Ook maar even voorstellen...
- MartijnGizmo
-
Lekker laat maargoed, ws. ik dus gewoon. schade-expert kon niet met 100% de tegenpartij schuldig verklaren en gaf mij het advies of een rechtzaak te beginnen of toch zelf maar er voor op te draaien, want hij kon niet zeggen of ik in gelijk gesteld zou worden.Martijn Koevoets schreef:Mooi om te horen! 8) Wie gaat die ongein nu betalen?
Beetje zuur wel maargoed.
Positiever > Hij is nu dus ver klaar, verse apk moet er op en mijn remlichten doen het niet meer, nog wat andere kleine dingen zoals strips etc maar.. toch fijn om te horen van wat vrienden thuis in Nederland dat hij lekker stuurt

Ander nieuws > Hij wordt waarschijnlijk wit! Hij is dus net netjes geel gespoten, maar er komt een witte folie over de hele auto om eens te zien hoe dat bevalt

Greetings from California!
-
Re: Ook maar even voorstellen...
Update: Auto is verkocht! Denk dat de nieuwe eigenaar er erg veel plezier mee gaat beleven.. Hij had al wat mooie plannen
Aan 1 kant wel zuur, aan de andere kant werd het tijd, hij stond 99% van de tijd in de opslag... Op het moment dat ik zelf een garage heb dan gaan we weer aan de slag, 1.5 uur reizen om wat plezier te hebben werkte gewoon niet..
/me gaat nog wat genieten van Noorwegen.
I'll be back

Aan 1 kant wel zuur, aan de andere kant werd het tijd, hij stond 99% van de tijd in de opslag... Op het moment dat ik zelf een garage heb dan gaan we weer aan de slag, 1.5 uur reizen om wat plezier te hebben werkte gewoon niet..
/me gaat nog wat genieten van Noorwegen.
I'll be back

- Bert ///M3
Jammer dat die weg is. Dat had een leuke basis voor een racer geweest.
- Tom V
Alleen omdat hij geel is zeker ? :banaan:Bert ///M3 schreef:Jammer dat die weg is. Dat had een leuke basis voor een racer geweest.
- Bert ///M3
Nu je het zegt, had een leuke T car geweest
Nee maar er zit gewoon zo goed als alles op, tegen de 300 PK, M3 remmen etc. Dus even interieur er uit, kooi er in schroeven, setje dikke fietspompen en slicks er onder en gaan met die handel

Nee maar er zit gewoon zo goed als alles op, tegen de 300 PK, M3 remmen etc. Dus even interieur er uit, kooi er in schroeven, setje dikke fietspompen en slicks er onder en gaan met die handel

-
Ja bedankt, hij is al weg en breng me maar aan het twijfelen