VW Scirocco Officeel
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- RVV
-
Gezien de logo's, formaat Amerikaans vuilnisbakdeksel, van de laatste jaren heeft Volkswagen dat ook nooit gedaan. Ik heb ook niets tegen VAG (wat verwacht je van iemand die nog een Opel heeft). Het logo vind ik daar gewoon niet staan. Voor mij het enige storende puntje aan de buitenkant van de auto.Macboy schreef:Vind het logo wel cool juistallen schreef:Logo op de motorkap moet eraf, het dashboard is een beetje fantasieloos gekopieerd. Maar als dat het enige is... Van mij krijgt het een dikke voldoende.VW hoeft zich niet te schamen voor haar identiteit wat mij betreft.
De blauwe fotoshop zonder logo is erg geslaagd imho.
--
edit: kan er nog een shoppie gemaakt worden in Burgund red ofzo? Echt een waanzinnig donkere paars van VW?
- RutgerK
Lijkt er meer op denk ikallen schreef:Gezien de logo's, formaat Amerikaans vuilnisbakdeksel, van de laatste jaren heeft Volkswagen dat ook nooit gedaan. Ik heb ook niets tegen VAG (wat verwacht je van iemand die nog een Opel heeft). Het logo vind ik daar gewoon niet staan. Voor mij het enige storende puntje aan de buitenkant van de auto.Macboy schreef:Vind het logo wel cool juistallen schreef:Logo op de motorkap moet eraf, het dashboard is een beetje fantasieloos gekopieerd. Maar als dat het enige is... Van mij krijgt het een dikke voldoende.VW hoeft zich niet te schamen voor haar identiteit wat mij betreft.
De blauwe fotoshop zonder logo is erg geslaagd imho.
--
edit: kan er nog een shoppie gemaakt worden in Burgund red ofzo? Echt een waanzinnig donkere paars van VW?
[IMG:800:534]http://i6.photobucket.com/albums/y213/A ... rocco6.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door RutgerK op 04 mar 2008, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hendrik Kinderman
- Sperdy
Jongens, ik snap deze ook niet. Te ingewikkeld. Het ontbreekt de vorngever aan een idee, een gedachte, een richting. Is het soms een nieuwe Hybride (zou je kunnen denken) van Nissan zeker? Nee, nee, het is een Volvo c30, alleen dan de nieuwste, nee ook niet, .. een Mitsubishi, ja, nee? O nee? Een Volkswagen ...? Nee toch zeker. << Dar roept dit ontwerp bij mij op. Misschien is ie in het echt beter.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
+1Ferdinand schreef:Jongens, ik snap deze ook niet. Te ingewikkeld. Het ontbreekt de vorngever aan een idee, een gedachte, een richting. Is het soms een nieuwe Hybride (zou je kunnen denken) van Nissan zeker? Nee, nee, het is een Volvo c30, alleen dan de nieuwste, nee ook niet, .. een Mitsubishi, ja, nee? O nee? Een Volkswagen ...? Nee toch zeker. << Dar roept dit ontwerp bij mij op. Misschien is ie in het echt beter.
Het is een lelijke mix van een Alfa 147 en een Volvo C30, allemaal verre van origineel, weer veel van het zelfde. Beetje laf zonder lef, geen ballen.............mischien iets voor Balkenende?

Ik vind het een gemiste kans om van een oud model iets mooi nieuws te maken..........................
- RutgerK
- Tristan
- Niels
- Auto: Prius+
Het silhoutte van de oer-Scirocco (en de 2e versie) komt niet in de buurt van een Golf 1 en dat ligt in dit geval veel te dicht bij elkaar imho. Ik vind het dan ook jammer dat er weer wat stijlelementen van het studiemodel verloren zijn gegaan. Het had wel brutaler mogen zijn om onderscheidender te zijn.Macboy schreef:Niels: wat dacht je wat de eerste Scirocco was dan ??? Toch ook een leuke koets op een Golf platform (met gelijke lijnen in de basis).
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Helaas is dat maar al te vaak waar...............................Tristan schreef:Geweldig wat mensen voor een fantasie hebben.romo schreef: Het is een lelijke mix van een Alfa 147 en een Volvo C30![]()
LOL......een C30 heeft hoekige lijnen en een Alfa 147 lijkt er al helemaal niet op. Kom op! Als dat zo is dan lijken alle auto's op elkaar.
- RutgerK
We hebben de Golf VI nog niet gezien dus de Scirocco kan nog onderscheidend zijn ten opzichte van dat model.Niels schreef:Het silhoutte van de oer-Scirocco (en de 2e versie) komt niet in de buurt van een Golf 1 en dat ligt in dit geval veel te dicht bij elkaar imho. Ik vind het dan ook jammer dat er weer wat stijlelementen van het studiemodel verloren zijn gegaan. Het had wel brutaler mogen zijn om onderscheidender te zijn.Macboy schreef:Niels: wat dacht je wat de eerste Scirocco was dan ??? Toch ook een leuke koets op een Golf platform (met gelijke lijnen in de basis).

- RVV
- Macboy
- RutgerK
Ik dacht augustus gelezen te hebben en dat in juni/juli besteld kan gaan worden. Bron kan ik even niet snel achterhalen.Macboy schreef:Sublieme kleur dat donkere. Wow ben toch echt wel onder de indruk, ben benieuwd in het echt. Zou wel een kanshebber kunnen zijn.
Wanneer wordt ie leverbaar? Iemand al concreet idee?
Ik heb deze toch ook op het lijstje staan. We hadden de toekomstige Audi A1 erop staan als tweede (particuliere) auto maar dit lijkt mij een prima alternatief voor misschien wel minder geld.
- Macboy
- RVV
Macboy schreef:Is Hielke wel echt ?Rico v Velzen schreef:Waar dan ? ik zie geen foto van je Bravo
Ja dat vraag ik me ook af

[img:500:426]http://pic14.picturetrail.com/VOL524/17 ... 484773.jpg[/img]
- VLA
x2, ik zou als eerste mod het logo van de motorkap verwijderen, staat gelijk stukken beter.allen schreef:Gezien de logo's, formaat Amerikaans vuilnisbakdeksel, van de laatste jaren heeft Volkswagen dat ook nooit gedaan. Ik heb ook niets tegen VAG (wat verwacht je van iemand die nog een Opel heeft). Het logo vind ik daar gewoon niet staan. Voor mij het enige storende puntje aan de buitenkant van de auto.Macboy schreef:Vind het logo wel cool juistallen schreef:Logo op de motorkap moet eraf, het dashboard is een beetje fantasieloos gekopieerd. Maar als dat het enige is... Van mij krijgt het een dikke voldoende.VW hoeft zich niet te schamen voor haar identiteit wat mij betreft.
?
- Mark Nauta
- Mark Nauta