Opmerkelijk....

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
M@rcel

Opmerkelijk....

Bericht door M@rcel » 29 feb 2008, 11:05

Paar weekjes geleden (toen ik de 123d coupe ging proefrijden) was ik bij BMW Den Haag in het Forepark

Beetje aan het lullen over BMW's en MINI's ging het gesprek over die mooie gele MINI Cooper S met Works pakket en zwarte velgen die ook op de afgelopen RAI stond.
Was een peperduur ding die ik de dagen voordat hij naar de RAI zou gaan geprepareerd zag worden bij BMW Den Haag.

Kom maar eens mee zei de verkoper...kan je lachen..of huilen...
Op de parkeerplaats stond daar die prachtige Cooper S helemaal platgereden door een medewerker van BMW Amsterdam.
Auto was echt helemaal kort gereden op de ring A10, waarbij de bestuurder te kennen had gegeven dat hij werd afgesneden en daardoor tegen de vangrail was geklapt, en een paar keer was rond gegaan.

Kan allemaal gebeuren natuurlijk, dat is het punt niet...maar naast deze gele Cooper S stond een bijna identieke gele Cooper zonder S die ook helemaal kort was gereden. Zelfde kerel had deze auto als vervanger gekregen en een paar weken later ook weer op de ring A10 tegen de vangrail gezet.... :roll:

moraal van het verhaal?

:wink:

Jochem Vaartjes

Bericht door Jochem Vaartjes » 29 feb 2008, 11:12

Moraal: Gele Mini's zijn vangrail gevoelig ;)

GTRene

Bericht door GTRene » 29 feb 2008, 11:51

excuses helpen die man niet meer...moraal..overmoedig en als een idioot onbenullig te veel vertrouwen op wat zo'n bakkie kan...over de grens is te ver...ontslaan die vent :roll: ik zou hem in elk geval niet mijn auto uitlenen, of je hebt heel veel pech of je bent gewoon een onbenul en geen respect voor en overschatting van eigen kunnen en of van de wagen.

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 29 feb 2008, 11:55

Pics or it didn't happen..... ;)

M@rcel

Bericht door M@rcel » 29 feb 2008, 12:17

idd spijt dat ik er niet even snel een fotootje van had gemaakt.....ze stonden er met z'n tweetjes zo zielig tegen het hek geparkeerd bij..

Plaats reactie