Wel mee eens, in het fimpje zie toch echt wel dat ie veel gewicht mee moet zeulen, dus zeer begrijpelijk dat echte "die hards" er snel klaar mee zijn. Maar ja, dat ding is gemaakt voor de normale weg, daar heb ik zelf plezier genoeg, voor het echte werk moet je heel wat anders. En als het dan toch een GT geworden is, doe dan ook nog iets aan het interieur geluid, dat kan best een paar dB omlaag IMOAndre schreef:M3 is vanaf de E46 een GT geworden en de E92 wordt niet veel anders.
Als je voor het eerst in een e46 m3 komt te rijden is het allemaal fantastisch. Maar rij je er wat langer in en ga je extremer wat bochten aanvallen dan heeft ie veel zwakheden. IK zelf ben beter af met een auto die wat behendiger is en rwd heeft.
Filmpje van de E92 m3 op de ring is prachtig om te zien voor mij. Daaraan kan ik namelijk al zien dat ik hem niet hoef. Ik zou met die auto op ring na 1 ronde al klaar zijn en dan denk ik er zijn auto s die kosten een klap minder en brengen meer driving fun. De M3 is sinds E46 m3 gewoon anders op de markt gezet.
To each their own zeggen ze zo mooi, en zo is het ook.................