Alcantara in de kofferbak, Uhmm tis geen Bentley...Scotsman schreef:Vind de afwerking van de kofferbak maar matig. Zou liever hebben gezien dat ze alcantara of velour gebruikt hadden ipv materialen die niet zouden misstaan in een dacia Logan

Rico v Velzen schreef:Alcantara in een kofferbak
Driftkoning achter het stuurvolvoc30 schreef:M3 Sedan, ik wat is dit een beauty, mooier dan de coupe IMHO
http://www.autoblog.nl/video/big/bmw-m3-sedan.html
Idd, ik kick meer op de body'kit'styling van de E90 M3 V8 body an sich. Als ik dat 'pakket'zou kunnen hebben met gewoon 2 .35i uitlaten aan weerszijden, mooie 19"ers eronder, andere schokdempers, andere remmen, sperdiff en chip, ben ik klaar met m'n wannabee M335i.Joop schreef:Prachtig filmpje idd.
...en ja: 12k is wel een heleboel geld, voor nagenoeg dezelfde sensatie. Want die 25kg extra is natuurlijk niet of nauwelijks meer voelbaar op het totaal gewicht.
Aan de andere kant blijft 94k nog steeds een hoop geld; je krijgt er iig een handjevol M emblemen voor terug.
Michel Pol schreef:Overweeg je de sedan Romo?romo schreef:SUPER.........................![]()
en ja; 12K is veel verschil
Michel
Gebruikers op dit forum: CRZ en 22 gasten