Loop al twee dagen les en WC in en uit. Houseparty in m'n knar. Tandjes wat een rotgevoel.
Waardeloos
Dat zou ik zeker doen !Tristan schreef:Oh ja, geintje zou me hier in Perth 1300,= Aussie dollars (ruim 800 euro) kosten.Ben wel verzekerd, maar moet altijd nog een deel zelf op hoesten.
Denk dat als ik terug ben in NL een second opinion laat doen. Mijn eigen tandarts nog nooit iets horen zeggen over de verstandskiezen.
Bij mij zijn afgelopen zomer 2 kiezen eruit gesloopt en was 14 dagen verder voordat ik weer aan het werk kon en 4 weken verder voordat de naweeën van de medicijnen voorbij waren.Tristan schreef:Had 4 dagen verschrikkelijke pijn aan mijn tanden. Naar tandarts en een infectie. X-rays laten maken en een week aan de antibiotica. Vanmorgen uitslag van de X-rays en alle 4 de verstandkiezen moeten eruit. Dit moet operatief verwijdert worden, omdat er ook een stuk kaak weggehaald moet worden en kans is dat er zenuwen geraakt kunnen worden. Waarschijnlijk na operatie 3 dagen bijkomen en duurt ruim een maand voordat alle pijn en wonden genezen zijn.
Lekker dan!
idd, als je echte griep hebt ben je een hele vent als je überhaupt uit bed weet te komen.romo schreef:Valt allemaal mee als ik dit zo hoor..............................
Bepaald geen echt Influenza......................dan piepen we anders...........................of helemaal niet meer..........................
Desalnietemin beterschap voor de zwak, ziek en misselijken onder ons...............................
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Darudevampire, Eric Z, Kadett, Martijn_bmw, sitechris en 16 gasten