EVO 114 te laat?
- Joy
Hey Marcel, ik heb zelf met evo@servicehelpline.co.uk gemailed. Blad is nu 6 dagen na de mail gearriveerd.
Hello
Thank you for your E-mail
I can confirm that I have requested for this issue to be resent to you, I
apologise for any inconvenience this may have caused.
if you require any further assistance, please do not hesitate to contact
us.
Kind regards
Ms. Carly Fox
Customer Services
Hello
Thank you for your E-mail
I can confirm that I have requested for this issue to be resent to you, I
apologise for any inconvenience this may have caused.
if you require any further assistance, please do not hesitate to contact
us.
Kind regards
Ms. Carly Fox
Customer Services
- Eltjo
Er is duidelijk iets fout gegaan bij de distributie van/in Nederland van issue 113 want ook ik kreeg 'em niet binnen. Na een mailtje wel gekregen, maar zoals (bijna) iedereen hier ook de gewone "winkel-uitvoering". Toch nog maar een mailtje sturen voor de abo-versie, die kale cover vind ik toch altijd wel erg leuk 

- SteV6
- frankv
ik heb de collectors edition van 113 ook nooit gekregen, alhoewel die wel was toegezegd
nu moet ik de newsstand 113 weer van mijn broertje terugvorderen, want die had ik aan hem gegeven omdat ik de collectors edition verwachte
115 heb ik nog niet binnen, maar op de site van evo staat ook nog gewoon 114, dus ik weet niet of 115 al uit is?
maar het zal wel zo ongeveer tijd zijn, want ik krijg altijd van die kriebels op een gegeven moment met dat er iets had moeten zijn wat er nog niet is, en dan gaan het meestal om een of ander blad, en daar heb ik nu ook last van...
frank
nu moet ik de newsstand 113 weer van mijn broertje terugvorderen, want die had ik aan hem gegeven omdat ik de collectors edition verwachte
115 heb ik nog niet binnen, maar op de site van evo staat ook nog gewoon 114, dus ik weet niet of 115 al uit is?
maar het zal wel zo ongeveer tijd zijn, want ik krijg altijd van die kriebels op een gegeven moment met dat er iets had moeten zijn wat er nog niet is, en dan gaan het meestal om een of ander blad, en daar heb ik nu ook last van...
frank
- SteV6
Maar weer een mail naar EVO gestuurd dat nummer 115 niet aangekomen is (50% van de nummers is dus niet aangekomen na mijn abo-verlenging).
Meteen maar even aangegeven dat ik zeker niet de enige ben in NL die zijn EVO's niet ontvangt en dat ze toch maar eens contact moeten gaan opnemen met de distibuteur.
Heeft iemand de gegevens (naam en adres) van de distributeur voor mij? Omdat ik mijn nummers niet ontvang heb ik geen adreslabel meer waarop ik dat kan nazoeken.
Hopen dat ik snel #115, collectors edition, opgestuurd krijg en dat de volgende nummers netjes op tijd in de bus gaan vallen.
SteV6
Meteen maar even aangegeven dat ik zeker niet de enige ben in NL die zijn EVO's niet ontvangt en dat ze toch maar eens contact moeten gaan opnemen met de distibuteur.
Heeft iemand de gegevens (naam en adres) van de distributeur voor mij? Omdat ik mijn nummers niet ontvang heb ik geen adreslabel meer waarop ik dat kan nazoeken.
Hopen dat ik snel #115, collectors edition, opgestuurd krijg en dat de volgende nummers netjes op tijd in de bus gaan vallen.
SteV6
-
Het is idd een structureel probleem bij ze, heb helaas geen label meer om je te kunnen helpen.
Dit was de reactie op mijn laatste mailtje
Dit was de reactie op mijn laatste mailtje
Dear Mr Van Meerbank
Thank you for your email.
I have to request this with the warehouse. I have put in another request
for you.
Please accept my apology for the inconvenience caused.
Please do not hesitate to contact me if you have any further queries.
Kind Regards
Lyndsay Bootes
Customer Services
- frankv
ach lyndsay, die ken ik intussen ook al:
frank
die zou nu toch door moeten hebben dat er in nederland iets niet in de haak is?Dear Mr Visser
Thank you for your email.
I have requested for the 2 issues to be with you for the collectors copy
of 113 & 115.
My apologies that the original did not arrive.
--
Please do not hesitate to contact me if you have any further queries.
Kind Regards
Lyndsay Bootes
Customer Services
frank
- frankv
- Joy