Overhaulin'
- Stéphane
Overhaulin'
Vanavond op Disco weer een aflevering van Overhaulin' gezien. Ik mag wel zeggen dat ik dat toch een leuk programma vind. Oneindig veel beter dan andere 'pimp-my-ride'-style programma's met echt mooie auto's als resultaat. Iemand anders die er ook wel eens naar kijkt?
- Jurriaan
- Stéphane
Hier is de website, daar kun je wat dingen zien:Tom944 schreef:Ik ken het nog niet, wat is het precies?
http://www.overhaulin.com/
Ze zijn nu met seizoen III bezig op Discovery Channel, vrijdag om 23u geloof ik. Wel voornamelijk (lees: alleen maar) Amerikaanse auto's, maar dat vind ik persoonlijk echt geen probleem

-
- Jelmer850i
- Ben_968CS
Was heel erg gaaf. Ze hadden de RR (super slechte staat, geen motor) gejat en na een week verbouwd teruggebracht. Vent heeft een hele slechte week gehad (ze haalden allerlei grappen met hem uit) en hem daarna de auto teruggegeven. Tranen met tuiten (bij hem dan). Hadden ze er een "elephant engine " (of zo) in geparkeerd: 426 Hemi. Erg fraai. Jammer van die xxx-inch Foose velgen ipv de originele velgen, maar goed, Chip heeft ook reclame nodig.
- Jelmer850i
- Bert ///M3
- Erick
Chip Foose heeft geen reclame nodig ze naam is al genoeg.Ben_968CS schreef:Was heel erg gaaf. Ze hadden de RR (super slechte staat, geen motor) gejat en na een week verbouwd teruggebracht. Vent heeft een hele slechte week gehad (ze haalden allerlei grappen met hem uit) en hem daarna de auto teruggegeven. Tranen met tuiten (bij hem dan). Hadden ze er een "elephant engine " (of zo) in geparkeerd: 426 Hemi. Erg fraai. Jammer van die xxx-inch Foose velgen ipv de originele velgen, maar goed, Chip heeft ook reclame nodig.
- Stéphane
Inderdaad, Erick. Hij heeft mij de ogen geopend voor wat je met Amerikaanse auto's kunt doen. Ik heb een schets van hem van de '34 Ford roadster V8 (Impression) hier in een lijst hangen:Erick schreef:Chip Foose heeft geen reclame nodig ze naam is al genoeg.
[img:720:432]http://www.chipfoose.com/images/gallery/impression1.jpg[/img]
http://www.streetrodderweb.com/features ... index.html
- Erick
[IMG:800:600]http://i11.photobucket.com/albums/a177/ ... G_3542.jpg[/img]
Met mijn trip afgelopen November aan LA en Las Vegas ben ik bij hem langs geweest in ze werkplaats in Huntington Beach. Daar heb ik het genoegen gehad om met de MASTER een 5min een woordenwisseling te hebben gehad. Echt een super man. Vriendelijk en luistert graag naar de mensen.
Met mijn trip afgelopen November aan LA en Las Vegas ben ik bij hem langs geweest in ze werkplaats in Huntington Beach. Daar heb ik het genoegen gehad om met de MASTER een 5min een woordenwisseling te hebben gehad. Echt een super man. Vriendelijk en luistert graag naar de mensen.
- PeerH
- LSD-Killer
zeker een cool programma dat kwaliteit levert. Onvoorstelbaar wat ze in een week doen met sommige wagens.
Na de eerste uitzending op Discovery heb ik meteen alles gedownload. In Amerika zijn ze al in bezig met opnames van seizoen 4.
Ik heb alle 68 afleveringen de afgelopen twee weken gekeken. Veel geleerd en weer vol met inspiratie voor de eigen wagen...
voor de liefhebber wil ik de boel wel branden(4 dvd's). PM me maar.
Na de eerste uitzending op Discovery heb ik meteen alles gedownload. In Amerika zijn ze al in bezig met opnames van seizoen 4.
Ik heb alle 68 afleveringen de afgelopen twee weken gekeken. Veel geleerd en weer vol met inspiratie voor de eigen wagen...
voor de liefhebber wil ik de boel wel branden(4 dvd's). PM me maar.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- InjectTheVenom
- Erick
- Erick
- Stéphane
Met dank aan LSD-Killer (Toon) heb ik nu alle series op DVD ontvangen. Heel erg bedankt daarvoor!
Gisteravond al een marathon gehouden en vanavond weer. Ik vind dit echt heel erg leuk om naar te kijken. Ook om te zien hoe blij mensen kunnen zijn, sommigen ook omdat ze een slechte periode achter de rug hebben (b.v. kerel die met schedelbeschadiging in woestijn was gevonden en in coma had gelegen
).
Vanmiddag samen met Dick H. nog even afleveringen zitten kijken en ik geloof dat hij dit ook wel leuk vond. Kwaliteit en niveau van afwerking is oneindig veel hoger dan welk ander programma dan ook. Respect 8)
Gisteravond al een marathon gehouden en vanavond weer. Ik vind dit echt heel erg leuk om naar te kijken. Ook om te zien hoe blij mensen kunnen zijn, sommigen ook omdat ze een slechte periode achter de rug hebben (b.v. kerel die met schedelbeschadiging in woestijn was gevonden en in coma had gelegen

Vanmiddag samen met Dick H. nog even afleveringen zitten kijken en ik geloof dat hij dit ook wel leuk vond. Kwaliteit en niveau van afwerking is oneindig veel hoger dan welk ander programma dan ook. Respect 8)