haha das het voordeel van SMS groep bundels (groep DF

).
Nee was geniale dag. Lange neus naar die mongolen die om het weer niet zijn gekomen. Al rijdende naar de Eifel lachte het zonnetje me tegemoet.
[img

960]
http://www.driving-fun.com/Macboy/img047.JPG[/img]
Op de Ring zelf weinig zon, veel bewolking, maar geen druppel gezien. Kurkdroge baan, rond 7 graden, kortom ideale weersomstandigheden voor een turbo.
Nog even gesproken met Dexter.
Was niet echt druk, maar paar bijzondere auto's gezien.
- Autovisie met de nieuwe Jaguar XK (zeer fraaie auto in het echt, jammer van de voorkant, is best te pruimen, maar had zoveel mooier kunnen zijn die koplampen)
- Autovisie met C63 AMG in het wit en M3 Sedan
- C32 AMG (vorige type), NL
- 1-serie cabrio, erg fraai uit Frankrijk
- bizar getunede (binnen+buiten) witte E60 M5 met 21" zwarte Hartge velgen
- Sublieme RX8
- 135i in soort gouden kleur, erg fraai
- 135i gestripped, met sparco stoelen en rolkooi, in het wit. Erg fraai ook !
- Een of andere Belg in een C30
Was lekker. 8 rondes gekocht en lekker kunnen rijden in de A3. Voelde heerlijk aan, veel grip. Kan in bochten toch echt redelijk wat auto's bijhouden daar. Verder te weinig pk natuurlijk, maar enorm veel plezier.
Hugo genoot zichtbaar.
In de C30 met Hugo was mooi om zijn leercurve te zien. Vanaf de 1e ronde tot de 4e ronde was al een wereld van verschil. Knap om te zien Hugo. Af en toe iets harder en steviger remmen en niet te veel willen en het komt helemaal goed
Op de Ring leuk met een Lotus kunnen rijden, die was sneller op rechte stuk maar bleef toch achter mij omdat ik de lijnen beter beheerste en dus sneller was in de bochten. Leuk nog even handje gegeven op rechte stuk.
De terugweg op snelweg was weer als vanouds asociaal hard en corrigerend tov overige weggebruikers

.
Een bizar snelle Lupo die volgens mij zeker 130pk had, kon hem amper bijhouden vanaf 160-200 :!:
Kortom: erg geslaagde dag en onwijs hard moeten lachen om al die kneuzen die vanwege het weer niet kwamen (terwijl de vooruitzichten gewoon PERFECT waren)