Jenson @ The Ring
- Mathieu
- Hendrik Kinderman
- Hendrik Kinderman
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
-
- Auto: Fun Damn Mentally
- Macboy
Ik vind hem wel een beetje een kneus eerlijk gezegd (nu in dit filmpje en zijn gedrag).
Niet gemotiveerd. Waarom moet HIJ rijden op een circuit die die niet kent ? Of was dat de opzet van het hele filmpje? Zeg dat dan gewoon.
Als hij voor het eerst gaat, dan verdiept ie zich er toch in ? Filmpjes kijken, op computer spelen (gewoon legale en verstandige technieken om je een baan een beetje eigen te maken).
Staat niet echt professioneel. En dan nog aan HEM tips vragen voor de kijkers die op de Ring rijden
Ringtijd boven 10 min ?
De echte Part 1 is dit trouwens
http://www.youtube.com/watch?v=2cZeMLDb ... re=related
Niet gemotiveerd. Waarom moet HIJ rijden op een circuit die die niet kent ? Of was dat de opzet van het hele filmpje? Zeg dat dan gewoon.
Als hij voor het eerst gaat, dan verdiept ie zich er toch in ? Filmpjes kijken, op computer spelen (gewoon legale en verstandige technieken om je een baan een beetje eigen te maken).
Staat niet echt professioneel. En dan nog aan HEM tips vragen voor de kijkers die op de Ring rijden

Ringtijd boven 10 min ?
De echte Part 1 is dit trouwens
http://www.youtube.com/watch?v=2cZeMLDb ... re=related
- Stéphane
Helemaal eens, Robin. Natte Ring still scares the shit out of me tooRobin schreef:In een straatauto over elk willekeurig circuit jakkeren bij droog of regen is verschil minimaal, aldus Jenson. Op de Ring is het verschil in een straatauto tussen droge baan en natte baan veel groter/enorm whatever.
DAT haal ik eruit en geef 'm wel gelijk hoor.