Ik ben met deze studie nu 2,5 jaar bezig, waarvan een half jaar vertraging door een gebroken knieschijf + bijbehorende revalidatie.indobesar schreef:Ik was in de veronderstellling dat een Propedeuse in het eerste of tweede leerjaar behaalt moet/kan worden. Blijkbaar is dat in het 4e jaar ook nog mogelijk?!
Eindelijk m'n P
- MartijnGizmo
@iedereen: dank voor het enthousiasme! 
Daarvoor heb ik echter ook al genoeg op m'n dak gehad, mede door mijn thuissituatie destijds. Vandaar dat dit voor mij ook vooral een symbolische overwinning op dat verleden is. 8)
- MartijnGizmo
Vandaag eindelijk het bijbehorende papiertje op kunnen halen..... 
[img:401:600]http://martijnfoto.nl/dump/IMG_2323.jpg[/img]
[img:401:600]http://martijnfoto.nl/dump/IMG_2323.jpg[/img]
- MartijnGizmo
- Niels
- Auto: Prius+
Ik heb ook nog een paar papiertjes van die instelling
Zelf gelukkig nooit P-Problemen gehad maar het kan echt een Pain in the ass zijn helemaal als je vanwege het ontbreken geen verdere tentamens mag doen en studievertraging oploopt
En dat heb ik zien gebeuren :!: Man wat een bureaucratisch geneuzel
Goed dat je jezelf hebt weten te motiveren man! 
- RVV
- Dennis Cavallino
Gefeliciteerd Martijn!
M'n P had ik binnen jaar, opleiding in 3 jaar gedaan, maar diploma kreeg ik pas na 6 jaar in totaal nadat ik opnieuw ging afstuderen (1e keer kreeg ik ruzie met directeur... eigenwijs als ik ben, 2e keer was ik eigen baas, hehe). Nu ga ik een beetje meedraaien met projecten op school om misschien zo nu en dan ook wat les te gaan geven in mijn vakgebieden (vastgoed en energiebesparing). Verder heb ik mijn diploma's nog nooit nodig gehad.
M'n P had ik binnen jaar, opleiding in 3 jaar gedaan, maar diploma kreeg ik pas na 6 jaar in totaal nadat ik opnieuw ging afstuderen (1e keer kreeg ik ruzie met directeur... eigenwijs als ik ben, 2e keer was ik eigen baas, hehe). Nu ga ik een beetje meedraaien met projecten op school om misschien zo nu en dan ook wat les te gaan geven in mijn vakgebieden (vastgoed en energiebesparing). Verder heb ik mijn diploma's nog nooit nodig gehad.
Laatst gewijzigd door Dennis Cavallino op 05 mar 2008, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dennis Cavallino
Dus je kan nu even op vakantie?Tristan schreef:Eindelijk! Heerlijk gevoel he, als je je P binnen hebt.
Ik heb maandag jl. mijn scriptie ingeleverd en moet 31 maart mijn afstudeerverdediging houden. Zou heerlijk zijn als ik mijn diploma op 10 april kan ophalen. 8)
Zou lekker zijn Tristan. Ga je dan nog verder studeren, of ga je nu gewoon verder aan de bak?
- Tristan
Nee, dan ga ik echt aan het werk. Is erg druk op de zaak en veel nieuwe ontwikkelingen en klanten. Dus ga me volledig op de zaak richten en heb er erg veel zin in.Dennis Cavallino schreef:
Dus je kan nu even op vakantie?![]()
Zou lekker zijn Tristan. Ga je dan nog verder studeren, of ga je nu gewoon verder aan de bak?
- Stéphane
- MartijnGizmo