Ooh en het huis in Amstelveen/Almere is dekomende tijd een appartement in Amstelveen.
Morgen vliegen

Leuk. Dit heb ik ook gedaan (weliswaar 2 verschillende vakanties). Als de mogelijkheid er is zou ik trouwens niet in augustus gaan, qua weer niet ideaal in die tijd (HEET).met wat mazzel in augustus misschien een paar dagen vertoeven in New York om vervolgens op doorreis te gaan naar Las Vegas en daar een roadtrip te doen.
Prima, maar dan wel 3 weken geleden graag!Nandor schreef:Hee DFers, groeten vanuit de Apple store.
Later heeee!
De groeten van iedereen
Ps ook aan Sander/Sjoerd/Dennis/Manouk, Anja en Kim.
Bombay filmpjes volgen zegt Elmar
Minimeet op 8th Ave 34th street? Thomas, Elmar, Cor, Nandor al gesignaleerd.
N.
Wat heb je bij sales city ingevuld? Ik kom voor een retourtje uit op €700-€1000+.. vraag me ook af hoe en waar ik het ticket bestel en of er een taxidienst geregeld kan worden.Tom van H. schreef:Ik heb voor de heenreis 150 euro incl. tax betaald vanaf Dusseldorf. Terugweg was vanuit Miami, dus zou ik niet kunnen zeggen. De site www.itasoftware.com is erg handig om tarieven te vinden, je kunt daar opgeven waar je wil vertrekken en de straal opgeven hoe ver je naar een vliegveld wil reizen (bijvoorbeeld amsterdam met een straal van 250km, zodat ie ook brussel en dusseldorf zoekt). Ook handig om voor een reis met meerdere bestemmingen te zoeken (in ons geval was dusseldorf-ny-miami-dusseldorf ongeveer even duur als dusseldorf-ny-dusseldorf).
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Crookie, EricYellow, HarryC, tomgtr en 9 gasten