-agent. Maar het helpt ook niet als je de prioriteiten zo beroerd weet te leggen.
-
m@rco
Lekker is dat zeg, hopen dat je hem snel weer terug hebt..
Had het er laatst met een agent over die me zonder reden van de weghaalde.. ook als enige. Ik zo van wat is er aan de hand heren..
"Jaaaaa, (die ja's duren dan ook gewoon 10 seconden) gewoon routine controle".. Gewoon weer kijken of ik mijn identiteitskaart wel bij me had.. papieren auto controle.. rondje om de auto heen.. kijken of er nog wel genoeg profiel op de banden zit etc.. En toen vroeg ik aan hem of ie wel plezier in zijn werk had.. omdat ie zo'n gestresste/chagrijnige blik op zijn gezicht had.. pff.. Je had hem eens moeten horen na die opmerking.. beledigen ambtenaar in functie had hij het over.. ik zei beledig ik je dan? en zo ging het nog even verder.. Helemaal nergens over die NSB's klaar ermee.
Kost je al met al gewoon weer 10 minuten voor helemaal niks.. Komt geen zinnig woord uit die gasten..
Heb er steeds minder respect voor.. bah.
Had het er laatst met een agent over die me zonder reden van de weghaalde.. ook als enige. Ik zo van wat is er aan de hand heren..
"Jaaaaa, (die ja's duren dan ook gewoon 10 seconden) gewoon routine controle".. Gewoon weer kijken of ik mijn identiteitskaart wel bij me had.. papieren auto controle.. rondje om de auto heen.. kijken of er nog wel genoeg profiel op de banden zit etc.. En toen vroeg ik aan hem of ie wel plezier in zijn werk had.. omdat ie zo'n gestresste/chagrijnige blik op zijn gezicht had.. pff.. Je had hem eens moeten horen na die opmerking.. beledigen ambtenaar in functie had hij het over.. ik zei beledig ik je dan? en zo ging het nog even verder.. Helemaal nergens over die NSB's klaar ermee.
Kost je al met al gewoon weer 10 minuten voor helemaal niks.. Komt geen zinnig woord uit die gasten..
Heb er steeds minder respect voor.. bah.
Laatst gewijzigd door m@rco op 13 mar 2008, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- Edwin van der Velden
Nou, ze zijn langsgeweest.
Andere agenten helaas. Ik vrolijk: " komen jullie mijn rijbewijs brengen, of voor een taxatie"
hehehe, er kon geen glimlach vanaf. Of ik nog vragen had en dat ik ABSOLUUT niet mocht rijden, want dat is een misdrijf, blabla.
enfin.
De hele handel naar Macboy gefaxt en hopen dat ik snel weer kan rijden.
Heb wel besloten om de Cupra even tijdelijk aan de kant te zetten en met een ibiza diesel te gaan rijden.
Kansloos kut land hier.
Andere agenten helaas. Ik vrolijk: " komen jullie mijn rijbewijs brengen, of voor een taxatie"
hehehe, er kon geen glimlach vanaf. Of ik nog vragen had en dat ik ABSOLUUT niet mocht rijden, want dat is een misdrijf, blabla.
enfin.
De hele handel naar Macboy gefaxt en hopen dat ik snel weer kan rijden.
Heb wel besloten om de Cupra even tijdelijk aan de kant te zetten en met een ibiza diesel te gaan rijden.
Kansloos kut land hier.
- Michel P
- markk
Suc6 ermee Edwin. Hou je haaks
Hele volksstammen rijden zonder rijbewijs en rekening 400 euri af als ze een keertje gesnapt worden. Lekker belangrijk. Mogelijk is rijden zonder rijbewijs minder ernstig als rijden met een rijontzegging maar anyway wat betekent dit nou "het is een misdrijf"...
Mark.
Ja, nou en dan is het een "misdrijf". Van mijn apart noemen ze het "volkerenmoord". Kan iemand (Macboy) me eens uitleggen wat de gevolgen zijn / dit betekent.Of ik nog vragen had en dat ik ABSOLUUT niet mocht rijden, want dat is een misdrijf, blabla.
Hele volksstammen rijden zonder rijbewijs en rekening 400 euri af als ze een keertje gesnapt worden. Lekker belangrijk. Mogelijk is rijden zonder rijbewijs minder ernstig als rijden met een rijontzegging maar anyway wat betekent dit nou "het is een misdrijf"...
Mark.
- Jelmer850i
- Peter Tunissen
Het meest boeiende verschil voor jou zal zijn dat je bij een misdrijf altijd een strafblad te pakken hebt en bij een overtreding niet altijd, meestal juist niet.markk schreef:Ja, nou en dan is het een "misdrijf". Van mijn apart noemen ze het "volkerenmoord". Kan iemand (Macboy) me eens uitleggen wat de gevolgen zijn / dit betekent.
Verder nog wat juridisch geneuzel als voor welke rechter je moet voorkomen en of je eventueel gevangenisstraf of hechtenisstraf krijgt, maar dat zal minder belangrijk gevonden worden.
Mooi klote Edwin, maar d'r klopt zo te lezen niet veel van die meting.
Lekker aanvechten dus en nooit, nooit, nooit iets toegeven, ook niet dat je bijv. 90 gereden zou hebben of als je het idee krijgt er dan makkelijker af te komen. Succes ermee!
- Ravin ///M
Rijden zonder rijbewijs is een misdrijf - mag boeiend zijn, maar een
ongeluk in die omstandigheid boeit je als het tegenzit voor de rest van je
leven. Je bent namelijk onverzekerd.
Edwin, ik zou idd. ff vragen of Macboy een fax voor je wil verzenden naar
Justitie. Ik had de mijne dezelfde dag (5 dagen na inname) terug. Als ze je
houden aan die 110km zit je wel 2x de max snelheid en dat is vervelend.
Maar goed, dat is later zorg; nu eerst meteen Ilja inschakelen
ongeluk in die omstandigheid boeit je als het tegenzit voor de rest van je
leven. Je bent namelijk onverzekerd.
Edwin, ik zou idd. ff vragen of Macboy een fax voor je wil verzenden naar
Justitie. Ik had de mijne dezelfde dag (5 dagen na inname) terug. Als ze je
houden aan die 110km zit je wel 2x de max snelheid en dat is vervelend.
Maar goed, dat is later zorg; nu eerst meteen Ilja inschakelen
- DDX
appart verhaal dat ze op zoek waren naar de witte cupra, had een klant die gewoon ff rondje wou rijden ook kunnen overkomen dus ?

1500 euro aftikken en klaar, blijft hoop geld maar geen rijbewijs inleverpraktijken, volgens mij heb ik bij wegmisbruikers wel eens gezien dat een buitenlander gewoon rijbewijs moest inleverenRico v Velzen schreef:http://www.nu.nl/news/1478257/10/Snelhe ... tdijk.html
Edwin je bent niet alleen de lul vandaag
-
ArjanBor
-
NSXRS
Ik heb ook weer een uitnodiging ontvangen om mij te komen verantwoorden voor mijn criminele activiteiten
.
Ben 3 mnd geleden gelaserd 114KM (+34) op kaarsrechte pikdonkere provinciale weg zonder zijwegen of enig ander verkeer, reed gewoon gedachteloos zonder op snelheid te letten, had zelf geen idee hoe hard.
Ik ben 3/4 jaar geleden ook al een keer "genomen" voor snelheid (+32km) waarbij mij echter, ondanks diverse telefonische info opvraag pogingen, tot aan de zitting alle meetinfo was onthouden en ik pas voor de rechter vernam hoe de "meting" verricht was. Hoewel de "meting" met zekerheid te bestrijden was geweest indien ik vooraf had geweten, riep de heer rechter dat de ambtenaar op ambtseed had verklaard, dus de boel korrekt was: veroordeeld tot boete en geen hoger beroep mogelijk
!
Ik wil daarom nu met zekerheid ALLES mbt de meting gecheckt hebben op juistheid/korrektheid. Klopt alles, dan heb ik pech, maar als er ook maar iets in de meetprocedure niet geklopt heeft, dan wil ik het weten en daarop verweer kunnen geven.
Hoe beste aan te pakken, ik heb voorbij zien komen
-Macboy (hoe is die te bereiken?)
-http://www.snelheidsovertreding.nl/
-http://www.meerts.nl/
Mensen met ervaringen hiermee, waar kan ik me het beste vervoegen??
Ben 3 mnd geleden gelaserd 114KM (+34) op kaarsrechte pikdonkere provinciale weg zonder zijwegen of enig ander verkeer, reed gewoon gedachteloos zonder op snelheid te letten, had zelf geen idee hoe hard.
Ik ben 3/4 jaar geleden ook al een keer "genomen" voor snelheid (+32km) waarbij mij echter, ondanks diverse telefonische info opvraag pogingen, tot aan de zitting alle meetinfo was onthouden en ik pas voor de rechter vernam hoe de "meting" verricht was. Hoewel de "meting" met zekerheid te bestrijden was geweest indien ik vooraf had geweten, riep de heer rechter dat de ambtenaar op ambtseed had verklaard, dus de boel korrekt was: veroordeeld tot boete en geen hoger beroep mogelijk
Ik wil daarom nu met zekerheid ALLES mbt de meting gecheckt hebben op juistheid/korrektheid. Klopt alles, dan heb ik pech, maar als er ook maar iets in de meetprocedure niet geklopt heeft, dan wil ik het weten en daarop verweer kunnen geven.
Hoe beste aan te pakken, ik heb voorbij zien komen
-Macboy (hoe is die te bereiken?)
-http://www.snelheidsovertreding.nl/
-http://www.meerts.nl/
Mensen met ervaringen hiermee, waar kan ik me het beste vervoegen??
- Michel P
- Niall
Ik ken een ander verhaal van een bekende autoverkoper in EHV.
Reed over de A50 met zijn 911 (GT3 look), snel naar huis nadat ie naar een auto was wezen kijken. Pakt net bij de Ikea de stoplichten op groen, in zijn woorden 200+. Rijdt een stuk door en gooit hem de A58 op richting tilburg, ziet ie in zijn spiegel een zuustokauto aankomen.
Keuzes keuzes, stoppen en nog een rijontzegging krijgen of doorplanken, dus volgas naar huis afslag vliegveld en doorrammen naar de boschdijk.
Auto op de plaats gezet en loopt naar zijn voordeur en daar staat de zuurstokauto voor zijn zaak. Meneer wij zagen u door roodlich rijden bij de ikea. Hij nee hoor het was groen. Nee meneer het was rood en u reed veels te hard, wij hebben u proberen te klokken maar u reed van ons weg. Zuurstok Astma loopt maximaal 205km/u, u hebt dus veels te hard gereden.
Maar nu kwam het omdat zij geen geeikte teller enz hadden konden ze hem niets maken, zelfs na bellen met de OVJ. Voortaan houdt ie het binnen de 50km grens
Maar het lijkt erop dat je afhankelijk bent van wie je aanhoudt en met welke OVJ je te maken hebt.
Reed over de A50 met zijn 911 (GT3 look), snel naar huis nadat ie naar een auto was wezen kijken. Pakt net bij de Ikea de stoplichten op groen, in zijn woorden 200+. Rijdt een stuk door en gooit hem de A58 op richting tilburg, ziet ie in zijn spiegel een zuustokauto aankomen.
Keuzes keuzes, stoppen en nog een rijontzegging krijgen of doorplanken, dus volgas naar huis afslag vliegveld en doorrammen naar de boschdijk.
Auto op de plaats gezet en loopt naar zijn voordeur en daar staat de zuurstokauto voor zijn zaak. Meneer wij zagen u door roodlich rijden bij de ikea. Hij nee hoor het was groen. Nee meneer het was rood en u reed veels te hard, wij hebben u proberen te klokken maar u reed van ons weg. Zuurstok Astma loopt maximaal 205km/u, u hebt dus veels te hard gereden.
Maar nu kwam het omdat zij geen geeikte teller enz hadden konden ze hem niets maken, zelfs na bellen met de OVJ. Voortaan houdt ie het binnen de 50km grens
Maar het lijkt erop dat je afhankelijk bent van wie je aanhoudt en met welke OVJ je te maken hebt.