Voor de zekerheid dit keer het adreslabel meteen in een map gestopt, dat als ik weer moet zeuren bij EVO, ik de gegevens bij de hand heb.
En nu maar afwachten wanneer 115 wordt nagestuurd

SteV6
Dus binnenkort ook #115 in de brievenbus en de volgende nummers met track and trace.Please accept our apologies as we can only assume that they have beenlost in transit again, I will ask for a track and trace to be put onto your subscription so we can keep track of what is happening to your issues and resolve the situation.
Valt heel erg mee. Ik heb dik 1,5 jaar een abo en alleen bij nummer 113 is het mis gegaan. Maar dat was iets landelijks want volgens mij heeft niemand die de 1e keer gekregen. En mocht het mis gaan dan is 1 mailtje genoeg om het alsnog te laten bezorgen.Ruben schreef:...Is de levering echt zo slecht of valt het mee?...
Destijds verschillende malen gekocht. Als scholier van een jaar of 17 was het wel even slikken om 18 gulden per editie uit te geven maar dat had ik er voor over. Duurtester Maserati Ghibli, Skyline dat soort auto's.Marcel van Meerbeek schreef:Bij mij is het ook alleen met edition 113 verkeerd gegaan.
@Joy
Leuk om te horen dat je vroeger ook al Performance-Car las.
EVO is daar feitelijk de opvolger van geworden, nadat de redacteuren van Performance-Car eerst een uitstapje naar geloof ik CAR gemaakt hadden.
Ik zou die oude series Performance Car wel eens compleet willen gaan maken.
jaja, ik heb mijn excuses al gemaakt bij de klantenserviceMacboy schreef:Het gaat helemaal niet mis. Het ligt gewoon bij mensen thuis in de kast maar ze hebben het niet door
God wat moest ik daar om lachen zeg
Dear Lyndsay Bootes,
After receiving several apologies form EVO helpline this is my fourth email regarding EVO issue 113. Now I really like to know when I will receive the missing issue 113 collectors edition. This issue is long overdue!
Regards,
M. van Meerbeek
Jammer dat ie maar een keer in de maand in de bus valt heallen schreef:Gisteren tot 2 uur willen werken, besloten om toch maar naar bed te gaan en verdorie tot 2 uur de Evo zitten lezen. Een matzwart burgerbakkie met V12. Wat een taart op die kers!
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], tomgtr en 7 gasten