In navolging van diverse autofreaks in mijn omgeving heb ik maar eens de moeite genomen om me hier aan te melden. Leek me zeker de moeite waard. Wel zo netjes om je dan ook voor te stellen; dus daar gaan we dan.
Mijn naam is Ben Salden en op vijf dagen na loop ik al 23 jaar op deze planeet rond. De laatste vijf jaar heel wat minder, want sindsdien heb ik mijn rijbewijs, en loop ik zo weinig mogelijk. In het dagelijks leven slijt ik mijn dagen als tekstschrijver en daarom gas ik iedere dag van Eindhoven naar Uden en weer terug. En wel met de volgende automobiel:
Een BMW 323i coupé uit oktober 1995, met inmiddels 183.000 op de klok. Hij is wit en dat noemen ze bij BMW Alpinweiss III. Ik heb hem sinds vorig jaar juni in bezit, nadat ik vier jaar genoten heb van een E30 316i (ja, dat kan). De 323i is eigenlijk niet te vergelijken met de E30. Alleen qua plezier. De 2,5 liter zescilinder is eigenlijk ideaal; verbruik valt reuze mee (soms zuiniger dan mijn 316i) en het schiet lekker op, zonder echt de stenen uit de straat te trekken. Leuke extra's zijn de 17" originele M3-velgen (waarvan er eentje krom is, dat is dan weer minder...) en de climatecontrol, maar het gaafste vind ik nog de kleur. Wit is niet ieders ding, en dat maakt 'm wel net ff wat anders dan de meeste E36's. Er hoeft voor mij ook niet zo heel veel meer aan te gebeuren. Die velg wordt binnenkort gericht en dan is hij eigenlijk helemaal naar mijn smaak. Maar genoeg geklets, gelukkig hebben we de foto's nog:
[img
[img
[img
[img:682:909]http://img158.imageshack.us/img158/6950/forumvetch7.jpg[/img]
Verder nog even een eervolle vermelding voor de E30, wiens velgen nog altijd doorleven op de E30 320i van Hans Hendrikx (die zich een paar topics eerder voorgesteld heeft):
[img
Bij deze gegroet en tot posts!
Ben Salden