Blijft een vreemd gebeuren 3 russen die zich vestigen in Franeker van alle dorpen.. en dan WTCC gaan rijden in een Lada 110.. Inschrijfgeld weekend WTCC is bijna al meer dan 5 serie lada 110's bij elkaar!

Marco, weet jij dan ook waar. Ik kan nergens op internet een adres vinden ofzo. En woon mijn hele leven al in Franeker (behalve de laaste 3 jaar deels niet) maar ik zou geen idee hebben waar ze kunnen zitten. Was net al even een industieterrein overgecrosst, maar dar was niets dacht ik....morgen de anderen nog even doenm@rco schreef:Russian Bears zaten gevestigd in Franeker is dat nu nog steeds zo? laatste wedstrijd(en) supercarchallenge deden ze ook niet meer mee..
Blijft een vreemd gebeuren 3 russen die zich vestigen in Franeker van alle dorpen.. en dan WTCC gaan rijden in een Lada 110.. Inschrijfgeld weekend WTCC is bijna al meer dan 5 serie lada 110's bij elkaar!
Loop je nu te lullen, of is het echt zo?? Ik kan je smiley niet echt doorgronden hierHielke schreef:Heb begrepen dat ze er niet meer zitten.
Franeker zal ze wel te klein geworden zijn. Ze zitten nu ergens in Dokkum of zo
Dat is de informatie die ik zocht. Ik was gister al op dat terrein geweest, maar kon er niets zien. Nu ik dus zeker weet dat het daar is ben ik er net weer even langs gereden. Niets te zien. Ik heb wel een vermoeden welke loods het is, maar zal dat de komende tijd in de gaten gaan houden.press4all schreef:Op de website van streekmedia uit Franekeradeel staat een verhaal.
http://franeker.streekmedia.nl/2008/02/ ... r-in-wttc/
Groeten Press4All
Ik ben benieuwd, ik zal je zo de foto's ook even sturen, had je mail ontvangen. Heeft jouw fotograaf ook nog Lada's gezien???press4all schreef:Ja ze zitten er nog. Een van mijn topfotografen is ook al binnen geweest. Bericht staat straks op www.streekmedia.nl
Gepimpt?press4all schreef:Ja ze zitten er nog. Een van mijn topfotografen is ook al binnen geweest. Bericht staat straks op www.streekmedia.nl
Ik heb hallo gezegd en nog wat geprobeerd te vragen, ze lachten alleen vriendelijk, maar begrepen volgens mij geen snars van wat ik zei.Dutch schreef:Trouwens, als je er zo dicht op stond, Mark, waarom die gasten dan niet even gevraagd naar die Lada's?![]()
Of is je Russisch niet meer wat 't geweest is?![]()
Ben ik met je eens Luco. Het is helemaal kaal. Het enige dat er stond was een houten box van AP Racing. Verder werden alleen die auto's erin gedrukt en stonden er dus 2 bruggen. Wat er achter die muur zit kan ik echter niet zeggen.luco hornsveld schreef:Vind het nou niet een superwerkplaats voor een team wat dsc en wtcc gaat rijden?
Of ligt het aan mij?
Gebruikers op dit forum: Hielke en 3 gasten