335d coupe besteld
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Leen schreef:ok, auto wordt volgende week gerepatrieerd , binnen 10 werkdagen weer in NL , dan onderdelen bestellen in Duitsland , dus als het meezit kan ik over 2 weken weer rijden ........
ik denk dat ik maar even een nieuwe M3 nodig heb als vervangend vervoer ofzo 8)
Met een witte, blijf je idd zitte...................................egh...............was dat niet een ander draadje

- Macboy
- Leen

wordt a.s. maandag of uiterlijk dinsdag in katwijk gebracht en dan gaan ze kijken wat het probleem is .
vindt het overigens belachelijk dat het terughalen 2 weken moet duren .
overigens @ daniel hij kost 83,5K , niet dat het dan meer of minder erg is overigens .
Laatst gewijzigd door Leen op 20 jan 2008, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Will F.
- Macboy
- Topfuel
- Leen
tsja , het staat in de voorwaarden van BMW assistance dat een auto binnen 10 werkdagen moet worden gerepatrieerd . vervangende auto wordt vergoed door BMW assistance voor 5 werkdagen , de rest is voor rekening dealer . heb alleen een een deense Touran om terug te rijden genomen en deze gelijk weer in geleverd op schiphol (europecar.)
Ik heb overigens met mijn Dealer goed contact en er is een goede regeling met me getroffen .
Ga de auto inderdaad even goed inspecteren , want ik ben bang dat al dat transport en weer verzamelen op allerlei plaatsen niet erg bevorderlijk is .
Ach ja als ik volgende week weer rij ben ik het hopenlijk weer gauw vergeten
@topfuel , nee , maar hij hoeft niet weg , en nu ik weer even in gereden heb denk ik dat ik hem er maar bij hou.
Ik heb overigens met mijn Dealer goed contact en er is een goede regeling met me getroffen .
Ga de auto inderdaad even goed inspecteren , want ik ben bang dat al dat transport en weer verzamelen op allerlei plaatsen niet erg bevorderlijk is .
Ach ja als ik volgende week weer rij ben ik het hopenlijk weer gauw vergeten
@topfuel , nee , maar hij hoeft niet weg , en nu ik weer even in gereden heb denk ik dat ik hem er maar bij hou.
- Leen
zo,
We gaan het weer proberen . net de auto opgehaald en tot nu toe doet hij het .
ga hem net even inspecteren , zit er een stoeprandschade op de achtervelg van 10 cm , gvd .
dat krijg je dus van al dat goedkope overal verzamelen om je trailer vol te krijgen , k*t bmw assistance .
dit gaat mijn dealer dus weer een nieuwe 19"velg kosten (van 800/900? euro)
wordt wel weer opgelost , maar damn ik kan daar zo slecht tegen
.
ga hem net even inspecteren , zit er een stoeprandschade op de achtervelg van 10 cm , gvd .
dat krijg je dus van al dat goedkope overal verzamelen om je trailer vol te krijgen , k*t bmw assistance .
wordt wel weer opgelost , maar damn ik kan daar zo slecht tegen

-
- Leen
-
- Luca
Ken (helaas) ook dat gevoel..............Leen schreef:zo,
wordt wel weer opgelost , maar damn ik kan daar zo slecht tegen.

- Snipe
Dit is in ieder geval nog een dealer die het oplost... Ik heb mijn (vorige) auto wel eens bij een dealer gebracht met een lekke band, vervolgens kreeg ik hem terug met een nieuwe band maar een vernaggelde velg.
Uiteraard wel gemeld bij het ophalen, nooit meer iets van gehoord.
Een maand later nog wel gebeld voor een klanttevredenheidsonderzoek, nog een keer gemeld, nooit meer iets van gehoord.
Uiteraard wel gemeld bij het ophalen, nooit meer iets van gehoord.
Een maand later nog wel gebeld voor een klanttevredenheidsonderzoek, nog een keer gemeld, nooit meer iets van gehoord.