rijbewijs kwijt
- Edwin van der Velden
rijbewijs kwijt
Zonet hebben ze mijn rijbewijs ingenomen...
Een politie auto (geen camera auto) bleek achter me te rijden en de agenten beweren dat ze 110 reden en ik uitliep. (op een stuk van 400 meter)
Maar ze hebben me dus niet geklokt.
Wat nu te doen?
Een politie auto (geen camera auto) bleek achter me te rijden en de agenten beweren dat ze 110 reden en ik uitliep. (op een stuk van 400 meter)
Maar ze hebben me dus niet geklokt.
Wat nu te doen?
Laatst gewijzigd door Edwin van der Velden op 13 mar 2008, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tristan
- GTRene
1 = de politie spreekt altijd de waarheid.
2 = ook al spreekt de politie niet de waarheid of valt het niet te bewijzen dan nog geld regel 1...
klote voor je, misschien kan Mac iets voor je betekenen...
een vriendin van mij heeft een nog vreemder verhaal, dat wil je niet weten, ze is nooit staande gehouden en nooit wat gemerkt of gezien of wat ook maar krijgt wat in de bus een dikke boete dat ze een motor rijder zou hebben laten schrikken terwijl ze erg scherp is, nooit een motor rijder op dat moment heeft gezien en dus ook niet een gebarende motor rijder oid en het bleek een politie in burger te zijn in een gewone auto die dat had gezien?? en later kreeg ze dat in de bus...terwijl ze nergens wat vanaf wist, echt belachelijk!! nu dus ook een rechtzaak en onnodig gedoe immers er is niks gebeurt en ook geen motor rijder ergens bekent? of wat ook...die politie in burger kan het dus wel als hersenspinsel hebben gezien ofzo :twisted: heel vreemd verhaal.
2 = ook al spreekt de politie niet de waarheid of valt het niet te bewijzen dan nog geld regel 1...
klote voor je, misschien kan Mac iets voor je betekenen...
een vriendin van mij heeft een nog vreemder verhaal, dat wil je niet weten, ze is nooit staande gehouden en nooit wat gemerkt of gezien of wat ook maar krijgt wat in de bus een dikke boete dat ze een motor rijder zou hebben laten schrikken terwijl ze erg scherp is, nooit een motor rijder op dat moment heeft gezien en dus ook niet een gebarende motor rijder oid en het bleek een politie in burger te zijn in een gewone auto die dat had gezien?? en later kreeg ze dat in de bus...terwijl ze nergens wat vanaf wist, echt belachelijk!! nu dus ook een rechtzaak en onnodig gedoe immers er is niks gebeurt en ook geen motor rijder ergens bekent? of wat ook...die politie in burger kan het dus wel als hersenspinsel hebben gezien ofzo :twisted: heel vreemd verhaal.
Laatst gewijzigd door GTRene op 13 mar 2008, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
JeroenT
Macboy schreef:Tja ik had je hierbij wel kunnen helpen meteen, als je mij nu PB-tje had gestuurd. Meestal wil en moet ik er dan wel snel bij zijn. Hoe langer je wacht, hoe minder kans.
Wellicht kan deze held je helpen? Nav het andere rijbewijs topic een paar weken terug.
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=9193
- Edwin van der Velden
- Edwin van der Velden
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Edwin van der Velden
Het zijn echt hele vervelende mensen.
Ik ben super vriendelijk geweest, volledig meegewerkt. Achter weer stom, want eigenlijk hadden ze niets lijkt mij. Ze hebben geen meting kunnen doen. Alleen een constatering en een schatting.
Maargoed, de aap kwam weer uit de mouw toen ze zeiden dat ze al opzoek waren naar "die witte cupra" en dat er zometeen nog meer agenten zouden komen om mij "toe te spreken" Was dus gewoon een ordinaire klopjacht.
Ik heb heel cool gereageerd, zaak gebeld, binnen 3 minuten stonden er 2 monteurs en weg waren we.
Begonnen ze nog over dat ze het ontvangstbewijs van het rijbewijs wel even op de zaak langs kwamen brengen en of ik nog leuke auto's had staan....en wat hun prive auto waard zou zijn....
Ga toch staken, stelletje stakkers dacht ik.
Ik ben super vriendelijk geweest, volledig meegewerkt. Achter weer stom, want eigenlijk hadden ze niets lijkt mij. Ze hebben geen meting kunnen doen. Alleen een constatering en een schatting.
Maargoed, de aap kwam weer uit de mouw toen ze zeiden dat ze al opzoek waren naar "die witte cupra" en dat er zometeen nog meer agenten zouden komen om mij "toe te spreken" Was dus gewoon een ordinaire klopjacht.
Ik heb heel cool gereageerd, zaak gebeld, binnen 3 minuten stonden er 2 monteurs en weg waren we.
Begonnen ze nog over dat ze het ontvangstbewijs van het rijbewijs wel even op de zaak langs kwamen brengen en of ik nog leuke auto's had staan....en wat hun prive auto waard zou zijn....
-
arjandee
Dat is wel heel bijzonder. Ik neem aan dat ze dat soort dingen niet tijdens hun dienst doen.Edwin van der Velden schreef:Het zijn echt hele vervelende mensen.
...en of ik nog leuke auto's had staan....en wat hun prive auto waar zou zijn....
Neem aan dat "die witte cupra" de vdv editie is? Die staat vast wat meer in de aandacht door alle proefritten die er mee gemaakt worden.
- RVV
-
Tom
[img:64:32]http://www.100megsfree3.com/fwc493/Smil ... tPukeL.gif[/img]
Triest hoor ik al. 0,0 respect voor dat soort losertjes.
Triest hoor ik al. 0,0 respect voor dat soort losertjes.
- RVV
- GTRene
huh? heb je dat niet meteen mee gekregen dan? dat ontvangst bewijs? straks waren het neppers...maar zal wel niet.Edwin van der Velden schreef: Begonnen ze nog over dat ze het ontvangstbewijs van het rijbewijs wel even op de zaak langs kwamen brengen en of ik nog leuke auto's had staan....en wat hun prive auto waar zou zijn....
en als ze eerst je rijbewijs afpakken en daarna service vragen als wat is mijn auto waard e.d. dan denk ik ook zak in de stront ga boeven vangen
Ik ben toen ook heel netjes geweest maar heeft me dat geholpen? nee juist het tegendeel een makkelijk slachtoffer zie het als ow jij klaagt niet? leuk wij incasseren wel mooi makkelijk.
hoop niet dat er een volgende keer komt , maar dan ligt het aan de situatie of ik ben niet zo behulpzaam en vriendelijk meer als het toch niet helpt
-
Luco
Gewoon tegen hem zeggen als die staat te schrijven.GTRene schreef:huh? heb je dat niet meteen mee gekregen dan? dat ontvangst bewijs? straks waren het neppers...maar zal wel niet.Edwin van der Velden schreef: Begonnen ze nog over dat ze het ontvangstbewijs van het rijbewijs wel even op de zaak langs kwamen brengen en of ik nog leuke auto's had staan....en wat hun prive auto waar zou zijn....
en als ze eerst je rijbewijs afpakken en daarna service vragen als wat is mijn auto waard e.d. dan denk ik ook zak in de stront ga boeven vangenvolgens mij beseffen ze niet eens wat ze je aandoen, boete oke maar rijbewijs moet je afblijven in de meeste gevallen.
Ik ben toen ook heel netjes geweest maar heeft me dat geholpen? nee juist het tegendeel een makkelijk slachtoffer zie het als ow jij klaagt niet? leuk wij incasseren wel mooi makkelijk.
hoop niet dat er een volgende keer komt , maar dan ligt het aan de situatie of ik ben niet zo behulpzaam en vriendelijk meer als het toch niet helpten hun op een nette manier geestelijk belasten ofzo, psychologische oorlogsvoering oid
Goh kan jij schrijven, dan zal je moeder wel trots op je zijn
Klote Edwin, een constatering/schatting is ook geldig (als ze met zijn tweeen waren op zeker omdat ze een eed hebben afgelegd schijnbaar) zo hebben ze mij toen ook gepakt binnen de bebouwde kom, zelfde snelheid als jij nu
6 maanden voorwaardelijk, twee jaar proeftijd en 800 pleuro boete
- Edwin van der Velden
Het is gewoon een zoektocht geweest naar die auto.
Laatst gewijzigd door Edwin van der Velden op 13 mar 2008, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Luco