E60 velgen op een E39
-
E60 velgen op een E39
Weet iemand of velgen van een E60/E61 ook passen op een E39?
Jeroen
Jeroen
-
Bedankt. Ik ben weer wat wijzer. Ik zie nu inderdaad dat ze elders adviseren om E39 velgen te voorzien van naafringen om ze passend te krijgen voor E60.
Helaas. Anders had ik een paar mooie velgen voor mijn E39 gehad. Aanpassen zie ik niet zo zitten.
Mocht iemand toevallig nog iets hebben liggen voor een E39, dan hoor ik het graag.
Jeroen
Helaas. Anders had ik een paar mooie velgen voor mijn E39 gehad. Aanpassen zie ik niet zo zitten.
Mocht iemand toevallig nog iets hebben liggen voor een E39, dan hoor ik het graag.
Jeroen
-
valt mee hoor .. en uitlaten vrezen kost niet de wereld 8)Engels schreef:Bedankt. Ik ben weer wat wijzer. Ik zie nu inderdaad dat ze elders adviseren om E39 velgen te voorzien van naafringen om ze passend te krijgen voor E60.
Jeroen
- frankv
-
sorry typ altijd sneller dan mijn hoofd kan denken ..... zoals de meeste mij herkennen aan mijn "mien kromu toal gebruk "frankv schreef:uitlaten vrezen?Goof schreef:valt mee hoor .. en uitlaten vrezen kost niet de wereld 8)
uit laten frezen!
sorry hoor, moest even, kon het niet laten...
inderdaad had BMW in al haar wijsheid besloten de naafgaten van de E39 groter te laten zijn dan welke BMW er voor en er na dan ook...
frank