ziek wie nog meer?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
duifjes.com

ziek wie nog meer?

Bericht door duifjes.com » 03 mar 2008, 10:22

Ik zit al 5 dagen ziek thuis.....helemaal gek wordt ik ervan.

Lekker griepje *(voor de vakantie ook al) maar het erge is dat ik ook al 5dagen contstant moet hoesten wat resulteert in gigantische buikspierpijn en zelf pijn in mn ribben van het hoesten :shock:

Vanmiddag ff. naar de dokter voor een kuurtje heroine als pijnstiller.

mzzl.

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 03 mar 2008, 10:24

Gelukkig geen griep, al is het vrouwtje wel geraakt.
Zelf wel veel last van onregelmatige "menceret" :x :wink:

Hunter

Bericht door Hunter » 03 mar 2008, 11:22

Vandaag juist weer voor het eerst aan de arbeid...
Vorige week ook gehele week ziek thuis geweest....

Overigens zit ik wel in me eentje... Mijn andere 2 collega's zitten nu ziek thuis... :?

GTRene

Bericht door GTRene » 03 mar 2008, 12:31

een andere autogek dame heeft hetzelfde lijkt wel als jij beschrijft...ze kreeg er nog meer last van tijdens haar week vakantie oostenrijk geloof ik, ze is net weer terug maar nog niet helemaal beter, nog steeds hoesten enzo...schijnt te heersen :roll:

Hendrik Kinderman

Bericht door Hendrik Kinderman » 03 mar 2008, 12:37

was vorige week een beetje half, net niet ziek geworden. Gewoon doorstomen :D:wink:

Tom

Bericht door Tom » 03 mar 2008, 12:57

Ja zaterdagochtend was ik ff met een kennis weg, voelde mij prima. Op de terugweg ineens wat duizelig/warm, auto langs de kant gezet, gekotst. Toen de rest van de dag in bed gelegen en elk uur gekotst. 's nachts wel prima geslapen en zondag voelde ik me weer goed (beetje slapjes maar niet ziek) :?
Nu weer gewoon aan het werk.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 03 mar 2008, 13:00

LOL @ GTRene..

"een ander autogek dame" wat wil je hiermee zeggen???[/quote]

Michel P

Bericht door Michel P » 03 mar 2008, 13:06

Tom schreef:Ja zaterdagochtend was ik ff met een kennis weg, voelde mij prima. Op de terugweg ineens wat duizelig/warm, auto langs de kant gezet, gekotst. Toen de rest van de dag in bed gelegen en elk uur gekotst. 's nachts wel prima geslapen en zondag voelde ik me weer goed (beetje slapjes maar niet ziek) :?
Noem je Geeke al een kennis :wink: :lol:

Beterschap heren!

HSR

Bericht door HSR » 03 mar 2008, 13:15

Tom schreef:Ja zaterdagochtend was ik ff met een kennis weg, voelde mij prima. Op de terugweg ineens wat duizelig/warm, auto langs de kant gezet, gekotst. Toen de rest van de dag in bed gelegen en elk uur gekotst. 's nachts wel prima geslapen en zondag voelde ik me weer goed (beetje slapjes maar niet ziek) :?

Iets verkeerd gegeten ofzo?

Ik had het 3 weken geleden. Ook aan de heftige hoest en grieperig, heeft bij mij bijna 2 weken geduurd.

GTRene

Bericht door GTRene » 03 mar 2008, 13:38

duifjes.com schreef:LOL @ GTRene..

"een ander autogek dame" wat wil je hiermee zeggen???
[/quote]

ehm :roll: :wink: ...een dame met redelijk verstand van auto's en er zelf in elk eval 2 heeft...en ook samen met der broer een race auto op laat bouwen een M3 GTR zoiets...en der broer is net als Elmar een staartmans :lol:

[img:510:411]http://www.solarnavigator.net/films_mov ... r_Evil.jpg[/img]

Arthur
Auto: Nr.52

Bericht door Arthur » 03 mar 2008, 14:14

Voor het eerst een griepprik gehad vorig jaar.
Nog nooit zo vaak ziek geweest... :cry:
Ben nu weer "okay".

GTRene

Bericht door GTRene » 03 mar 2008, 14:19

Arthur schreef:Voor het eerst een griepprik gehad vorig jaar.
Nog nooit zo vaak ziek geweest... :cry:
Ben nu weer "okay".
vind je het gek met een Griep-prik das ook jezelf ermee besmetten :lol: :wink:

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 03 mar 2008, 14:26

Stelletje mietjes zijn jullie allemaal.....weerstand van niets hebben jullie!!! :lol:

Ik heb veel mensen om me heen gezien die even een paar daagjes ziek zijn geweest ja. Ik heb zelf nergens last van gehad (de laatst zo veel jaar al niet). Beterschap voor de mensen die nu wat ziek, zwak en misselijk zijn!

Macboy

Bericht door Macboy » 03 mar 2008, 14:28

:) @ Rene

Iedereen bijna niet normaal. Ik probeer gewoon naast alle troep die ik dagelijks naar binnen werk veel fruit te eten. Elke dag 1 kiwi + 1 appel + 2 sinaasappels en groente/fruitsap + evt banaan soms.

Daarnaast om de 3 weken capsules onder mijn tong (occilococksucker).

Ook al paar jaar niets aan de hand ! (afkloppen)

GTRene

Bericht door GTRene » 03 mar 2008, 14:43

ik eet nooit fruit, drink nooit geen melk, maar al jaren slik ik trouw elke dag een Multivitamine, en laatst bleek ook dat die verkozen is tot de beste :twisted: en dat kan ik onder schrijven...je merkt het verschil na ongeveer 3 weken gebruik, en dat heb je vaak bij de simpele niet...

merk: (vroeger heete die anders, ik slik het al een paar jaar)

Axium type Multi Extra echt goed spul, van die bruine capsules ruiken niet echt maar gewoon doorslikken die hap, en als je ouder bent als 30 of wat minder weerstand hebt echt een aanrader!
heb door de jaren heen veel evrschillende soorten geprobeerd maar geen 1 zo duidelijk als deze, dus ff doorslikken en volgens mij was dat na 3 weken begon ik weer te fluiten en te zingen tijdens afwas oid, ik dacht huh? hey dat deed ik anders al een hele tijd niet meer...lol

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 03 mar 2008, 14:57

Ik ben van de zomervakantie tot ergens in januari 'uit balans' geweest. Ondanks het eten van fruit, groenten en het slikken van medicijnen was ik erg vatbaar voor griepgolven en dergelijke. Ben niet veel thuis geweest, maar achteraf gezien had ik dat beter wel kunnen doen, om in 1 keer bij te tanken.

De oorzaak (denk ik): een jetlag ivm die 42 uur vertraging op de terugreis van vakantie. Daardoor heb ik meerdere dagen niet of niet goed geslapen en ben te vroeg begonnen met werken, omdat ik 2 dagen later thuis kwam dan gepland. Sindsdien voelde ik me op.

Ik neem nu wel vaker vrij, zoals afgelopen donderdag en vrijdag. Lekker even weg in de buitenlucht. En ik ga ook niet meer hele weekenden weg (zoals karten gisteren, ik was al veel weggeweest dit weekend, dat was teveel, gisteravond vroeg mijn nest in gegaan). Mijn lichaam is goed op weg en dat wil ik niet verkloten.

Dus mijn advies aan de zieken: Gewoon lekker uitzieken en niet te snel aan de bak.

Beterschap!

volvoc30

Bericht door volvoc30 » 03 mar 2008, 15:18

Ben nu een week beetje aan het kwakkelen, vandaag voel ik me buitengewoon klote en gisteren ook. Beter krijg ik niet de volle lading, iedereen om mij heen heeft griep (gehad) maarja zoals altijd zal ik ook wel een tik krijgen :?

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 03 mar 2008, 15:28

Ik ben de afgelopen 3 jaar wel veel ziek geweest hoe dat kan...sinds 3 jaar heb ik kinderen :-) was daarvoor nooit ziek.

Heeft ook te maken met mn levenstijl en de zeer drukke periode op dit moment wat me wat kwetsbaarder maakt.

ps. kom net van de huisarts weer....... zware brochitus :( dus dikke kuur en heerlijke spierverslappers gekregen tegen de pijn

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 03 mar 2008, 15:34

Maatje van me heeft ook een zoontje en is sindsdien ook telkens ziek en zijn zoontje en vrouw ook. Komt gewoon van de creche volgens hem. Daar is ook altijd in 1 keer iedereen ziek.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 03 mar 2008, 15:35

creche en ziekenhuizen zijn bacillenbolwerken

GTRene

Bericht door GTRene » 03 mar 2008, 16:01

duifjes.com schreef:creche en ziekenhuizen zijn bacillenbolwerken
scholen...

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 03 mar 2008, 16:01

En vliegtuigen. Ik haat passagiersvliegtuigen, ben altijd ziek na afloop. Niet alleen omdat 't te koud is in die krengen. Ze worden nooit even lekker gelucht, dus alle bascillen blijven er jaren rondzweven. Gadver!!

Waar mensen ook ziek van worden, maar wat erg onderschat wordt, is bij terugkomst van vakantie een longontsteking krijgen. De meesten denken dat te krijgen OP vakantie, maar het is juist als ze thuis de kraan open zetten. Legionella. Wij jongelui gaan er niet aan dood, maar kunnen er wel erg ziek door worden. Gebeurt vaak, maar niemand heeft 't erover omdat ze 't niet weten. De schuld wordt altijd bij het hotel of camping gelegd. Terwijl die juist goeie legionella preventieve maatregelen treffen. Thuis staat je water dagen/weken stil, met alle gevolgen van dien.

Macboy

Bericht door Macboy » 03 mar 2008, 16:11

GTRene schreef:ik eet nooit fruit, drink nooit geen melk
hahah je behoort toch niet tot de groep die echt denkt dat melk goed voor je is ?

proest :P

GTRene

Bericht door GTRene » 03 mar 2008, 16:22

Macboy schreef:
GTRene schreef:ik eet nooit fruit, drink nooit geen melk
hahah je behoort toch niet tot de groep die echt denkt dat melk goed voor je is ?

proest :P
Als je een mooie moeder hebt met lekkere ti*ten is melk gezond :P maar als je uit de groei bent niet meer waar het voor "bedoeld" is... een baby drinkt aan de borst en een kalfje aan de uiers...maar 1x groter doen ze dat niet meer, alhoewel ik nog wel eens aan een lekkere tep*l wil zuigen :lol: maar geen melk eruit drink :wink:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 03 mar 2008, 16:28

Frusto! :)

Melk drinken of op andere manier soja/zuivel oid met Calcium binnen krijgen zorgt ervoor dat je lichaam minder vet aanmaakt (tijdens afvallen). Ik drink sinds een jaar weer melk, omdat ik wilde afvallen en dat is gelukt. Het zorgt ook voor maagvulling net als yoghurt als je een keer geen brood oid wilt eten.

Bedenk wel: toen ik 16 was kwam ik erachter dat ik allergisch was voor melk. Hetgeen verklaarde waarom ik altijd verkouden was. Dus zo'n 13 jaar geen melk gedronken. Nu weer wel.
Laatst gewijzigd door Dennis Cavallino op 03 mar 2008, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie