vrijheid moet je voelen, niet kopen.
Alleen als je geld hebt, is de vrijheid niet duur...............................
Wat blijft er dan concreet over?......................................GTRene schreef:Ik zou wel een land willen met wat "zekerheden" zoals een goede betrouwbare bank....geen land met al die burgeroorlogen of hoge criminaliteit of in zo'n orkaan-gebied...graag een land met "weinig" regels maar wel waarden en normen, geen nanny land...binnen EU opzich wel prettig ivm dat geld en "zorgen" en een land wat in elk geval niet duurder is als NL...
Ik zeg Zweden.GTRene schreef:Ik zou wel een land willen met wat "zekerheden" zoals een goede betrouwbare bank....geen land met al die burgeroorlogen of hoge criminaliteit of in zo'n orkaan-gebied...graag een land met "weinig" regels maar wel waarden en normen, geen nanny land...binnen EU opzich wel prettig ivm dat geld en "zorgen" en een land wat in elk geval niet duurder is als NL...
Linksrijden met je met een halfuurtje gewent. Benzineprijzen liggen ongeveer rond AUD 1,50 per liter, dat is zo'n Euro 0,95 per liter. Dus wel een stuk goedkoper ja. Levensonderhoud is hetzelfde ongeveer, misschien nog wel iets goedkoper. Voor de rest is verzekeringen, gezondheidspremies etc. allemaal goed geregeld.GTRene schreef:went dat snel Tristan? links rijden en met Links schakelen? zal wel denk iken dat die auto's goedkoop zijn is meegenomen...hoe is het met de benzine prijzen? levens onderhoud enz?
Maar kun je er 'onder de streep' beter leven dan hier in Nederland? Met hetzelfde werk en (min of meer) dezelfde situatie?Tristan schreef:Linksrijden met je met een halfuurtje gewent. Benzineprijzen liggen ongeveer rond AUD 1,50 per liter, dat is zo'n Euro 0,95 per liter. Dus wel een stuk goedkoper ja. Levensonderhoud is hetzelfde ongeveer, misschien nog wel iets goedkoper. Voor de rest is verzekeringen, gezondheidspremies etc. allemaal goed geregeld.GTRene schreef:went dat snel Tristan? links rijden en met Links schakelen? zal wel denk iken dat die auto's goedkoop zijn is meegenomen...hoe is het met de benzine prijzen? levens onderhoud enz?
Klinkt ook goed 8) maar wat is beter...het grote Australie of New Zealand, daar zijn toch ook al heel wat NL people naar vertrokken...ben in beide overigens nooit geweest....en hoe is het daar met ongedierte, grote spinnen enzoTristan schreef:Linksrijden met je met een halfuurtje gewent. Benzineprijzen liggen ongeveer rond AUD 1,50 per liter, dat is zo'n Euro 0,95 per liter. Dus wel een stuk goedkoper ja. Levensonderhoud is hetzelfde ongeveer, misschien nog wel iets goedkoper. Voor de rest is verzekeringen, gezondheidspremies etc. allemaal goed geregeld.GTRene schreef:went dat snel Tristan? links rijden en met Links schakelen? zal wel denk iken dat die auto's goedkoop zijn is meegenomen...hoe is het met de benzine prijzen? levens onderhoud enz?
Maybe ja, ik ben alleen minder geinteresseerd in leven/werken in Aus. dan in de Bay area, maar dat is meer persoonlijk I guess. Ik ben wel van plan om zeker ozzie en NZ nog eens goed van dichtbij te bekijkenTristan schreef:Perth!Christoph schreef:Ik ben ook echt hevig verliefd op San FranciscoIk zou geen stad weten die een vergelijkbaar pakket aan eigenschappen en diversiteit kan bieden...
Den Haag!Christoph schreef:Ik ben ook echt hevig verliefd op San FranciscoIk zou geen stad weten die een vergelijkbaar pakket aan eigenschappen en diversiteit kan bieden...
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Wimo en 12 gasten