Hahaha, met kleine kuipjes voor de kids achterinRico v Velzen schreef:Van Popma tochAndre schreef:Die is van sybren.![]()
![]()
![]()

Geloof dat ie een belletje naar de organisatie van DSC heeft gedaan om een info pakket aan te vragen. Uit blijdschap hierom hebben ze 'm maar direct op de lijst gezetWill F. schreef:Kijk eens bij nr 329 :o ..... Dat is Peter toch (niet) ? Ik meende dat hij in de Belcar of Dunlop (heet het) Endurance Cup zou rijden. Nouja het is een provisonal entry list zoals Dick van Elck schrijft, maar toch. Ben benieuwd hoe het zit; zou leuk zijn nog een df-er in de DSC.
Best kans dat het ten onder gaat aan hun eigen succesHielke schreef:Geloof dat ie een belletje naar de organisatie van DSC heeft gedaan om een info pakket aan te vragen. Uit blijdschap hierom hebben ze 'm maar direct op de lijst gezetWill F. schreef:Kijk eens bij nr 329 :o ..... Dat is Peter toch (niet) ? Ik meende dat hij in de Belcar of Dunlop (heet het) Endurance Cup zou rijden. Nouja het is een provisonal entry list zoals Dick van Elck schrijft, maar toch. Ben benieuwd hoe het zit; zou leuk zijn nog een df-er in de DSC.![]()
Dus zijt gewaarschuwd, een belletje kan grote gevolgen hebben 8)
Is dat echt zo? Wat voor auto's dan? Voor de diversiteit doen ze het niet want sommige klasses zijn al voor ruim de helft met Porsches en BMW's gevuld. En hoe zit het met de 5 liter beperking voor de SS1 klasse nu de Corvettes van Kroymans mee mogen doen?luco hornsveld schreef:
Best kans dat het ten onder gaat aan hun eigen succes
Er worden al auto's geweigerd
Kijk eens bij nummer 102...Wilbert schreef:Ik mis de door ons gesponsorde VIPER van Ribbens en de graaf ETEC Viper.
Gebruikers op dit forum: KoenM en 3 gasten