Hehe mooie uiteenzetting. Ik bedoelde vooral het M-pakket. Die voorbumper kan niet. Dat weet jij ookMacboy schreef:Ben ik het niet mee eens. Vind de standaard voorspoiler perfect bij gewone modellen, kan ook sportief staan (wit zonder M-pakket met 18" velgen is dus gewoon subliem).Remy schreef:Die PP voorbumper moet verplicht onder elke 1-serie geplaatst worden. Ziet er mijn inziens een stuk beter uit.
Dan heb je ook het M-pakket. Ook die voorspoiler vind ik subliem passen bij de auto, bij het totale M-pakket.
De Performance pakket: die past nu juist weer bij die uitvoering, veel onder handen nemen, racy, geen mistlampen, kortom ook perfect.
Dan heb je het Aero-pakket, die is iets minder, maar zowel de voorkant als achterkant zijn lelijk, dus het klopt weer wel
Net precies datgene voor ieders wens
En dan nog een setje USA headlights;Tristan schreef:Zo, die is wel gaaf!Zijn die achterlichten standaard al zo donker? Vind het wel gaaf staan. 19' BBS eronder, wow.
Zijn het niet dezelfde velgen als originele M3 velgen (18 inch) ?Andre schreef:dat zijn volgens mij geen orginele bmw velgen of wel.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 1 gast