Rijbewijs kwijt... en weer terug!
- Geelhoed
Nee dat geloof ik zeker niet. Als je had gelezen had je gezien dat dit voor binnen de bebouwde kom geldt.Maurice Graber schreef:Wat ben je toch altijd heerlijk pessimistisch! Ik heb maar weinig posts met een positieve noot van je gelezen, wat een zuurpruim zal je zijn in het dagelijks leven zeg.. bah. Moest me even van het hart.Geelhoed schreef:Dan geloof je het niet.
Invinoveritas
Voor wat betreft het alcohol vs. snelheid statistiekje, is het natuurlijk volledig nietszeggend. Je gelooft toch zeker zelf niet dat 80km/u rijden op de A12 bij Utrecht (4 baans, 80weg) even gevaarlijk is als bijvoorbeeld 15 glazen bier in 4 uur tijd?
Moest mij even van het hart.....
- Tristan
Nee! De BBK kan je niet vergelijken met de BBK in Australie. Soort wegen zijn heel anders en gelden andere max.snelheden.Maurice Graber schreef:Ah ik heb die afkorting BBK niet kunnen ontcijferen, excusez.
Ik vraag me echter sterk af of de BBK in Australië te vergelijken is met de Nederlandse situatie(s). Iets met appels en peren.
- Macboy
Valt wel mee hoorGTRene schreef:ow? netjes 8) mede dankzij? immers anders zou ik toch wel denken van die is hem wel ff kwijt volgens de "normale" regels als je niks zegt
De ovj moet binnen 10 dagen beslissen of je hem terugkrijgt (tot de zitting) of niet.
De ovj zal hem alleen vasthouden als die zeker weet dat die tot een redlijk zware veroordeling kan komen.
Want houdt die hem vast en hij "wint" de zitting niet gaat het de staat een hoop geld kosten

- Maus335i
- Jelmer850i
- Ravin ///M
ZO! Was ff verstoken van internet dus wat laat; IK HEB M INDERDAAD TERUG! Heerlijk, net gelijk weer even de 200 aangetikt op dezelfde plek, want tsja; je moet meteen weer beginnen, anders bouw je angst op en gaat het je niet meer lukken....
(gel*l)
Tnx Ilja, tot de rechtzaak, ik laat mijn pak vast stomen en mijn gipsen voet en krukken zijn al besteld. Kan ik me anders nog voorbereiden?

Tnx Ilja, tot de rechtzaak, ik laat mijn pak vast stomen en mijn gipsen voet en krukken zijn al besteld. Kan ik me anders nog voorbereiden?

-
- Auto: Opel omega 2.2
Re: Rijbewijs kwijt... en wanneer terug?
Dag heren, even een vraagje aan degene die hier misschien ervaring mee hebben...
Op vrijdag 17 februari is mijn rijbewijs ingevorderd na een lasercontrole. Ik was met spoed onderweg naar huis nadat mijn zoon van 8 een astma aanval heeft gehad in lelystad, werdt op de a1 bij muiderberg aan de kant gezet. Uitslag, 166 waar 100 mag. Ik heb maandag gelijk een brief naar cvom gestuurd in utrecht met uitleg en met de vraag mijn rijbewijs zsm terug te sturen aangezien ik int. Chauffeur ben. Wat zijn de verwachtingen? In 17jaar tijd wel eens bekeurd voor kleine overtredingen en vorig jaar 34 te hard gereden. Thats it.... wat denken jullie?
Op vrijdag 17 februari is mijn rijbewijs ingevorderd na een lasercontrole. Ik was met spoed onderweg naar huis nadat mijn zoon van 8 een astma aanval heeft gehad in lelystad, werdt op de a1 bij muiderberg aan de kant gezet. Uitslag, 166 waar 100 mag. Ik heb maandag gelijk een brief naar cvom gestuurd in utrecht met uitleg en met de vraag mijn rijbewijs zsm terug te sturen aangezien ik int. Chauffeur ben. Wat zijn de verwachtingen? In 17jaar tijd wel eens bekeurd voor kleine overtredingen en vorig jaar 34 te hard gereden. Thats it.... wat denken jullie?
-
-
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Rijbewijs kwijt... en weer terug!
Ha ik wilde roepen Macboy, maar dat is de link die Tom geeft.
Sterkte Dennis. Ik was 'm eind aug kwijt, na 18 dagen terug, later nog weer voor OvJ videochat gezellig.
Geen voorwaardelijk, wel 'n erg hoge boete! Altijd netjes en humble blijven, nergens onnodig tegenin gaan.
Sterkte Dennis. Ik was 'm eind aug kwijt, na 18 dagen terug, later nog weer voor OvJ videochat gezellig.
Geen voorwaardelijk, wel 'n erg hoge boete! Altijd netjes en humble blijven, nergens onnodig tegenin gaan.
- Macboy
Dank heren 

- Dennis Cavallino
Deze gasten hebben niet meer zoveel aan hun rijbewijs:
http://nos.nl/artikel/2160427-levenslan ... rlijn.html
http://nos.nl/artikel/2160427-levenslan ... rlijn.html
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Lol
Ik vind het trouwens een zeer zware straf.
Ik vind het trouwens een zeer zware straf.
-
Als je met die snelheden door de stad jaagt is de straf te licht imho.
- MarkS
Precies, zal je vader zijn die ze even doodrijden met hun straatrace.
- Luco
is gewoon moord, gelukkig zijn ze in duitsland strenger, hier krijg je 6 maanden en 5 jaar rijontzegging.