Ben er ook
- Ben Salden
Whaha dank u! Wordt wel ook tijd om die 320i eens ergens neer te knallen, wa gij?Hans Hendrikx schreef:Kiek hum!
Daar issie! Welkom! Tja ik hoef natuurlijk niets toe te voegen aan de eerdere lofzangen hierboven. Die E36 is gewoon af! Simple as that! Vette bak! En de velgen doen het als een tierelier onder mijn E30!
- Ben Salden
Thnx. De velgenset was ook een van de redenen waarom ik deze gekocht heb. Maar styling 39 is lastig tweedehands te vinden. Heb wel eens zitten zoeken om eventueel die kromme velg te vervangen, maar echt veel keus was er niet.Marcel van Meerbeek schreef:Mooie 323i hoor, velgens staan ook erg netjes.
Onder mijn Compact zitten nog de mk1 M3 velgen, zou dat model van jou er graag onder willen hebben.
Welkom en veel plezier hier op het forum
- Christiaan van H.
Erg leuke auto.
Ben jaloers op dat M52 blok, heeft net ff dat beetje meer koppel. en is bovendien nog tune-able met een inlaatspruitstuk van een M50B25
Sideskirt zou ik in jouw geval wel laten spuiten.
Heb die van mij ook laten spuiten maar dan in het anthraciet als origineel maar dat was meer omdat mijn voor- en achter onderbumper ook die kleur zijn.
Velgen zijn ook een goede keuze geweest.
Je zou ook eventueel nog bij Holtrop kunnen kijken, die heeft nog wel eens wat originele M-setjes liggen.
Veel plezier met de E36.
Ben jaloers op dat M52 blok, heeft net ff dat beetje meer koppel. en is bovendien nog tune-able met een inlaatspruitstuk van een M50B25

Sideskirt zou ik in jouw geval wel laten spuiten.
Heb die van mij ook laten spuiten maar dan in het anthraciet als origineel maar dat was meer omdat mijn voor- en achter onderbumper ook die kleur zijn.
Velgen zijn ook een goede keuze geweest.
Je zou ook eventueel nog bij Holtrop kunnen kijken, die heeft nog wel eens wat originele M-setjes liggen.
Veel plezier met de E36.
- Ben Salden
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
- Joop
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Ben Salden
Ok, klinkt goed. 't Is wel een eind rijden, maar wie weet heb ik dat er wel voor over. Wat vragen ze daar zoal voor een beetje rechte velg? Iemand een idee?Steven Nauta schreef:Ben vrijdag nog even bij Holtrop in de loods geweest, staan meerdere M3's nog. Dus mocht je een velg nodig hebben, dan zou je daar wel kunnen slagen denk ik. Al zijn het over het algemeen niet de meest moeilijk verkrijgbare velgen.
-
- Ben Salden
- MartijnGizmo