1-serie navigatie problemen
-
1-serie navigatie problemen
we hebben een 120i met navigatie met klapscherm,
maar sinds kort wil die de navigatie de dvd niet meer lezen,
hij werkt tot dat die warm word, dan kap die ermee.
dan krijg je op lees fout, of melding plaatst de dvd.
kent iemand dit probleem, kun je zo'n ding laten repareren?
alvast bedankt,
jeremy
maar sinds kort wil die de navigatie de dvd niet meer lezen,
hij werkt tot dat die warm word, dan kap die ermee.
dan krijg je op lees fout, of melding plaatst de dvd.
kent iemand dit probleem, kun je zo'n ding laten repareren?
alvast bedankt,
jeremy
-
Gebruik je een originele dvd? Ik heb ooit eens door iemand m'n navi laten updaten en kreeg gelijk een kopie van de nieuwste versie. Ik blij maar dat ding bleef maar vastlopen en herstarten. Later kwam ik erachter dat de software update wel goed gegaan was maar dat de dvd brak was. Sindsdien koop ik ze maar gewoon weer nieuw. 

-
Hey Jeremy
Probeer eerst maar of je met cd's hetzelfde probleem hebt .
Ik weet ff niet of er in een 1 serie een MK4 zit , maar daarvan gaat de DVD laser nog wel eens kapot .
Cd's blijft hij dan toch gewoon lezen.
Gr Pieter
Probeer eerst maar of je met cd's hetzelfde probleem hebt .
Ik weet ff niet of er in een 1 serie een MK4 zit , maar daarvan gaat de DVD laser nog wel eens kapot .
Cd's blijft hij dan toch gewoon lezen.
Gr Pieter
Laatst gewijzigd door Pieter///M3 op 27 feb 2008, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
Ik heb er al wat verschillende versie's gebrand voor bekenden op cd en dvd nooit problemen gehad.allen schreef:Gebruik je een originele dvd? Ik heb ooit eens door iemand m'n navi laten updaten en kreeg gelijk een kopie van de nieuwste versie. Ik blij maar dat ding bleef maar vastlopen en herstarten. Later kwam ik erachter dat de software update wel goed gegaan was maar dat de dvd brak was. Sindsdien koop ik ze maar gewoon weer nieuw.
Waar het fout gaat is dat ze deze navigatie software fikken of het een film is , 16x speed en bagger kwaliteit dvd.
gewoon langzaam branden 2x en knaak meer uitgeven voor de DVD dan werkt het 100%.
Gr Pieter