Die bovenste foto is gewoon met een slechte camera/mobieltje geschoten, kijk maar een naar die 9 achter op de muur, ook paars.
Sjoerd wat betreft het kenteken, je hebt mischien wel gelijk, maar ik heb zelf ook al foto's op het net staan met kenteken. En overdag ben ik ook gewoon herkenbar met kenteken Wat de bedrijfsnaam betreft heb je gelijk, was me nog niet opgevallen, ga er even een mailtje aan wagen.
Ze zijn idd niet te beroerd om wat dingen aan te passen/ te verwijderen. Zoals eerder verteld hadden ze foto's gemaakt van onze auto met huis, andere auto's etc. erbij. Nadat ik een mailtje had gestuurd was het binnen een kwartier opgelost.
Ik ben daar vanmiddag nog gestopt omdat er een 360 Modena stond.. .ff kijken.
Tegenover is een restaurant waar m'n zusje heeft gewerkt. Altijd wel dikke bakken maar zoiets als een Enzo nog nooit!!!
Hoeft een Enzo voor geen nummerplaat(sticker) of heeft de eigenaar gewoon het risico op een bon genomen ipv zijn prachtige auto te verneuken met zo'n vieze gele plaat?
Sommige mensen zijn er absoluut niet van gediend en dat kan ik me ook wel voorstellen, helemaal met dit soort auto's. Aan de andere kant wil je het niet dan moet je het ook niet kopen toch ?
denk omdat 95% het verschil niet ziet tussen een superrrrmooie boswachters m3 en de vele honderden imitatie m3 e36's!!!
anders zouden die sites overspoeld worden met fake m3 e36's...