Ben echt zeer onder de indruk van het weggedrag, koets helt nauwelijks over in bochten en hangt lekker aan het gas. Is wel enigszins een toerenmotor, maar (zeker voor je beleving) gaat het echt serieus van zn plaats. Remmen zijn ok, al zou een Mov'it setje de auto zeker goed doen. Schakelen gaat al snel vanzelfsprekend en voor je gevoel ook sneller dankzij het 'H'-patroon. Wel wil ik zsm een ander stuurtje erin, want het standaard M3 stuur is toch een beetje een hoepel....
Aantal jaar geleden is de auto volledig uit elkaar geweest en opnieuw opgebouwd, waarbij een 2e M3 als donor gebruikt is. Auto is in grote lijnen origineel gebleven.
Even wat specs op een rijtje;
- Mahle gesmede zuigers
- Schrieck nokkenassen
- Aangepast management
- Verstelbaar Koni onderstel
- Bridgestone S-03 rondom
- 258pk bij Beek Racing op de bank
- 1200kg
- Recaro voorstoelen
- Origineel M3 achterbank
- Zwarte hemel
- ABS (komt pas laat in

- Stuurbekrachtiging
- Stoelverwarming

- Electrische ramen
- Boordcomputers
- Nieuwe versnellingsbak
- Nieuwe koppeling
- Nieuwe uitlaat
Voor het mooie zouden beide zijkanten even gespoten moeten worden, omdat er toch wat lichte blaasjes bij de wielkasten ontstaan, maar dat wordt van de zomer, of volgend jaar zomer. Daarnaast wil ik het hart van de velgen goud spuiten. Vind het zwart niet zo mooi. Verder zou ik graag een origineel M3 interieur erbij willen.
Hier nog wat pics van de auto;
[imghttp://fibrecount.googlepages.com/m3_2.gif/m3_2-custom;size:368,244.jpg[/img]
Hier wat foto's met M5 wielen. deze gaan er dus niet onder.

En ten slotte het rapport van de testbank;