0-100 in 4,3 s
top van 300km/h
Wat nou Z06 ?
Prijs in Duitsland nieuw EUR 59.990,-

:!:
hij moet minstens anderhalf jaar op JOUW naam hebben gestaan in de VS. Dan mag je hem compleet BTW/BPM/invoerrechten-vrij naar NL halen.SteV6 schreef:Hoe lang moet je daar "wonen" om zo'n ding als inboedel mee te nemen?
Voor 70.000 euro kan je denk ik een leuk jaartje sabbatical "vieren" in the States ... en hou je er een geweldige ervaring aan over in plaats van de ergernis van belasting betalen.
SteV6
Tom van H. schreef:En dan dacht je dat Duitsland goedkoop was. In de VS kost ie nieuw welgeteld 32.000 hele euros!
Voor 49k euro heb je daar een Z06
Om maar over iets irrelevants te spreken......HANZ06 schreef:Tom van H. schreef:En dan dacht je dat Duitsland goedkoop was. In de VS kost ie nieuw welgeteld 32.000 hele euros!
Ja en dan heb je hier van die randdebielen die zeiken over het dashboard dat het niet van leer is etc.
Nee logisch prutsers, dan kan ook niet voor 32,000 euro
Grtz, Hanz06
Om maar over iets irrelevants te spreken......Michel Pol schreef:HANZ06 schreef:Tom van H. schreef:En dan dacht je dat Duitsland goedkoop was. In de VS kost ie nieuw welgeteld 32.000 hele euros!
Ja en dan heb je hier van die randdebielen die zeiken over het dashboard dat het niet van leer is etc.
Nee logisch prutsers, dan kan ook niet voor 32,000 euro
Grtz, Hanz06
Zit daar ook een max aan voertuigen aan die je zo mag meenemen? Vriendje van mijn nicht doet op dit moment een opleiding voor straaljagerpiloot in de VS. Vorige maand wist hij mij al gek te maken met een 335i Coupé full-options die hij daar splinternieuw voor een habbekrats besteld had. Deze gaat hij volgend jaar meenemen, zou mooi zijn als er zeg maar 2 deze richting opkomen, en ik hier dan maar even 1,5 jaartje op zijn naam ga rondtuffen.cooldragon schreef:hij moet minstens anderhalf jaar op JOUW naam hebben gestaan in de VS. Dan mag je hem compleet BTW/BPM/invoerrechten-vrij naar NL halen.SteV6 schreef:Hoe lang moet je daar "wonen" om zo'n ding als inboedel mee te nemen?
Voor 70.000 euro kan je denk ik een leuk jaartje sabbatical "vieren" in the States ... en hou je er een geweldige ervaring aan over in plaats van de ergernis van belasting betalen.
SteV6
Hier in NL mag je hem dan ook minstens anderhalf jaar niet verkopen anders moet je alsnog een naheffing betalen ter compensatie voor de BTW/BPM etcetc(zo proberen ze waarschijnlijk "bestellingen"te voorkomen)
HANZ06 schreef:
Ach ik haal het maar ff aan want ik wordt altijd doodziek van die wijsneuzen die altijd maar kritiek hebben zonder zelfs vaak maar in de auto gezeten te hebben of er bij stil hebben gestaan dat zo`n auto bijna niks kost in de states.
En dan heb ik het over de amerikaanse auto`s in het algemeen.
Een gemiddelde caddy, of ford mustang ziet er vaak goedkoop uit maar zo`n auto kost ook geen ruk, dus wat wil je dan voor dat bedrag.
Maargoed ik draaf misschien door...........waar hadden we het ook alweer over:
hahah Rico toch, valt me tegen deze opmerking. Je dacht toch niet dat de kwaliteitsstandaard van een auto zo eenvoudig is? Even leer voor 500 dollar meer.Rico v Velzen schreef:Voor 500 dollar kostprijs meer heb je wel een geil met leer overtrokken dashboard een poezelige aaibare knopjes.
Ik las vorige week een artikel van een hot shot bij GM en die gaf ruitelijk toe dat ze nog een grote achterstand hebben bij kwaliteitsbeleving van de interieurs tov Europese premium fabrikanten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten