Z4 roadster hot or not ?
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Z4 roadster hot or not ?
Zoiets als dit voor een jaartje ofzo proberen ? Prijs is scherp vind ik. Is het fantastisch dan overstappen naar een Z4 coupe, vind je het niks dan is de afschrijving nog te overzien. En heb je dat ook eens geprobeerd.
Hoe zit het eigenlijk met de restwaarde van deze dingen ?
http://renova.awdvoorraad.nl/s0fc68fe42 ... sid=347833
Hoe zit het eigenlijk met de restwaarde van deze dingen ?
http://renova.awdvoorraad.nl/s0fc68fe42 ... sid=347833
Laatst gewijzigd door RVV op 02 jul 2008, 23:03, 3 keer totaal gewijzigd.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Knot
- Berichten: 40160
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Prijzen Z4 coupe:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=4572&cache=no
Doe mij die 3.0si maar.... ben ik dik tevreden mee.
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=4572&cache=no
Doe mij die 3.0si maar.... ben ik dik tevreden mee.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Knot
- Berichten: 40160
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
-
- Berichten: 491
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:14
- Locatie: Breda
- Peter Tunissen
- Berichten: 8386
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
Dan moet je hier even kijken, Jeroen.
http://www.imageshack.us/
Met browse het plaatje op je harde schijf zoeken en dan op host it! klikken.
Even later krijg je een url te zien waar je plaatje staat en die kun je hier tussen [img] en [/img] posten, dan komt-ie hier te staan.
http://www.imageshack.us/
Met browse het plaatje op je harde schijf zoeken en dan op host it! klikken.
Even later krijg je een url te zien waar je plaatje staat en die kun je hier tussen [img] en [/img] posten, dan komt-ie hier te staan.

-
- Berichten: 491
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:14
- Locatie: Breda
[img:1600:1200]http://img111.imageshack.us/img111/748/ ... 0177on.jpg[/img]
-
- Berichten: 22258
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
http://217.114.99.235/NEW/klant/autopag ... _id=123585
Had daarvoor geinformeerd maar die willen niets inruilen
Huisselectie, komt erg weinig voor (als 3.0 handbak). Staan er gemiddeld maar een stuk of 3-4 te koop. Maar ik vind de prijzen aan de hoge kant die ze ervoor vragen.
Staan er nu 3 te koop:
2003 met 88.000km: 33.750,-: die km-stand vind ik te hoog.
2003 met 32.000km: 36.900,-
2003 met 39.000km: 37.800,-
De rest is boven de 40k en nieuwer.
Dus als ik 15-20k bijleg rijd ik een auto die een jaartje jonger is en 50.000km minder gelopen heeft. Nieuwprijs van Z4 is iets hoger maar scheelt niet zoveel.
Kan dat bedrag niet goedpraten.
Had daarvoor geinformeerd maar die willen niets inruilen

Huisselectie, komt erg weinig voor (als 3.0 handbak). Staan er gemiddeld maar een stuk of 3-4 te koop. Maar ik vind de prijzen aan de hoge kant die ze ervoor vragen.
Staan er nu 3 te koop:
2003 met 88.000km: 33.750,-: die km-stand vind ik te hoog.
2003 met 32.000km: 36.900,-
2003 met 39.000km: 37.800,-
De rest is boven de 40k en nieuwer.
Dus als ik 15-20k bijleg rijd ik een auto die een jaartje jonger is en 50.000km minder gelopen heeft. Nieuwprijs van Z4 is iets hoger maar scheelt niet zoveel.
Kan dat bedrag niet goedpraten.
- MoNkToNk
- Berichten: 159
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:32
Importeren uit Duitsland is misschien een optie? Ik heb de mijne afgelopen juli uit Duitsland gehaald, een 3.0i handbak met 31.000 km full-options (incl. TV, 18", enz.) voor 31k op Nederlands kenteken incl. 1 jaar EuroPlus garantie. Helaas moet je dan nog wel je eigen auto particulier verkopen (aan Knot bijv.
).

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vk3cnzcestbr
Belgie weinig BPM nog...
of hier Italy AC met 330pk
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vmzdtyjclrbk
Belgie weinig BPM nog...

of hier Italy AC met 330pk
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vmzdtyjclrbk
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Inc BPM en alles 31k ?? Das echt niks dusMoNkToNk schreef:Importeren uit Duitsland is misschien een optie? Ik heb de mijne afgelopen juli uit Duitsland gehaald, een 3.0i handbak met 31.000 km full-options (incl. TV, 18", enz.) voor 31k op Nederlands kenteken incl. 1 jaar EuroPlus garantie. Helaas moet je dan nog wel je eigen auto particulier verkopen (aan Knot bijv.).

- MoNkToNk
- Berichten: 159
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:32
Inclusief BPM en alle overige kosten. De auto zelf was 25k en aan BPM moest ik 5800 euro afdragen. Verder nog ca. 200 / 300 euro aan kleine kosten als een tijdelijk kenteken, APK keuring, enz. De auto kwam van een BMW dealer.Macboy schreef:Inc BPM en alles 31k ?? Das echt niks dusMoNkToNk schreef:Importeren uit Duitsland is misschien een optie? Ik heb de mijne afgelopen juli uit Duitsland gehaald, een 3.0i handbak met 31.000 km full-options (incl. TV, 18", enz.) voor 31k op Nederlands kenteken incl. 1 jaar EuroPlus garantie. Helaas moet je dan nog wel je eigen auto particulier verkopen (aan Knot bijv.).
- Arthur
- Berichten: 43049
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Wat is niks?Macboy schreef:Inc BPM en alles 31k ?? Das echt niks dusMoNkToNk schreef:Importeren uit Duitsland is misschien een optie? Ik heb de mijne afgelopen juli uit Duitsland gehaald, een 3.0i handbak met 31.000 km full-options (incl. TV, 18", enz.) voor 31k op Nederlands kenteken incl. 1 jaar EuroPlus garantie. Helaas moet je dan nog wel je eigen auto particulier verkopen (aan Knot bijv.).
Als hij hetzelfde bj is als hierboven vind ik dat tegenvallen.
Als je daar ook nog eens een paar k korting krijgt liggen ze op (ongeveer) hetzelfde niveau.
Dan mag er 18" onder liggen en een TV in zitten maar dan hoef ik geen import.
Als het maar een paar k scheelt niet iig.
- Niels
- Berichten: 22503
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Daar kan ik me wel wat in vinden eigenlijk. Het zitten tegen de achteras vind ik ook niet ideaal als het gaat om een stukje sportief sturen. Om te cruisen vind ik het prima maar op de een of andere manier voor het sportievere werk....Andre schreef:Nee voor mij niet. Ik heb al zat races gereden met z3 coupe en het zitten tegen de achteras aan bevalt me zeer zeker niet.


- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Arthur, het grote voordeel van Duitsland is de kilometerstand. Weliswaar kun je ze in NL mogelijk voor hetzelfde geld kopen, maar NIET met die lage kilometerstand.
Als je per se lage KM stand wil, moet je in NL echt zoeken. In Duitsland heb je ze voor het kiezen, in alle mogelijk kleuren en combinaties, via dealers noem maar op, met garantie.
Met alle respect, maar dat heb je in NL dus niet
Als je per se lage KM stand wil, moet je in NL echt zoeken. In Duitsland heb je ze voor het kiezen, in alle mogelijk kleuren en combinaties, via dealers noem maar op, met garantie.
Met alle respect, maar dat heb je in NL dus niet

- Arthur
- Berichten: 43049
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
De 2e in Tom z'n post dus wel.
Krijg je die mee voor 33k dan is mij het verschil te klein om voor 31k in een import te rijden.
Zelfde geldt voor mijn 130i.
Op kenteken kreeg ik ze uit D niet heel erg veel goedkoper.
Vond het de moeite niet iig, er was maar 1 die voldeed en die had weer geen xenon en stond op 17".
Daarbij heeft de mijne ook maar 14kkm gelopen.
Dus ook zo'n Z4 kan wel er is alleen weinig aanbod en moet je ff afwachten.
Krijg je die mee voor 33k dan is mij het verschil te klein om voor 31k in een import te rijden.
Zelfde geldt voor mijn 130i.
Op kenteken kreeg ik ze uit D niet heel erg veel goedkoper.
Vond het de moeite niet iig, er was maar 1 die voldeed en die had weer geen xenon en stond op 17".
Daarbij heeft de mijne ook maar 14kkm gelopen.
Dus ook zo'n Z4 kan wel er is alleen weinig aanbod en moet je ff afwachten.
- MoNkToNk
- Berichten: 159
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:32
Inderdaad. Een van oorsprong NL-auto was destijds 5000 euro duurder met een aanzienlijk lager uitrustingsniveau en een hogere kilometerstand (+20k km). Dan is voor mij de keuze niet moeilijkMacboy schreef:Arthur, het grote voordeel van Duitsland is de kilometerstand. Weliswaar kun je ze in NL mogelijk voor hetzelfde geld kopen, maar NIET met die lage kilometerstand.
Als je per se lage KM stand wil, moet je in NL echt zoeken. In Duitsland heb je ze voor het kiezen, in alle mogelijk kleuren en combinaties, via dealers noem maar op, met garantie.
Met alle respect, maar dat heb je in NL dus niet

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: EricT en 34 gasten