Remschijvenprobleem RS4 K*t service !!!

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Tristan

Bericht door Tristan » 27 feb 2008, 00:56

Kan nog wel een boekje opendoen over BMW NL. Schandalig hoe je behandelt wordt.

Maar serieus Leonard, ga naar een andere dealer toe en leg het probleem uit. Misschien doe die helemaal niet moeilijk.

GTRene

Bericht door GTRene » 27 feb 2008, 01:03

Remmen en garantie blijft inderdaad een moeilijk probleem, immers slijtage delen...
Maar 15.000km en dan alweer is gewoon heel slecht en dat schuren en scheurtjes erg vreemd...zou bijna duiden op niet goed werkende slepende remmen? misschien toen de boel is vervangen met 30.000km al iets niet goed gerepareerd :roll:

anyway, garantie zal moeilijk zijn, misschien dat je een compromis kan sluiten sam sam...dat doen ze nog wel eens voor de goede vrede, of schijven gratis maar werkuren betalen? hoe dan ook 15.000km heb je gereden dus een beetje inleveren kan/mag...

of je stelt voor, jij koopt een sportremset en hun monteren die gratis?

of je koopt een betere audi remset van een zwaardere RS serie die groter is?? en dan sam sam :roll:

succes met de afwikkeling.

Jeroen Bosman

Bericht door Jeroen Bosman » 27 feb 2008, 07:21

Herkenbaar probleem, ik zelf heb ook de grootste problemen gehad met de remmen van de A8. Eerst bij een soort beun rondom nieuwe remmen eronder, piepen, krijsen enz, na een week bij de dealer andere remmen laten monteren. Week probleemloos mee gereden, vervolgens na een korte vakantie weer teug naar de dealer, auto remde slecht, veel geluid enz. Bij de dealer aangekomen bleek dat de remblokken vol met barsten zaten en er zelf stukken vanaf waren en natuurlijk ook de welbekende blauwe vlekken op de schijf.

Na een hele discussie uiteindelijk de remblokken onder garantie vervangen gekregen, schijven waren voor eigen rekening.

Nog geen maand later stond ik er weer, met hetzelfde probleem. Maar nu was er van garantie natuurlijk niets meer mogelijk. Moest ik maar niet zo hard rijden was het devies.

Jammer, was nog een A8 centrum ook waar je verplicht naar toe moet met zo’n ding.

leonard

Bericht door leonard » 27 feb 2008, 07:58

GTRene schreef:
anyway, garantie zal moeilijk zijn, misschien dat je een compromis kan sluiten sam sam...dat doen ze nog wel eens voor de goede vrede, of schijven gratis maar werkuren betalen? hoe dan ook 15.000km heb je gereden dus een beetje inleveren kan/mag...

of je stelt voor, jij koopt een sportremset en hun monteren die gratis?

of je koopt een betere audi remset van een zwaardere RS serie die groter is?? en dan sam sam :roll:

.
René

Een compromis heb ik niet echt zin in.Waarom niet ?? Omdat ik zeker weet dat ik niet echt gek heb gedaan met de remmen.Als ik nu met een compromis nieuwe schijven ga monteren sta ik over 3 maand.en daar waarschijnlijk weer.Dan kan ik beter in een goed set investren en hopen dat er dan wel vele km zonder problemen mee kan rijden Een beter remmenset is er niet.Dit is het beste wat audi heeft.

woutje

Bericht door woutje » 27 feb 2008, 08:01

Ik zou al ik leonard was gewoon de remblokken op remmen.
En dan een ander type remblok monteren deze hebben wij zaterdag zelf ook nog gemonteerd.
En is volgens andere geleerden een stuk beter dan orgineel.
Blauwe vlekken of scheurtjes maakt niks uit.
Ik dus deze blokken op remmen en als schijven nog dik genoeg zijn deze zitten laten en andere blokken monteren.

woutje

Bericht door woutje » 27 feb 2008, 08:02

Er is nog een setje te bestellen kost alleen ongeveer 10.000 euro ;)

Sperdy

Re: Remschijvenprobleem RS4 K*t service !!!

Bericht door Sperdy » 27 feb 2008, 08:30

leonard schreef:Gisteren is m'n RS4 voor een OH beurt geweest en wat blijkt.Remschijven kapot!! Bij 30 K Km zijn de schijven al vervangen (kosten serieus geld die krengen) en nu bij 45 k km zijn ze weer kapot.Volgens de dealer is het ,na overleg met pon,geen garantie.De reden is dat er blauwe vlekken opzitten en dus heb ik er te hard mee geremd.Ik heb aangegeven dat ik met m'n voorgaande auto's ( BMW) hetzelfde reed en en nooit problemen had.Heb voor m'n gevoel echt niet gek gedaan met de auto.rij veel snelweg en GEEN circuit.(was bij de BMWdealer wel record houder blokken vervangen maar dat heeft niks met kapotte schijven te maken).maar al mijn argumenten hadden geen zin de dealer blijft bij het standpunt en het is geen garantie.Ik baal hier echt vreselijk van en vraag me af hoe ik hiermee om moet gaan.Het makkelijkste is Dick hoekendijk bellen voor een set mov'íts maar dat is me eerlijk gezegd te makkelijk.Weten jullie misschien een oplossing??
Ha Leonard, mijn goedbedoelde advies is:

inleiding (en nu speel ik eerst advocaat van de duivel :twisted: ).
Wat mij opvalt dat je snel opgeeft. Je opent hier een topic en klaagt over Audi. Kun jij 100% tegen jezelf zeggen dat je geen extreme dingen met het voertuig hebt gedaan? Waren er bijv. geen signalen vooraf (remblokken vervangen of zo, lichtje knipperde, weet ik wat, of je reed al een tijdje met schrapend geluid rond?) dat er iets met de remmen aan de hand was? Eerst zeg je geen trackday op DF, daarna zeg je toch wel 1 trackday.. De mensen bij Audi zijn net zo redelijk als iedereen, waarom willen ze die remmen niet onder garantie laten repareren? Wat voedt hun twijfel dan? Dus: wees volstrekt open en eerlijk op dit punt naar jezelf toe, en niets verdoezelen. Ben je dat geweest?

Wanneer jij dit volstrekt, en volmondig met ja kunt beantwoorden is er geen enkele reden te verzinnen waarom jij voor deze (repterende) kosten moet opdraaien.

Er is geen dealer/automerk ter wereld dat zegt: "Ja, meneer Leonard, het is uw eigen schuld dat de remschijven na 30k en 45k vernieuwd moeten worden, want u remt." Ook Audi zegt dat niet, ik geef je dat op een briefje.

Dit wetende, zijn de stappen evident:

1) Ga nogmaals met de dealer praten en het verhaal in alle rust nog eens voorleggen. Er is ook geen sprake van een discussie, er is in beginsel sprake van een mededeling van jou kant. Praat niet met een of andere verkoper, of iemand van de technische/onderhoud afdeling, maar vraag, als je niet verder komt, dan naar de vestigingsmanager. Accepteer vanzelfsprekend geen nee, van niemand niet, want jou is niets te verwijten.

2) Mocht dat niets opleveren (wat ik betwijfel) zet dan de volgende stap: Maak gebruik van je rechtsbijstand. Wellicht dat met deze hulp, er wel openingen gecreerd kunnen worden.

Veel succes! :wink:
Groet Ferdinand

leonard

Bericht door leonard » 27 feb 2008, 10:25

Ferdinand schreef:
leonard schreef:Gisteren is m'n RS4 voor een OH beurt geweest en wat blijkt.Remschijven kapot!! Bij 30 K Km zijn de schijven al vervangen (kosten serieus geld die krengen) en nu bij 45 k km zijn ze weer kapot.Volgens de dealer is het ,na overleg met pon,geen garantie.De reden is dat er blauwe vlekken opzitten en dus heb ik er te hard mee geremd.Ik heb aangegeven dat ik met m'n voorgaande auto's ( BMW) hetzelfde reed en en nooit problemen had.Heb voor m'n gevoel echt niet gek gedaan met de auto.rij veel snelweg en GEEN circuit.(was bij de BMWdealer wel record houder blokken vervangen maar dat heeft niks met kapotte schijven te maken).maar al mijn argumenten hadden geen zin de dealer blijft bij het standpunt en het is geen garantie.Ik baal hier echt vreselijk van en vraag me af hoe ik hiermee om moet gaan.Het makkelijkste is Dick hoekendijk bellen voor een set mov'íts maar dat is me eerlijk gezegd te makkelijk.Weten jullie misschien een oplossing??
Ha Leonard, mijn goedbedoelde advies is:

inleiding (en nu speel ik eerst advocaat van de duivel :twisted: ).
Wat mij opvalt dat je snel opgeeft. Je opent hier een topic en klaagt over Audi. Kun jij 100% tegen jezelf zeggen dat je geen extreme dingen met het voertuig hebt gedaan? Waren er bijv. geen signalen vooraf (remblokken vervangen of zo, lichtje knipperde, weet ik wat, of je reed al een tijdje met schrapend geluid rond?) dat er iets met de remmen aan de hand was? Eerst zeg je geen trackday op DF, daarna zeg je toch wel 1 trackday.. De mensen bij Audi zijn net zo redelijk als iedereen, waarom willen ze die remmen niet onder garantie laten repareren? Wat voedt hun twijfel dan? Dus: wees volstrekt open en eerlijk op dit punt naar jezelf toe, en niets verdoezelen. Ben je dat geweest?

Wanneer jij dit volstrekt, en volmondig met ja kunt beantwoorden is er geen enkele reden te verzinnen waarom jij voor deze (repterende) kosten moet opdraaien.

Er is geen dealer/automerk ter wereld dat zegt: "Ja, meneer Leonard, het is uw eigen schuld dat de remschijven na 30k en 45k vernieuwd moeten worden, want u remt." Ook Audi zegt dat niet, ik geef je dat op een briefje.

Dit wetende, zijn de stappen evident:

1) Ga nogmaals met de dealer praten en het verhaal in alle rust nog eens voorleggen. Er is ook geen sprake van een discussie, er is in beginsel sprake van een mededeling van jou kant. Praat niet met een of andere verkoper, of iemand van de technische/onderhoud afdeling, maar vraag, als je niet verder komt, dan naar de vestigingsmanager. Accepteer vanzelfsprekend geen nee, van niemand niet, want jou is niets te verwijten.

2) Mocht dat niets opleveren (wat ik betwijfel) zet dan de volgende stap: Maak gebruik van je rechtsbijstand. Wellicht dat met deze hulp, er wel openingen gecreerd kunnen worden.

Veel succes! :wink:
Groet Ferdinand
Ferdinand

Ik wilde alleen advies wat te doen.

Als je goed leest zie je dat ik met m'n eerste set een trackday heb gereden.Ook heb ik geen meldingen gehad van versleten blokken.Wat ik al gemeld heb hiet is dat ik een tijd terug te maken kreeg met schurende geluiden en toen daarmee langs de dealer ben gegaan.Volgens hun was het nog prima in orde.
In mijn optiek geef ik niet te snel op.Ik zag zelf ook al dat m'n schijven slecht werden dus heb het vooraf al besproken.Heb in een eerder gesprek aan gegeven dat ik het niet accepteer als er niets aan gedaan word maar als ze dan zeggen dat ze nog met pon gaan bellen an ik krijg weer het antwoord dat er niets aan te doen valt zeg jij dan maar wat ik moet doen !! Ik vind dat AUDI op een normale manier met klachten/problemen moet omgaan.Vind jij het normaal dat je met een auto van 120k op je knieen moet om een probleem opgelost te krijgen???
Ik dus niet en daarom vraag ik hier advies.Dat het hiet uitloopt op adviezen van rechtspraak e.d geeft niks maar dat is niet de weg die ik wil bewandelen.Als AUDI het niet oplost,prima maar dan ga ik zeker niet meer naar die dealer toe, en ga ik heel goed nadenken om ooit nog eens een RS4 te kopen.Wellicht ben ik het over een paar maanden alweer vergeten als er weer een prachtige/dikke RS4 op de markt komt met 450+ pk's maar in die fase ben ik nu zeker nog niet.

RVV

Bericht door RVV » 27 feb 2008, 10:29

Ja raar eigenlijk dat aan de ene kant van de organisatie men er alles aan doet om je als klant binnen te trekken.. en aan de andere kant van de organisatie er alles aan gedaan word om je er weer uit te schoppen :?

Hielke

Bericht door Hielke » 27 feb 2008, 10:58

Er is toch echt wel iets aan de hand met de grote remsets van Audi. Zoals Jeroen Bosman en Leonard het beschrijven is het uitermate vreemd van Audi om niet met coulance, tot het moment dat het probleem middels betere remmen verholpen is, hiermee om te gaan.

Woutjes voorgedragen stappen zullen vast wel wat kunnen helpen, maar het zou van de zotte zijn dat de klant in de garantieperiode zelf een workaround voor een wezenlijke constructiefout moet gaan zoeken. En immers, het is de chef werkplaats geweest die geconstateerd heeft dat de remmen vervangen moesten worden. Vervang die dan. 15000 of 30000 km is helemaal niets voor schijven die de verschrikkingen van een circuit niet hebben meegemaakt.

Mijn ouwe Bravo doet het nu al 150.000 km met z'n originele set remschijven. En die hebben al eens een trackday meegemaakt. Ok ok, er mankeert nogal verder nogal eens wat aan (desintegrerende cylinderkoppen bijv.). Maar remmerij op een 100k auto hoort altijd 100 punten te zijn. Zelfs wanneer je ze af en toe een trackday zou bezorgen.

Sperdy

Bericht door Sperdy » 27 feb 2008, 11:06

leonard schreef:...Ik zag zelf ook al dat m'n schijven slecht werden dus heb het vooraf al besproken.Heb in een eerder gesprek aan gegeven...
Hoe kunnen je schijven slecht worden dan? Waar gingen die twee gesprekken over? Wat is er vooraf besproken dan? (Als je vind dat ik me er teveel mee bemoei, dan hoor ik het wel he? :wink:

RVV

Bericht door RVV » 27 feb 2008, 11:13

Ik heb niet zoveel verstand ervan, maar ik ga gewoon altijd af op het lampje op het dashboard die aangeeft dat de remblokken vervangen moeten worden.

En als mijn remschijven trillen dan zijn ze krom en moeten ze ook vervangen worden.. opvallend is wel dat de laatste keer dat ik kromme remschijven had ik een Audi reed :)

Die werden toen ook rap vervangen door een setje Movít :wink:

GTRene

Bericht door GTRene » 27 feb 2008, 11:54

@Leonard...ik leesuit je schrijven dat als Audi zegt tja niks aan te doen en we doen er verder niks aan jij het er natuurlijk niet mee eens bent, immers 15.000km met een RS4 dat mag gewoon niet helemaal niet een auto in die prijsklasse dan mag je verwachten dat het goed is...maar toch zeg je ja als ze met een mooie nwe RS4 komen enz dat je zo weer terug gaat...met andere woorden ze hebben je in de Audi greep :lol: :? pas dus op...jij bent dan een klant die ff zeurt maar wel dik betaald, je kan die rol ook omdraaien natuurlijk..tis allemaal een psygologisch 'spel" jij hebt als klant rechten op, en als een product niet aan je verwachtingen voldoet mag je ermee terug! onderbouw dat goed en zeg tegen de manager, ik ga ermee naar Audi Nederland en dien een klacht in vanwege de remmen enz...gewoon "bluffen" en eventueel doen...jij moet hun in de ogen kijken en controleren, en zij niet jou een Audi RS4 wortel voorhouden en ook al ben je moe je loopt door om die Audi RS4 wortel te kunnen pakken.

Succes 8)

Sperdy

Bericht door Sperdy » 27 feb 2008, 12:08

leonard schreef:...Ferdinand

Ik wilde alleen advies wat te doen....
Ik vind dat AUDI op een normale manier met klachten/problemen moet omgaan.Vind jij het normaal dat je met een auto van 120k op je knieen moet om een probleem opgelost te krijgen???
Ik dus niet en daarom vraag ik hier advies....Wellicht ben ik het over een paar maanden alweer vergeten als er weer een prachtige/dikke RS4 op de markt komt met 450+ pk's maar in die fase ben ik nu zeker nog niet.
Kijk Leonard, klaarblijkelijk kunnen we je geen advies geven op basis van de door jouw verstrekte informatie aan ons; althans ik kan dat niet, behalve dan algemene adviezen.

Natuurlijk, en dat vindt iedereen, ga je niet op je knieen. Niet met een auto van 120k, maar ook niet met een auto van 15k. Dat is het punt dus niet.

Wel vreemd dat je helemaal niet tevreden bent over Audi, maar wel over te halen bent voor een nieuw model van datzelfde merk? Da's toch raar, toch :?:

Resume: allemaal heel vervelend voor je Leonard, maar er klopt iets niet aan je verhaal, of, het is inderdaad zo gek als dat het is van Audi, dan is het appeltje-eitje: je rechtbijstand er op af.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 27 feb 2008, 12:17

Met Ferdinand eens........................klagen en vervolgens niets doen, heeft nog nooit wat opgeleverd.................................
En dan ook nog in overweging nemen of je wel een andere Audi gaat kopen, wie is er nu gek?

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 27 feb 2008, 12:18

Rechtsbijstand....................................uiteraard, maar dat had ik ook al aangegeven.................................

jaydee

Bericht door jaydee » 27 feb 2008, 13:20

Rico v Velzen schreef:Ik heb niet zoveel verstand ervan, maar ik ga gewoon altijd af op het lampje op het dashboard die aangeeft dat de remblokken vervangen moeten worden.

En als mijn remschijven trillen dan zijn ze krom en moeten ze ook vervangen worden.. opvallend is wel dat de laatste keer dat ik kromme remschijven had ik een Audi reed :)

Die werden toen ook rap vervangen door een setje Movít :wink:
Rico, even jouw post als kapstok...

"Als mijn schijven trillen dan zijn ze krom" is te kort door de bocht in mijn optiek. Ik heb afgelopen zomer ook last van trillende remmen gehad; het was zo erg dat de garage me belde toen de auto daar was voor apk: de remmen deden het nog goed genoeg om niet te hoeven afkeuren, maar of ze ze niet toch maar moesten vervangen omdat het zo trilde. Omdat ik me niet kon voorstellen dat de schijven krom zouden zijn - ik had namelijk niets gedaan waar ze krom van zouden worden - heb ik eerst maar nee gezegd om te kijken wat ik er zelf aan kon doen.

Wat ik er toen aan gedaan heb - en wat ook hielp, ik rij 25.000 km later nog steeds met diezelfde remmen (eerste set 130.000 km en tweede set 60.000 and counting) - is het volgende.
Zoek een rustige weg en ga 80 km/h rijden, rem dan stevig maar niet te hard af tot 20 km/h. Vervolgens optrekken tot 100 en iets harder remmen tot 20. Dan naar 120 en hard remmen zonder in ABS te komen. Nu zijn de remmen goed warm. Stukje rijden om het iets af te laten koelen en dan een stuk of drie noodstops maken, vanaf 120, 140 en 160 km/h zo hard mogelijk remmen. Wel zorgen progressief op het pedaal te trappen, dan blijft de ABS er zo lang mogelijk buiten.

De verklaring hiervoor is dat door de warmte die ontstaat tussen de blokken en de schijven er frictiemateriaal van de blokken hecht op de schijven. Als je onregelmatig remt (ik denk dat het bij mij kwam door veel in de file te staan met warm weer) wordt het materiaal van de blokken onregelmatig verdeeld over de schijven, wat kan leiden tot trillende remmen. Door bovenstaande procedure kun je zorgen dat de verdeling weer gelijkmatig is en de remmen niet meer trillen.

Omdat ik ook maar een leek ben, heb ik hier een linkje met nog wat meer achtergrondinformatie: http://www.stoptech.com/tech_info/wp_wa ... disk.shtml

Leonard, voor jou sluit dit verhaal aan bij de suggesties van Woutje. Wellicht heeft het zin om dit te proberen. Als het helpt scheelt het een hoop geld en als het niet helpt weet je meteen zeker dat je een serieus probleem hebt.

RVV

Bericht door RVV » 27 feb 2008, 13:27

Jaydee dat verhaal ken ik.. sterker nog met mijn Mini had ik op deze manier de trilling/onbalans er uit "geremd" Alleen met de Audi was het indertijd hopeloos.

Macboy

Bericht door Macboy » 27 feb 2008, 13:30

Leonard ik ben het eens met Ferdinand. Klagen en niks doen hou ik ook niet van.

Rechtszaak beginnen is natuurlijk onzin. Je kunt ook gewoon zelf eerst een brief sturen naar hoofdkantoor en reactie afwachten.

Je kunt ook mij een brief laten sturen op kantoorpapier, werkt meestal ook wel netjes. Je hoeft niet meteen een rechtszaak te beginnen, het dreigen ermee werkt meestal afdoende :)

Stuur me maar een PB als je wil dat ik je hierbij help.

romo

Bericht door romo » 27 feb 2008, 13:43

Macboy schreef:Leonard ik ben het eens met Ferdinand. Klagen en niks doen hou ik ook niet van.

Rechtszaak beginnen is natuurlijk onzin. Je kunt ook gewoon zelf eerst een brief sturen naar hoofdkantoor en reactie afwachten.

Je kunt ook mij een brief laten sturen op kantoorpapier, werkt meestal ook wel netjes. Je hoeft niet meteen een rechtszaak te beginnen, het dreigen ermee werkt meestal afdoende :)

Stuur me maar een PB als je wil dat ik je hierbij help.
Dat is wat ik bedoelde in mijn voorgaande post

jaydee

Bericht door jaydee » 27 feb 2008, 13:46

Rico v Velzen schreef:Jaydee dat verhaal ken ik.. sterker nog met mijn Mini had ik op deze manier de trilling/onbalans er uit "geremd" Alleen met de Audi was het indertijd hopeloos.
Mooi! :D
Ik ken jouw Audi-verhaal niet, dus vandaar dat ik er al bijgezet had dat ik jouw post alleen als kapstok gebruikte.
Toch hoop ik dat het enigszins waardevolle informatie is met betrekking tot dit topic.

Groeten,
Jelle

leonard

Bericht door leonard » 27 feb 2008, 18:05

romo schreef:Met Ferdinand eens........................klagen en vervolgens niets doen, heeft nog nooit wat opgeleverd.................................
En dan ook nog in overweging nemen of je wel een andere Audi gaat kopen, wie is er nu gek?

Fijn dat jullie meedenken maar op 1punt ben ik het absoluut met ferdinand/romo oneens.

Ik heb van te voren aangegeven dat er iets mis was.Voor dat de OH beurt werd gegeven weer gemeld dat de schijven kapot waren.Nadat ik gebeld was door de WP chef dat ze kapot waren heb ik gezegd dat er een oplossing gezocht moest worden nadat de WPchef gebeld had met pon kreeg ik weer 0 op rekest.

Zeggen jullie het dan maar !!!???

Ik heb er vannacht eens rustig over geslapen en vanmiddag weer gebeld met de WPchef.ik heb gezegd dat ik het niet accepteer en dat hij maar iemand anders bij pon aan moest spreken die wel het antwoord kan geven wat ik wil horen.dus daar wacht ik dan maar op.

Even over mijn keuze om misschien weer een RS4 te kiezen.

het is misschien een luxepositie maar ik vind dat er in het segment waar ik in wil winkelen niet echt veel keus is.Daarom zou het wel eens kunnen zijn dat ik geen andere keus heb.Wat ik zoek is:Iets bijzonders, niet te opvallend,liefst een station,dikke motor 400+ pk.dan kom je al heel snel op een RS model.
mercedes heeft de C63 maar mijn ervaring is dat dat niet sportief genoeg is.De M3 zou een prima keus kunnen zijn alleen vind ik daar het interieur miets bijzonders. Caddilac krijgt wel iets gaafs.CTS-V met 550 pk's maar die zal ook wel niet zo sportief zijn en de service is daar denk ik helemaal drama.ben nl. al wezen vragen voor info/prijzen maar ik word maar niet teruggebeld.ook niet dat ik al 2 keer gebeld heb om teruggebeld te worden. :?
Lexus is ook wel wat maar op dit moment heb ik toch een voorkeur voor de RS serie :lol:
Laatst gewijzigd door leonard op 27 feb 2008, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.

A1-G60

Bericht door A1-G60 » 27 feb 2008, 18:52

Wordt de post/advies van iemand die er erg veel vanaf weet wel gelezen?

Harrie

Bericht door Harrie » 27 feb 2008, 19:13

A1-G60 schreef:Wordt de post/advies van iemand die er erg veel vanaf weet wel gelezen?
Hoe bedoel je?

Macboy

Bericht door Macboy » 27 feb 2008, 19:45

leonard schreef:mercedes heeft de C63 maar mijn ervaring is dat dat niet sportief genoeg is.
Ik mag toch wel hopen dat je dit zegt nadat je er in gereden hebt ?? Als je dit nu roept terwijl je er nooit in hebt gereden zou ik dat heel dom vinden :)

Ben benieuwd naar je antwoord.

Plaats reactie