Ik had daarstraks het genoegen tot het besturen van een oude liefde.
Een Super Seven. De Dax van Hans.
Eindelijk was Hans gezwicht voor een lekker bakkie kwaliteitskoffie 8) en kwam hij met dit stukje sportwagen voorgereden. Wauw, daar kan niets tegen op, ik werd weer verliefd, echt verliefd met vlinders in de buik

<700kg met een Ford Cosworth met 240+pk's is echt genoeg voor een hele grote glimlach op m'n gezicht en die is er nu nog niet af.
Snel, wat is snel, nou, deze Dax is snel. Grote stappen, snel thuis.
Ik heb van de week een 2008 STI met 360+pk's gereden, ach leuk

Ik mocht gelukkig snel de vuisten om het suede OMP stuurtje klemmen en snel een industrieterrein opgezocht. Even aan de auto wennen maar dat went snel. Even doorhebben waar de pedaaltjes staan en aanvoelen, je zit namelijk als in een formule auto in deze wagen. Met gestrekte benen dus. Heerlijk

Verder een stukje getoerd waar deze wagen zich ook uitstekend voor leent. Dijkjes vinden ze heerlijk, die Sevens. En ik ook, zeker in een Dax Cosworth.
Inhalen op een dijk? De mensen die je inhaalt hebben geen benul wat er voorbij kwam maar wat er voorbij kwam, kwam hard voorbij.
Oh, wat zou ik me hiereens in willen uitleven.
Hans, bedankt, enne , ik zou hem lekker houden en de 340 laten voor wat hij was.
En wat zal ik lekker slapen vannacht, lekker naar dromenland in een Dax welteverstaan