Marcelvv schreef:Mijn pa heeft 30 jaar lang BMW gereden, en dan iedere 2/3 jaar een nieuwe.
In 2002 kocht hij een nieuwe Jag S-type, en is nu weer toe aan een nieuwe.
Wat denk je? Wil NOOIT iets anders meer, en al ZEKER geen BMW.
Als hij in mijn E90 zit, vindt hij het waardeloos: zenuwachtig en vooral stug.
Moet er wel bij vertellen dat hij de 60 is gepasseerd, en tegen die tijd zullen wij ook echt wel anders over auto's lullen.
Dus: Jaguar is prachtig voor de doelgroep van Jaguar.
Tja die vergelijking is wat krom. Een S-type is meer 5 serie en E-klasse niveau. Waarbij een BMW zelfs bekend staat om het sportieve karakter. Zet em eens in een E60 5 serie (zonder sportonderstel) of een lekkere E-klasse. Afwerking van een E-klasse zal ook wel lekkerder zijn.
Verder snap ik wel dat ie Jag wil rijden, het heeft wel iets (uitstraling, afwerking, gevoel) maar het is niks voor mij
