Goed garagebedrijf omgeving EHV
-
Goed garagebedrijf omgeving EHV
Ik zoek een goed garagebedrijf in de omgeving van Eindhoven waar je tegen redelijk tarief werkzaamheden kan laten uitvoeren.
Wie o wie kan me verder helpen?
Wie o wie kan me verder helpen?
-
Dank @ Fabian, ga ze later deze week (na woensdag ergens
) even bellen.
@ Arthur,
Dat soort dingen los ik zelf op, een APK kan ik niet zelf.
@ Rob,
Als je meer goeie suggesties qua garagebedrijf weet hoor ik het graag. Ik was aardig tevreden over het bedrijf waar ik eerder naartoe ging totdat één van m´n wiellagers in no-time weer versleten was. :S

@ Arthur,
Dat soort dingen los ik zelf op, een APK kan ik niet zelf.

@ Rob,
Als je meer goeie suggesties qua garagebedrijf weet hoor ik het graag. Ik was aardig tevreden over het bedrijf waar ik eerder naartoe ging totdat één van m´n wiellagers in no-time weer versleten was. :S
- RobS
Met universele garagebedrijven heb ik eigenlijk alleen ervaring met http://www.autosivo.nl. Hebben altijd prima welk geleverd tegen prima prijzen. Is wel alweer even geleden dat ik er voor het laatst geweest ben (jaar of 4) dus of de service nog steeds zo is weet ik niet.
Voor de APK ga ik altijd naar Verschuren in Beek en Donk, heeft al 3x m'n auto + katvervanger goed gekeurd
Voor de APK ga ik altijd naar Verschuren in Beek en Donk, heeft al 3x m'n auto + katvervanger goed gekeurd

-
- Auto: M3P, 130i
Daar ben ik twee weken geleden ook geweest met mijn Peugeot Sport uitlaat, maar helaas... Keuren zoals vroeger zit er niet meer in.Rob Schouten schreef: Voor de APK ga ik altijd naar Verschuren in Beek en Donk, heeft al 3x m'n auto + katvervanger goed gekeurd

Reden van afkeur:
"Te hoge Co-waarde en geen katalysator" No shit!

- RobS
Ow, verdorieindobesar schreef:Daar ben ik twee weken geleden ook geweest met mijn Peugeot Sport uitlaat, maar helaas... Keuren zoals vroeger zit er niet meer in.Rob Schouten schreef: Voor de APK ga ik altijd naar Verschuren in Beek en Donk, heeft al 3x m'n auto + katvervanger goed gekeurd![]()
Reden van afkeur:
"Te hoge Co-waarde en geen katalysator" No shit!