Aston Martin Vantage vs vallende tak van boom 0-0

Van keiharde Radicals tot zachte ronde Aston Martins, dit is het forum voor Engelse automobielen.
Plaats reactie
Dennis Cavallino

Aston Martin Vantage vs vallende tak van boom 0-0

Bericht door Dennis Cavallino » 02 mar 2008, 11:02

Gisteren stond er hier op de Nassaukade een Aston geparkeerd. Die staat er wel vaker. Maar nu was 'ie op een haar na geraakt door een meterslange tak van een boom die door de storm was losgeraakt. Op wat krasjes na leek er niets aan de hand. Als ie er zo nog zo bij staat als gisteren zal ik even foto's maken, het ziet er wel indrukwekkend uit namelijk.

2 neven van me hebben weleens een boom op de auto gehad. 1 (broer van Jordy) terwijl 'ie stond geparkeerd. De ander toen 'ie door Luxemburg reed tijdens de bekende storm begin jaren '90. Die hebben er een tijdje traumatische ervaringen aan over gehouden.

Altijd klote natuurlijk, maar als 'ie op je Aston Martin valt ben je wel even klaar met de natuur, trauma of niet. :lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 02 mar 2008, 12:39

met dit soort stormweer ben ik ook altijd superblij dat ik een goede garage heb 8) ,maar ook voor lui die in de weekenden snachts langs je auto fietsen en die wat achterop zit vaak tegen de spiegels aan trapt van geparkeerde auto's :?
Garage is echt een must...

en is een tak al kloten....wat dacht je van een omgewaaide boom op je auto :shock:

[img:266:355]http://amsterdam.nl/contents/pages/25903/p1010174.jpg[/img]

Hendrik Kinderman

Bericht door Hendrik Kinderman » 02 mar 2008, 13:08

Verzekeren... :wink:

M@rcel

Bericht door M@rcel » 02 mar 2008, 13:22

Kreeg vorig jaar in Wassenaar en tak op de motorkap...echt de schrik van je leven, terwijl de schade gelukkig tot een putje in de motorkap bleef.

Maar zo'n tak komt dan ook nog eens richting de vooruit...ging echt bukken :D

Plaats reactie