Chris wijfjes aka Drake

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Casper

Bericht door Casper » 04 mar 2008, 23:21

Ook hier, welkom Drake :) De mensen die werden ingehaald door die AX zullen redelijk zuur zijn geweest :D

Van een ander forum:
Ivm de aankoop van een woning moet deze prachtige mr2 helaas naar een andere liefhebber gaan.Elke keuring is toegestaan een proefrit is altijd mogenlijk.
Hier:
Maar dit bleek niet te zijn wat ik zoek, de mr2 staat dan ook weer te koop en er komt uiteindelijk weer een snelle hot hatch. De mr2 is een prachtige auto maar het rijgedrag spreekt mij niet aan, ik wil lekker op de grens kunnen rijden met een auto en lekker spelen, iets wat met de mr2 niet kan en welke voor mij heel statisch aanvoelt. Dit allemaal even terzijde als uitleg waarom hij weer weggaat, sommige zullen de auto geweldig vinden maar het is mijn ding niet en het gevoel is er totaal niet.
Ik heb je door 8) 8)

Drake

Bericht door Drake » 05 mar 2008, 10:11

Klopt maar omdat als reden te gaan opgeven bij de verkoop is niet echt positief en gezien ik de auto nog niet lang heb moest ik wel een reden opgeven. Nu is het zo dat ik min of meer wel aan het kijken ben naar een woning maar niet direct.

Overgens kan ik de mr2 zeker waarderen maar het is gewoon mijn ding niet, het is een auto om heerlijk relaxt lange afstanden mee te rijden maar het geeft mij niet de voldoening die ik zoek ondanks dat ik het een prachtige auto vind, de betrouwbaarheid ben ik ook erg blij mee. Ik heb aan de mr2 nog niet 1 steeksleutel hoeven te zetten terwijl dat met de 106 wel anders was (ondanks dat die elke dag reed).

Met de mr2 kan ik waarschijnlijk het circuit rond gaan en nog uitgeruster uitstappen dan dat ik erin ging. Met de ax heb ik nu nog steeds een blaar op mij hand en zat ik onder het zweet net alsof ik lekker heb lopen karten.

Eigenlijk zou ik bijde auto's moeten houden maar ik heb liever 1 auto waarmee ik alles kan doen wat ik zoek. Ik ga ook eerdaags een proefrit maken in een 206 RC wat waarschijnlijk meer mijn ding is.

Plaats reactie