'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Xave30

Bericht door Xave30 » 08 feb 2008, 12:11

Macboy schreef:Patrick van der Eem, een zakenman die zich voordeed als crimineel. Dat ie zo goed acteerde is niet zo gek ;)
Weet je wel.........

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 08 feb 2008, 12:20

Auto verhuurbedrijf had net JvdS aan de lijn..........................................of ze een auto voor hem hebben zonder alcantara in de kofferbak..........................................

edit; voor wie hem niet snapt; http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 2&start=75

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 08 feb 2008, 12:43

109 Teletekst vr 08 feb
OM wil debat na uitzending De Vries

` Voorzitter Brouwer van het college
van procureurs-generaal wil een debat
over de rol van burgers bij opsporing
van strafbare feiten.Brouwer vindt de
kritiek op Peter R. de Vries hypocriet.
Hij zegt dat in een gesprek met Trouw.

De hoogste baas van het Openbaar
Ministerie wil bijvoorbeeld weten hoe
ver burgers daarbij mogen gaan.Hij zegt
dit naar aanleiding van de uitzending
van De Vries over de zaak-Holloway.

Brouwer vindt dat De Vries vakwerk
heeft geleverd,maar vraagt zich af waar
de grenzen liggen.Het OM gaat onderzoek
doen naar de betrokkenheid van burgers
bij het opsporen van verdachten.

Ik vind dit weer typisch een verkapte vorm van kritiek, gewoon iemand dood knuffelen dus.....................................

Macboy

Bericht door Macboy » 08 feb 2008, 16:29

Op de website van Peter R. de Vries:
Infiltrant Patrick mag Amerika niet in

Patrick van der Eem, onze undercover, is de toegang tot de Verenigde Staten ontzegd. Op de luchthaven JFK in New York besloot de immigratiedienst hem geen bezoekersvisum te verstrekken vanwege een strafrechtelijk verleden.

- OUDE DRUGSZAAK -

Zoals ook al in onze uitzending is gemeld, is Patrick jaren geleden in aanraking geweest met justitie. Dit was wegens drugsbezit en speelde eind jaren ‘80 en midden jaren ‘90. Alle bezoekers aan de VS wordt standaard gevraagd naar hun strafrechtelijk verleden. Bij een eerdere visumaanvraag heeft Patrick verzuimd het betreffende formulier in te vullen en nu bleek dat daar de reden lag voor de weigering hem toe te laten.

- TERUG NAAR AMSTERDAM -

Momenteel wordt Van der Eem - ondernemer, getrouwd en vader van twee kinderen - van geen enkel strafbaar feit verdacht, maar het strenge Amerikaanse drugsbeleid houdt daar geen rekening mee. Patrick is zodoende enkele uren later teruggevlogen naar Amsterdam
De media vertelt heel wat anders, ook een veroordeling uit 2001 en nog een lopend onderzoek daarna.

Deze vond ik ook wel interessant van witheet.com:
Patrick van der Eem (2)
MISDAAD

Over de integere karaktereigenschappen Patrick van der Eem kan iedereen, na het zien van Pauw & Witteman, zelf een eigen conclusie trekken. Volgens een aantal misdaadjournalisten, welke flink aan het onderzoeken zijn geslagen, is Patrick van de Eem van nature een soort wolf in schaapskleren. “Patrick is inderdaad in aanraking geweest met de politie”, vertelt zijn vader Leo van der Eem, de 62-jarige oud-uitbater van negen McDonald’s zaken in Oost-Nederland, vanuit het Spaanse Marbella, waar hij enige jaren woont. Anders dan Peter R. de Vries gisteravond noodgedwongen moest toegeven bij RTL Boulevard, spreken bronnen bij de Gelderse Politie van een strafrechtelijke affaire in 2001, en niet als laatste ergens rond het veronderstelde 1994. Laconiek ontweek Patrick van der Eem de vragen hierover bij Pauw en Witteman, en stelde toegeeflijk dat hij zijn laatste veroordeling toen hij begin twintig was netjes zou hebben uitgezeten. Wellicht niet geheel onverstandig repte hij met geen woord over de strafrechtelijke onderzoeken naar zijn persoon nadien en zijn rol als politie-informant in een aantal drugszaken. Een doorgaans zeer goed geïnformeerde en uiterst betrouwbare bron van misdaadverslaggever Hendrik Jan Korterink, wist zelfs te melden hoe Patrick van der Eem aan de duidelijk zichtbare verlening van zijn linkermondhoek zou zijn gekomen: “Het litteken op zijn linkerwang heeft hij overgehouden aan een van zijn verblijven in de gevangenis waarbij hij door een Colombiaan een zogenaamde Boca Grande heeft gekregen (Grote Mond) in verband met het uit de school klappen tegen recherche over een misgelopen drugszaak. In Colombia geldt dat als een serieuze waarschuwing. Het tekent je voor het leven zodat iedereen in dat milieu kan zien dat je een verrader bent en iemand die zijn mond niet kan houden.” Lees hier verder:

Gezien de nogal keiharde mores binnen de onderwereld, is het dan ook de vraag of Patrick van der Eem er wel verstandig aan heeft gedaan met het “ontmaskeren” van Joran van der Sloot de internationale aandacht op zich te vestigen. Op het internet worden de aanhoudende signalen over Patrick van der Eem en de al dan niet vermeende praktijken in de zin het plegen van overvallen, overtreding van de Opiumwet, verboden wapenbezit, heling en poging tot afpersing, steeds grimmiger. Joran van der Sloot doet - na de aanvankelijke persoonsverheerlijking voor Patrick van der Eem - alle kakofonische beeldvormingen aanscherpen, door via journaliste Zvezdana Vukojevic wereldkundig te maken dat zijn voormalige biechtvader in zijn bijzijn tot bloedens toe veel cocaïne snoof en hem royaal heeft getrakteerd op orgieachtige taferelen op hotelkamers. Patrick van der Eem stelt met zijn vriendin en twee kinderen zeer gelukkig te zijn in zijn witte vakantiehuis op het bungalowdorp RiverParc in Lathum (enigzins Nationaal bekend inzake de 'moord' op 21-jarige Roberto Laffree uit Westervoort op 21 februari 2004) en zo snel mogelijk weer zijn eigen leven weer wil oppakken: “Dit heeft zes maanden van mijn leven gekost (..) mijn bedrijf heb ik zelf van de grond af met mijn eigen handen opgebouwd (..) mijn bedrijf is mij alles.”
En een leuke reactie uit AD:
Het internet staat vol van de onthullingen. Meneer betaalt ex geen alimentatie en bedreigt haar, doet in vrouwenhandel, heeft een bocagrande meslitteken als teken van verrader, doet in drugs, zijn firma is slechts een dekmantel, en ga zo maar door.
Het wordt nog leuk allemaal ... ben benieuwd wanneer de USA zich gaat storten op het verleden van Patrick van der Eem want dat is geweldig breaking news, vooral de weigering.

Heeft iemand linkjes van interviews uit USA? Waarin Peter gevraagd wordt over de weigering? Kan bijna niet dat ze dit ontgaat ...

RVV

Bericht door RVV » 08 feb 2008, 16:35

Zie je nou wel dat allemaal interssant nieuws is :lol:

SvB

Bericht door SvB » 08 feb 2008, 16:50

RVV

Bericht door RVV » 08 feb 2008, 17:01

Hahaha die laatste is echt leuk :lol:

RobS

Bericht door RobS » 08 feb 2008, 18:46

Ik had een pepsi reclame vooraf, het geluid van mn laptop stond nog vol open, door de pepsigeluiden zijn nu m'n laptopspeakertjes naar de haaien :roll: :lol:

RobS

Bericht door RobS » 08 feb 2008, 20:29

Xave30

Bericht door Xave30 » 08 feb 2008, 23:10

Macboy schreef: Heeft iemand linkjes van interviews uit USA? Waarin Peter gevraagd wordt over de weigering? Kan bijna niet dat ze dit ontgaat ...
Dit kon ik maar voor je vinden.. Larrk King vroeg ook ff naar.

http://www.youtube.com/watch?v=FpMbPwj5KJw

http://www.youtube.com/watch?v=2h8deRV3 ... re=related

Ahmed

Bericht door Ahmed » 10 feb 2008, 16:59

Hielke

Bericht door Hielke » 10 feb 2008, 17:15

Ja, die is goed gemonteerd zeg. :lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 10 feb 2008, 17:46

:lol: :lol: :lol: whahaha lol die is echt goed zeg :wink: lol

Macboy

Bericht door Macboy » 10 feb 2008, 23:40

Deze is ook wel grappig:
"zo een geweldige assistent advokaat als jij heeft maar druk de hele dag met posten over joran. wat ben je toch een domme dikke vetzak. ik hoop dat ik snel je xenonlampen tegenkom op een meeting, macedonische zigeuner tief op !"
van emailadres: de_zigeunerhater@yahoo.com

Ben altijd blij met mijn fans :)

Zal wel een Joran-hater zijn

Tom

Bericht door Tom » 10 feb 2008, 23:42

:lol:

Michel P

Bericht door Michel P » 11 feb 2008, 09:26

Macboy schreef:Deze is ook wel grappig:
"zo een geweldige assistent advokaat als jij heeft maar druk de hele dag met posten over joran. wat ben je toch een domme dikke vetzak. ik hoop dat ik snel je xenonlampen tegenkom op een meeting, macedonische zigeuner tief op !"
van emailadres: de_zigeunerhater@yahoo.com

Ben altijd blij met mijn fans :)

Zal wel een Joran-hater zijn
Who the neuk is die dwaas :?:

Michel

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 11 feb 2008, 09:54

Hoezo, steekje los? :?

romo

Bericht door romo » 11 feb 2008, 10:13

Snap het even niet, is dat serieus bedoeld?

If so, dan spoor je niet IMO................................................

Ahmed

Bericht door Ahmed » 11 feb 2008, 12:46

IP checken ? :roll:

Shakes

Bericht door Shakes » 11 feb 2008, 13:07

Inderdaad!

Wist niet dat je xenon op de A3 had :)

Macboy

Bericht door Macboy » 11 feb 2008, 13:18

Ik hoop dat de mail wel met zijn of haar therapeut is besproken ;)

En nee, er zat toch echt geen knipoog bij ...

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 11 feb 2008, 13:24

Michel P

Bericht door Michel P » 11 feb 2008, 13:51

Macboy schreef:Ik hoop dat de mail wel met zijn of haar therapeut is besproken ;)

En nee, er zat toch echt geen knipoog bij ...
Heb je ook een trekhaak op de A3 voor je Tabert zigeuner edition caravan :wink: Nu begrijp ik de keuze voor een diesel ook beter :lol: :wink:

Denk dat het moeilijk te traceren valt, yahoo is een webbased mail adres, dus met een via een proxy inloggen lijkt me niet te achterhalen.

Het enige wat je zou kunnen doen is Yahoo de mail doorsturen met een klacht.

Michel

Shakes

Bericht door Shakes » 11 feb 2008, 13:57

Och,

durf een gok wel aan.

Maar goed lekker interessant verder :)

N.

Plaats reactie