... want ik ben in mijn eigen val gelopen. BMW Den Haag heeft mijn prachtige 135i Le Mans blauwe Coupe voorzien van een hoogglans Protech jas. Zonder mij te waarschuwen, waarschijnlijk blind geworden door hun enthousiasme, trokken zij mij mee naar hun werkplaats om de helblauwe bolide te tonen: 'We zeiden tegen elkaar, zo mooi hebben we ze nog niet gehad (<zegt hij natuurlijk tegen iedere eigenaar na een Protech behandeling, maar goed).
En jawel. Ik een trap af, eerste deur links, tweede rechts, en daar stond ze. Een volstrekt glanzende diepblauwe 135i Coupe stond daar te wachten op haar baasje. Ik heb de auto 2 seconden gezien, en toen verblindde de onvoorstelbare glans mijn gezichtvermogen. Waar ik jullie voor waarschuwde, is mij overkomen.
Maar gelukkig. Ik zie dat mijn gezichtvermogen weer wat terugkomt en dat het toch niet zo ver hoeft te komen om haar de deur te wijzen. Allemensen, wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in.
Mark Nauta, wanneer de storm voorbij is, en het zonnetje schijnt, moeten we het nog maar eens proberen om een afspraakje te maken voor een fotosessie. Ik ben die man met zonnebril en witte stok, en, met die fantastisch glimmende botergeil blauwe 135i Coupe.