Auto Service Haarlem
- Jan Speed
Auto Service Haarlem
Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?
Googlen kan ik zelf dus ik weet inmiddels al dat het geen Bovag-tent is, wel NAP-aangesloten.
Ik ben geinteresseerd in eerste bron ervaringen.
thnx
Jan
Googlen kan ik zelf dus ik weet inmiddels al dat het geen Bovag-tent is, wel NAP-aangesloten.
Ik ben geinteresseerd in eerste bron ervaringen.
thnx
Jan
- Macboy
Het is een beetje een vreemde poll. Ik wil niet dat mensen nu iets gaan posten zonder dat ze hun ervaring ook goed en gemotiveerd delen. Alleen posten kut bedrijf zonder er verder iets bij te zetten is natuurlijk niet echt tof voor een bedrijf.
Dus als mensen reageren, aub inhoudelijk en gemotiveerd.
Dus als mensen reageren, aub inhoudelijk en gemotiveerd.
- ChrisHK
Kijk anders eens op;
www.garagetest.nl
of op;
http://www.autoweek.nl/myreviewdealer.php
Wie weet staan ze er tussen...
Verders zou ik deze dingen hier niet bespreken, levert alleen maar gezeik op.
www.garagetest.nl
of op;
http://www.autoweek.nl/myreviewdealer.php
Wie weet staan ze er tussen...
Verders zou ik deze dingen hier niet bespreken, levert alleen maar gezeik op.

- RVV
ChrisHK schreef: Verders zou ik deze dingen hier niet bespreken, levert alleen maar gezeik op.
Klopt, ik heb al eens eerder een mailtje van een "boze" garage houder mogen ontvangen die het er niet mee eens was dat zijn naam in verband werd getrokken met een slecht bekend staand bedrijf, hoewel nog steeds niet duidelijk is of die garagehouder zelf ook niet als "slecht bedrijf" bekend staat

Zolang mensen echt eerste hand ervaringen willen delen, prima netzo als de topicstarter aangeeft..maar pas op met verhalen "van horen zeggen"..
- Jan Speed
- Maus335i
Dat soort dingen zijn zo kansloos, ik hoop niet dat je je daar mee in laat. We leven in een land waar iedereen zijn eigen (ongezouten) mening mag geven. Als die garage zo'n probleem heeft met negatief commentaar moetie zn eigen bedrijfsvoering er eens op nakijken.Rico v Velzen schreef:Klopt, ik heb al eens eerder een mailtje van een "boze" garage houder mogen ontvangen die het er niet mee eens was dat zijn naam in verband werd getrokken met een slecht bekend staand bedrijf, hoewel nog steeds niet duidelijk is of die garagehouder zelf ook niet als "slecht bedrijf" bekend staat![]()
Voor webhosters zijn er ook enkele websites waar onafhankelijke ervaringen worden gepost. Als het een negatieve is probeer ik er van te leren, niet ontevreden klanten de kiem te smoren. Maarja.. jammergenoeg werkt niet iedereen zo

- ChrisHK
- Macboy
- duifjes.com