Interieur en exterieur BMW: klote folders
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Macboy
Waarom ik Audi rijd? Omdat BMW het lef had om de 120d anniversary te leveren zonder sportstoelen en zonder xenon. Ja dan hoeft het niet.
En nadat de Audi besteld was kwam de graphite, in de kleur sparkling graphite met terra van binnen, wel met sportstoelen std en xenon als optie. Te laat dus...
Daarom rijd ik Audi. Een standaard 1-serie (dus niet de twee hiervoor genoemde versies) kunnen niet tippen aan hetgeen de Audi mij biedt. En al helemaal niet op Audio gebied.
Verder was een 120d met m-pakket en 18" gewoon veel duurder per maand.
ONTOPIC: over dat grijs. Ben nu in Antwerpen en heb bij een dealer wel 6 bmw´s gezien met grijs interieur, niet normaal. Hier snappen ze het tenminste. Ook veel rood leer etc.
Je moet klanten gewoon wat bieden. Dat is ook het kutte aan die BMW folders. Kan iemand mij uitleggen waarom ze niet gewoon foto´s plaatsen van alle mogelijk kleurencombo´s zodat mensen ook beter hun keuze kunnen maken?
Alleen de Z4 folder komt een beetje in de buurt met 3 foto´s, 1 grijs buiten blauw binnen, zwart buiten rood binnen en blauw buiten met bruin binnen. Kijk dan zie je al een paar combo´s.
Maar ja...
PS Prijzen in Belgiè is te belachelijk voor woorden. Nieuwe 320d met autom airco, radio, 18", spoiler voor en achter met carbon, voor nieuw EUR 32.000 !!!!!!!!!!!!
En nadat de Audi besteld was kwam de graphite, in de kleur sparkling graphite met terra van binnen, wel met sportstoelen std en xenon als optie. Te laat dus...
Daarom rijd ik Audi. Een standaard 1-serie (dus niet de twee hiervoor genoemde versies) kunnen niet tippen aan hetgeen de Audi mij biedt. En al helemaal niet op Audio gebied.
Verder was een 120d met m-pakket en 18" gewoon veel duurder per maand.
ONTOPIC: over dat grijs. Ben nu in Antwerpen en heb bij een dealer wel 6 bmw´s gezien met grijs interieur, niet normaal. Hier snappen ze het tenminste. Ook veel rood leer etc.
Je moet klanten gewoon wat bieden. Dat is ook het kutte aan die BMW folders. Kan iemand mij uitleggen waarom ze niet gewoon foto´s plaatsen van alle mogelijk kleurencombo´s zodat mensen ook beter hun keuze kunnen maken?
Alleen de Z4 folder komt een beetje in de buurt met 3 foto´s, 1 grijs buiten blauw binnen, zwart buiten rood binnen en blauw buiten met bruin binnen. Kijk dan zie je al een paar combo´s.
Maar ja...
PS Prijzen in Belgiè is te belachelijk voor woorden. Nieuwe 320d met autom airco, radio, 18", spoiler voor en achter met carbon, voor nieuw EUR 32.000 !!!!!!!!!!!!
- Joop
Enig idee hoeveel varianten er mogelijk zijn, als je die allemaal in de folder wil laten (en dat wil je alleen als het verdeelt is over minimaal 1 pagina), dan wordt de folder 3 tot 4 keer zo dik, dus dat lijkt me een beetje te veel van het goede.Macboy schreef:...Je moet klanten gewoon wat bieden. Dat is ook het kutte aan die BMW folders. Kan iemand mij uitleggen waarom ze niet gewoon foto´s plaatsen van alle mogelijk kleurencombo´s zodat mensen ook beter hun keuze kunnen maken...
Maar ik geef je wel gelijk als geen gevoel voor kleur en materiaal combineren heb, dan is het wel heel lastig.
OT: wat die prijzen in België betreft idd schandalig, maar ja er zijn nog twee landen die duurder met hun auto's dan NL in Europa en dat is Denemarken en Noorwegen, hoop dat dat je wat opvrolijkt

- Macboy
- Fabian
- Macboy
- Michel P
Schop die eens hierheen met een foto verslag!! fapfapfap!Elmar schreef:Mijn broer heeft een Avus blauwe M5e34 Touring met 2 kleurig grijs interieur.
Dus ze zijn er wel.
Michel
Laatst gewijzigd door Michel P op 19 feb 2008, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Michel P
- RVV
-
- Macboy
- RVV
- Dreier
- Dreier
Die kun je beter kopen dan een 3 serie.Rico v Velzen schreef:Macboy wat vind je van deze auto ?
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/voe ... al=4&pos=2
Wel erg goedkoop volgens mij.
-
- Macboy
Rico gefeliciteerd ! Goeie keuze ! Oud en grijsRico v Velzen schreef:Macboy wat vind je van deze auto ?
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/voe ... al=4&pos=2

Ik weet zeker dat donkergrijs buiten en lichtgrijs binnen je meer zal aanspreken.
- Macboy
- Macboy
Re: Interieur en exterieur BMW: klote folders
Naar aanleiding van het draadje van Paul en de E90 LCP folder die ik in mijn handen had.
BMW heeft geweldige kleuren, zowel binnen als buiten, maar ze snappen gewoon niet hoe je een folder moet maken
Ik kan daar zo moedeloos van worden. Ik snap niet dat er in de folder maar 2 voorbeelden staan. Waarom maken ze niet gewoon even 10 foto's van alle kleuren binnen/buiten ? Anders kun je toch niet kiezen ?
Ik zie sattelbraun staan, rood braun staan: ja duuh hoe ziet dit er dan uit ? Op dat kleine plaatje van de kleur kun je weinig opmaken. Op de BMW configurator site zijn het bewerkte nepplaatjes.
Waarom zie ik in de folder een rijdende BMW op een of andere weg met bomen en groen langs de kant ... maar waarom neit gewoon duidelijke foto's van alle exterieurkleuren en interieurkleuren ?
Iemand een idee ? Iemand een mail van de marketingleider van Duitsland ?
Bij een dealer hoef je niet binnen te stappen. Die hebben alleen zwart/grijs met zwart binnen. Mag je blij zijn als er ergens een keer een witte staat. Zeker verkeerd vakje aangekruisd
BMW heeft geweldige kleuren, zowel binnen als buiten, maar ze snappen gewoon niet hoe je een folder moet maken

Ik kan daar zo moedeloos van worden. Ik snap niet dat er in de folder maar 2 voorbeelden staan. Waarom maken ze niet gewoon even 10 foto's van alle kleuren binnen/buiten ? Anders kun je toch niet kiezen ?
Ik zie sattelbraun staan, rood braun staan: ja duuh hoe ziet dit er dan uit ? Op dat kleine plaatje van de kleur kun je weinig opmaken. Op de BMW configurator site zijn het bewerkte nepplaatjes.
Waarom zie ik in de folder een rijdende BMW op een of andere weg met bomen en groen langs de kant ... maar waarom neit gewoon duidelijke foto's van alle exterieurkleuren en interieurkleuren ?
Iemand een idee ? Iemand een mail van de marketingleider van Duitsland ?
Bij een dealer hoef je niet binnen te stappen. Die hebben alleen zwart/grijs met zwart binnen. Mag je blij zijn als er ergens een keer een witte staat. Zeker verkeerd vakje aangekruisd

- Chris van S.
@ macboy: Als je een goed overzicht wil hebben van de kleurencombinatie kan je langsgaan bij uw plaatselijke BMW dealer. De dealer helpt u verder met stalen in een goed formaat van echt leer om uw keuze makkelijker te maken. De brochure geeft meer een idee welke kleuren BMW kan leveren.
off topic: En weet je waarom BMW klote folder maakt. Als je er een paar 1000 hebt. Dan neem het zoveel in ruimte in beslag.
off topic: En weet je waarom BMW klote folder maakt. Als je er een paar 1000 hebt. Dan neem het zoveel in ruimte in beslag.
- wooter
Dacht ik ook al over BMW folders... 
Reden is natuurlijk dat je de hele collectie + Individual reeks bij je BMW-dealer kan bepotelen. En er is de configurator op de website.
En dan is er nog bimmerpost

Reden is natuurlijk dat je de hele collectie + Individual reeks bij je BMW-dealer kan bepotelen. En er is de configurator op de website.
En dan is er nog bimmerpost

- RVV
XR5Turbo schreef:@ macboy: Als je een goed overzicht wil hebben van de kleurencombinatie kan je langsgaan bij uw plaatselijke BMW dealer. De dealer helpt u verder met stalen in een goed formaat van echt leer om uw keuze makkelijker te maken. De brochure geeft meer een idee welke kleuren BMW kan leveren.
*proest* Jij kent Macboy echt niet hé

- Joop
Mac wil de hele koe zien, niet de huid ter grootte van een huismuis... 

- Macboy
Ik dacht hetzelfdeRico schreef:*proest* Jij kent Macboy echt niet hé

Belachelijk trouwens dat mensen BMW nog verdedigen. Als je de kleuren bij de dealer kunt zien, moet je me eens vertellen HOE DAN ?
In de showroom hebben ze geen auto's en ook geen plaatjes, dus HOE moeten ze dat laten zien dan ???
Een staal zegt toch geen drol ? Of een velletje leer voor je neus ????
En waarom dan in de folder wel 2 combo's afdrukken ? Waarom dan niet 0 combo's met verwijzing naar dealer ?
Het sláát nergens op en het sláát nergens op dat de mensen dit nog verdedigen ook. En helemaal omdat het niet klopt.
Kom op: of toegeven dat het nergens op slaat, of met goede argumenten komen.
Ik wacht.
Heb namelijk toch niks beters te doen dan de BMW folders te bekritiseren: word gek van het recessie gedoe, dus maak mijn eigen crisis wel even