Volgens mij is dat een neppert die M3!

Aha! Is ie al verkocht? Nou, dan lijkt alle onduidelijkheid uit de lucht. Gelukkig maar.romo schreef:Precies Rico, zo is het en niet anders...........................
Speciaal voor Ferdinand, die precies weet hoe ik er voor sta![]()
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... c&start=25
Das goed......................Rico v Velzen schreef:http://youtube.com/watch?v=yTy06py7inY&fmt=6
135i op de Dynorun.. kleine 280 wiel pk's
Van E90post begreep ik dat BMW`s gemiddeld zo`n 8-10% drivetrain loss hebben, wat daar als een perfecte waarde wordt gezien.Robin schreef:Ik zie 't zo in 't algemeen: fwd motor bovenop de aandrijving: 5-10%
rwd motor voorin 10-15%, rwd motor er bovenop 5-10%, awd 15-20% hangt van de layout af.
?????
Ha Robin, als je dit nu eens echt weten wil zou ik de tuners met een testbank eens bellen, over dergelijke verliezen. Bel eens met Ruud Fredriks (Goes) of met Beek autoracing (Den Haag), of ga er eens langs om een meting te doen. Of, als je duits goed is, bel eens het Hartge, AC Schnitzer of Dahler (Zwitserland). Zij staan je graag te woord. Succes!Robin schreef:Ik zie 't zo in 't algemeen: fwd motor bovenop de aandrijving: 5-10%
rwd motor voorin 10-15%, rwd motor er bovenop 5-10%, awd 15-20% hangt van de layout af.
?????
Zijn die dingen van goud ofzo?Arthur schreef:Staan op BMW.nl nu 3 Cup uitvoeringen te koop.
Allemaal van midden 2006, km.st van 13kkm, 30kkm en 44kkm.
Prijzen; 41k, 42k en 42k.
![]()
Ik zou hem bijna weer te koop zetten.
Of vragen wat ze inkoop bieden...
Allemachtig wat een prijzen![]()
Voor een paar duizend minder doe ik de mijne weer weg!
Ben er niet mee getrouwd
De mannen van PumaRacing hebben er ook een interessante theorie voor:Robin schreef:Ik zie 't zo in 't algemeen: fwd motor bovenop de aandrijving: 5-10%
?????
http://www.pumaracing.co.uk/coastdwn.htmTo restate my own rules for estimating wheel bhp from flywheel bhp - about 15% transmission losses for front wheel drive cars and 17% for rear wheel drive is a rule of thumb. This tends to overstate the losses for high powered engines and understate them for smaller ones. A more sophisticated guide is to deduct 10% of the flywheel power plus another 10 bhp for FWD and 12% plus another 10bhp for RWD cars.
Don`t shoot the messenger, ik speel voor doorgeef luik hierzoHielke schreef:Kan er niks aan doen maar sinds die "voor de gek hou toer 2007" van BMW met die Tii moet ik iedere keer als ik naar die Wannabee Tii met die opzet carbon stukken en andere kralen aan Marijke Helwegen denken.
Het verschil tussen Marijke Helwegen en die Performance Parts van BMW is dan nog dat Marijke Helwegen een gezonde portie zelfspot heeft en haar 'tuning' nog met stijl weet te brengen. Maar per saldo werken beiden bij mij op de lachspieren.
Enige zinnige onderdeel dat ik kan van de PP weet te ontwaren zijn de remmen. En die zitten er bij een 135i al standaard op.
En slaap heb ik ook nog niet!romo schreef:Ga lekker slapen joh, en morgen met het goede been uit bed stappenHielke schreef:In dat geval ben ik het ook niet met je eens want veel van de foto's zijn slecht op de website gezet en zijn na openen nauwelijks te ontwaren.romo schreef:Don`t shoot the messenger, ik speel voor doorgeef luik hierzo![]()
Gebruikers op dit forum: Gus, Ti-Tourist (Erik) en 39 gasten