Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Zó bedoel je?:romo schreef:Mee eens......................
Waar ik ook niet aan kan wennen bij een 4 deurs in het algemeen; dat je met je hoofd ( lange mensen ook met de romp) achter de B stijl zit.........................werkelijk geen gezicht, word ik even niet goed van.
Een coupe appelleert voor mij meer aan de sportieve lijn......................en ik zit natuurlijk dan voor de B stijl![]()
[img:450:259]http://www.davidpitlyuk.com/wp-content/ ... 04/m33.jpg[/img]
In deze karren zitten ze bijna op de achterbank:
[img:3504:2336]http://i.eurosport.com/2007/09/22/386732.jpg[/img]
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- M-bitious
- Erik K.
Klinkt als "HighTower" Bubba SmithM-bitious schreef:Ik had een kennis in 1985 die 2.14 was en echt ook zo in zijn Civic reed.

http://www.youtube.com/watch?v=phHZ2HOkn8s
http://www.nndb.com/people/555/000030465/
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Matthestuning;
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=122443
Niet zo mijn ding, wel MOVIT6 remmen eronder, das dan wel weer mooi
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=122443
Niet zo mijn ding, wel MOVIT6 remmen eronder, das dan wel weer mooi
- Erik K.
Car Magazine shootout: M3 / GT-R / 911 turbo / R8 (16 page review):
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=122409
- Roman
- romo
hehehe, duur is nogal relatief zullen we maar zeggen, maar ik begrijp dat vanuit jouw perceptie dat wel zal kloppen...............................Hielke schreef:Kunnen we hier doorgaan waar dat andere topic vroegtijdig is afgesloten?
Zo ja, wat is zo'n E92 toch verhipte duur in Nederland voor het weinige extra dat hij tov bijv. (ik noem maar een auto) een 135i biedt.

- RVV
- romo
Tussen al deze geweldenaars, slaat de M3 lang geen slecht figuur.ErikKramer schreef:Car Magazine shootout: M3 / GT-R / 911 turbo / R8 (16 page review):
-Geweldige motor
-Most fun
-2e plaats
Kom er maar weer in Hielke

- RVV
Hielke 1 ding begrijp ik niet, je was best erg enthousiast over de 3 coupe (335i) die je toen test had gereden. Waarom dan negatief over de e92 M3 ?
als we de prijs verder buiten beschouwing laten en marketings stickertjes achterwege, wat zijn volgens jou de de minpunten van e92 M3 ?
Heb je al in de e92 M3 gereden ? Of zijn het aannames ?
Dus even verder het verhaal 135i los laten, want dat is allemaal wel duidelijk. (in verhouding tot)
als we de prijs verder buiten beschouwing laten en marketings stickertjes achterwege, wat zijn volgens jou de de minpunten van e92 M3 ?
Heb je al in de e92 M3 gereden ? Of zijn het aannames ?
Dus even verder het verhaal 135i los laten, want dat is allemaal wel duidelijk. (in verhouding tot)
-
met het op slot gooien van dat draadje om wat voor reden dan ook kun je reacties verwachten.
Ik denk dat Hylke de E92 M3 wel goed vindt(buiten dat een dikke V8 in 't vooronder misschien theoretisch wat massaler is dan de 3.0 biturbo blablaba en te zwaar omdat je ook een .35i zat kan tunen dat ie sneller is dan de E92 M3), maar te duur voor wat ie (zal) bied(t)en, ook omdat ie idd de 335i coupe al relatief prima vond, en dan zijn we weer waar we het afgesloten draadje mee eindigden. 8)
Er zit tussen 94 mille(vanaf E90 M3) en mijn kar(61 mille) 33000 euro(zal wel meer zijn met een ditje en datje op de E90 M3)dat is een Golf V GTI met een paar ditjes en datjes verschil.
En dat kun je NIET VERKOPEN ALS MEERWAARDE IN NEDERLAND!
In Nederland dus.
Ik denk dat Hylke de E92 M3 wel goed vindt(buiten dat een dikke V8 in 't vooronder misschien theoretisch wat massaler is dan de 3.0 biturbo blablaba en te zwaar omdat je ook een .35i zat kan tunen dat ie sneller is dan de E92 M3), maar te duur voor wat ie (zal) bied(t)en, ook omdat ie idd de 335i coupe al relatief prima vond, en dan zijn we weer waar we het afgesloten draadje mee eindigden. 8)
Er zit tussen 94 mille(vanaf E90 M3) en mijn kar(61 mille) 33000 euro(zal wel meer zijn met een ditje en datje op de E90 M3)dat is een Golf V GTI met een paar ditjes en datjes verschil.
En dat kun je NIET VERKOPEN ALS MEERWAARDE IN NEDERLAND!
In Nederland dus.
Laatst gewijzigd door Robin op 01 mar 2008, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hielke
Je kunt de prijs niet buiten beschouwing laten Rico. De auto is onderhevig aan 1. de prijsgrillen van de Nederlandse BMW importeur (Sedan 12.000 euro goedkoper?) en 2. de belastingdienst van de nederlandse staat.
Ik ben trouwens niet negatief over de E92 M3. Heb er ook nog nooit mee gereden. Maar ik weet genoeg van moderne BMW's om te durven voorspellen dat de 135i lichtvoetiger rijdt. Op Hockenheim zit er tussen die auto's 3 seconden. Met een kort einddiff loopt de 135i daarvan 2 seconden in. Met ook nog 360 pk zijn de rollen omgedraaid. Die 135i is dan nog maar 3000 euro duurder geworden. Ik kan me heel moeilijk voorstellen waar ik de charme van een M3 ga vinden om zo'n prijs te rechtvaardigen.
Bij verschijnen vond ik de 335i inderdaad een hele fijne auto. Vind 'm qua looks ook veel cleaner en fraaier dan de M3. Oude M3 (die van jou) is een clean en uitgebalanceerd ontwerp. Nieuwe is dat niet. 335i coupé is nog steeds een prachtige auto. Z'n meerprijs tov de 135i ook wel waard als looks een hoofdrol spelen.
Ik ben trouwens niet negatief over de E92 M3. Heb er ook nog nooit mee gereden. Maar ik weet genoeg van moderne BMW's om te durven voorspellen dat de 135i lichtvoetiger rijdt. Op Hockenheim zit er tussen die auto's 3 seconden. Met een kort einddiff loopt de 135i daarvan 2 seconden in. Met ook nog 360 pk zijn de rollen omgedraaid. Die 135i is dan nog maar 3000 euro duurder geworden. Ik kan me heel moeilijk voorstellen waar ik de charme van een M3 ga vinden om zo'n prijs te rechtvaardigen.
Bij verschijnen vond ik de 335i inderdaad een hele fijne auto. Vind 'm qua looks ook veel cleaner en fraaier dan de M3. Oude M3 (die van jou) is een clean en uitgebalanceerd ontwerp. Nieuwe is dat niet. 335i coupé is nog steeds een prachtige auto. Z'n meerprijs tov de 135i ook wel waard als looks een hoofdrol spelen.
- Hielke
Ik heb een filmpje van die circuit test van Car Magazine gezien. Had ik die beelden maar nooit gezien. Was vroeger (15 jaar terug) een trouw lezer van Car. Stronteigenwijs, gedurfd, kritisch, helemaal goed. Nu zijn de redacteuren zo van de burelen van de Britse Gay krant naar Car weggehomologeerd lijkt het wel. Wat een stel verwijfde noobs bij elkaar. Tenenkrommend. En dan ook nog voor geen meter auto kunnen rijden en trouw achter de marketing bullshit van Nissan aanlopen door ipv de veel goedkopere GT3 de 997 turbo in de test op te nemen. Geen wonder dat ik van de laatste 10 jaargangen maar 5 bladen of zo gekocht heb.romo schreef:Tussen al deze geweldenaars, slaat de M3 lang geen slecht figuur.
-Geweldige motor
-Most fun
-2e plaats
Kom er maar weer in Hielke![]()
- RVV
.met het op slot gooien van dat draadje om wat voor reden dan ook kun je reacties verwachten
Soms moet je op het juiste moment een draadje op slot gooien.. En dat is als het links en rechts onderlinge irritaties gaat opleveren. Vooral bij pro contra kun je dat verwachten op een gegeven moment.
Nu ging er nog niks fout, maar het ging wel die kant op.
-
zit wat in Rico, snap ik, maar:
-dat kan in dit draadje ook zomaar gebeuren natuurlijk.
-draadjes sluiten zonder echte reden vind ik wat vreemd, jij bent mod en gaat met dat recht beetje makkelijk om.
-je stond zelf min of meer in het middelpunt van die discussie eigenlijk.
-nu lijkt het dus alsof je ervoor wegloopt ofzo of dat je je 'macht' gebruikt.
-het op slot gooien vond ik als donderslag bij heldere hemel gebeuren.
-wij met elkaar hadden het onderling redelijk geneutraliseerd, mocht er al irritatie zijn.
-nu krijg ik een nare bijsmaak bij je actie...
-deze actie kan binnenkort misschien indirect/ongewild zorgen voor meer irritatie, die er nu nog niet was.
anyway dat was mijn idee.
-dat kan in dit draadje ook zomaar gebeuren natuurlijk.
-draadjes sluiten zonder echte reden vind ik wat vreemd, jij bent mod en gaat met dat recht beetje makkelijk om.
-je stond zelf min of meer in het middelpunt van die discussie eigenlijk.
-nu lijkt het dus alsof je ervoor wegloopt ofzo of dat je je 'macht' gebruikt.
-het op slot gooien vond ik als donderslag bij heldere hemel gebeuren.
-wij met elkaar hadden het onderling redelijk geneutraliseerd, mocht er al irritatie zijn.
-nu krijg ik een nare bijsmaak bij je actie...
-deze actie kan binnenkort misschien indirect/ongewild zorgen voor meer irritatie, die er nu nog niet was.
anyway dat was mijn idee.